Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sama viesti tuli itsellekkin. Oma tilaukseni on marraskuun lopulta, joten pitänee muistaa hengittää edelleen.Tuli juuri verkkokauppa.com viesti, että viikolla 3-4 saapuu uusi erä digiversiota, mutta ei riitä tästä erästä vielä minulle. Tilaus tehty 19.9. mutta vasta illalla kylläkin.
Joo vähän odotin kyllä että tuo 19.9. tilaus olisi ollut tarpeeksi tähän erään, mutta näemmä niitä tilauksia ensimmäisten tuntien aikana on tullut aika paljon. Levyasemallisesta versiosta myös 30.8. laitettu tilaus, mutta siitä ei ole vielä tietoa. Digiin oli suuremmat odotukset.Sama viesti tuli itsellekkin. Oma tilaukseni on marraskuun lopulta, joten pitänee muistaa hengittää edelleen.
Koska tilasit verkkiksestä ja ilmoittivatko sähköpostilla vai kyselitkö asiakaspalvelusta? Itse tilasin sieltä marraskuussa ja elättelen toiveita koneelle ennen kesääOnko kenelläkään tietoa milloin power saa lisää pleikkareita? Peruutin tilauksen verkkiksessä jo koska meni toimitus kesälle asti
Joulukuun ekana päivänä, kysyin asiakaspalvelustaKoska tilasit verkkiksestä ja ilmoittivatko sähköpostilla vai kyselitkö asiakaspalvelusta? Itse tilasin sieltä marraskuussa ja elättelen toiveita koneelle ennen kesää
Itse tein tilauksen 17.9 tuosta digiversiosta verkkokaupasta ja saan laitteen nyt tulevasta erästä. Eiköhän seuraavasta erästä jo onnistaJoo vähän odotin kyllä että tuo 19.9. tilaus olisi ollut tarpeeksi tähän erään, mutta näemmä niitä tilauksia ensimmäisten tuntien aikana on tullut aika paljon. Levyasemallisesta versiosta myös 30.8. laitettu tilaus, mutta siitä ei ole vielä tietoa. Digiin oli suuremmat odotukset.
Ai kappas, huomasin vasta 19. päivä tuon digiversion, ja ehkä vaan oletin, että se tuli tilattavaksi silloin julkaisun yhteydessä, mutta olinkin pari päivää myöhässä liikkeelläItse tein tilauksen 17.9 tuosta digiversiosta verkkokaupasta ja saan laitteen nyt tulevasta erästä. Eiköhän seuraavasta erästä jo onnista![]()
Eivät kerro aspassa lisää, mutta tarkkaile sivustoa päivittäin. Oikein muuta et voi tehdä.Onko kenelläkään tietoa milloin power saa lisää pleikkareita? Peruutin tilauksen verkkiksessä jo koska meni toimitus kesälle asti
Ei ne sano verkkokaupassa eikä missään muuallakaan oikeaa päivää, tai kuukautta. Kaikki saa eri vastauksia näistä, ennen ei ole mikään varmaa ennen kuin saa varmistusviestin. Tämä siis ihan Sonyn tahto.Joulukuun ekana päivänä, kysyin asiakaspalvelusta
Kyllästyivät varmaan siihen, että asiakaspalveluun tulee jatkuvasti pelkkiä "Milloin saan pleikkarini" kysymyksiäVerkkis: Emme tällä hetkellä ota vastaan lisää ennakkotilauksia PS5-konsoleista huonon saatavuuden vuoksi. Tulemme saamaan rajattuja määriä konsoleita ja toimitamme niitä asiakkaille tilausjärjestyksessä. Päivitämme saatavuustietoa tuotesivulle lisää sitä mukaan kun saamme tietoa valmistajalta.
onneks ehin tilata digin tammikuun alussa. saa nähä saanko konsolia ennen kesää.Verkkis: Emme tällä hetkellä ota vastaan lisää ennakkotilauksia PS5-konsoleista huonon saatavuuden vuoksi. Tulemme saamaan rajattuja määriä konsoleita ja toimitamme niitä asiakkaille tilausjärjestyksessä. Päivitämme saatavuustietoa tuotesivulle lisää sitä mukaan kun saamme tietoa valmistajalta.
Olen myös niitä odottamassa ja juuri äsken giganttissa näytä saatavilla keskusvarastossa:Jännä et noi pulse 3d kuulokkeetkin on loppu joka paikasta, viime vuoden lopulla niitä näky kaupoissa vaan jäin odottelemaan jos power saisi niin voisi käyttää lahjakorttia.
No, jospa niitäkin kuukauden parin sisään tulee
Kiitti tiedosta, lähti tilaukseen !Olen myös niitä odottamassa ja juuri äsken giganttissa näytä saatavilla keskusvarastossa:
![]()
Sony PlayStation Pulse 3D langattomat kuulokkeet - Kuulokkeet pelaamiseen
Langattomat Sony PlayStation Pulse 3D -kuulokkeet mukautuvat PS5-pelikonsolin muotoiluun uudelleensuunnitellulla ulkoasullaan. Kuulokkeet ovat viritetty tuottamaan uuden sukupolven 3D-ääni PS5-pelikonsolilla.www.gigantti.fi
Noita löytyi ainakin Prismasta jo? Vähän outoa kyllä, ohjaimiakin oli ihan älyttömästi ja taisi olla kameroitakin. kaukosäädintä ei näkynyt.Olen myös niitä odottamassa ja juuri äsken giganttissa näytä saatavilla keskusvarastossa:
![]()
Sony PlayStation Pulse 3D langattomat kuulokkeet - Kuulokkeet pelaamiseen
Langattomat Sony PlayStation Pulse 3D -kuulokkeet mukautuvat PS5-pelikonsolin muotoiluun uudelleensuunnitellulla ulkoasullaan. Kuulokkeet ovat viritetty tuottamaan uuden sukupolven 3D-ääni PS5-pelikonsolilla.www.gigantti.fi
Outoa tosiaan, mikäli jo prisma valikoimasta löytyy. Verkkokaupan tilauksessani oli, että viivästynyt.Noita löytyi ainakin Prismasta jo? Vähän outoa kyllä, ohjaimiakin oli ihan älyttömästi ja taisi olla kameroitakin. kaukosäädintä ei näkynyt.
En ainakin ole nähnyt mihinkään prismassa. Verkkokauppa ja myymälä saatavuus näyttää aika heikko:Noita löytyi ainakin Prismasta jo? Vähän outoa kyllä, ohjaimiakin oli ihan älyttömästi ja taisi olla kameroitakin. kaukosäädintä ei näkynyt.