Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Konsolinet toimi nopeesti
Tilasin verkkokaupasta digital edition version 20.11.2020. Paria viikkoa myöhemmin tilasin myös elisalta ja dna kaupasta. Muutama viikko sitten joku kirjoitti tällä palstalla ett konsolinetistä voi tilata. Tein tilauksen 3.3.2021 ja juuri tuli viesti konsolinetistä että pleikkari on matkalla hesasta minulle. Varmaan huomenna kotiutuu. Olin jo ihan varma ettei tuota nyt ainakaan mitään tule ennnen syksyä, mut eipä tarvinnu tuolta pitkään ootella :)
Ilmeisesti joissain paikoissa on erityisen vähän jengi tilannut näitä digitaalisia. Itse odottelen vielä Konsolinetistä syyskuussa tilattua levyasemallista - pitäisi tosin seuraavassa erässä tulla.

Onnittelut ja kivoja pelihetkiä^_^
 
Elisa ilmoitteli, että levyversio saapuu vk 12-13.
Tilattu 29.9.
Pojalle menee
 
Edellisestä yrityksestä edelleen ostoskori näyttää, että siellä olisi yksi konsoli. Pitäisköhän se tyhjentää ja aloittaa alusta vai kokeilla mennä suoraan 10.00 rämppäämään koria?
 
Ostoskoriin asti paukkas. Osoitetiedot/Maksutiedot syötettyä ei sitten enään päässytkään eteenpäin sillä itse maksa tilaus nappi sivun alaosassa oli harmaana. Tulipa ainakin yritettyä :)
 
Juu mä olen jo kerran tippunut ostokorista pois enkä pääse sinne takaisin, mutta en luovuta!

ja taas

Gateway Timeout​

The proxy server did not receive a timely response from the upstream server.
Reference #1.c6de5c1.1616056866.3302151

edit1:

ja nyt meni sivut alta
gigantti.PNG

edit2:

ja nyt sain kuvia pähkinöistä, tämähän menee hauskaksi.

gigantti2.PNG

edit3:

ja nyt ei ole sitten tuotetta mukamas enää

gigantti3.PNG
 
Viimeksi muokattu:
Meikäläinen sai tilattua Gigantista, tai ainakin tilausvahvistus tuli. Oli leikepöydällä tallennettuna luottokortin numerot yms. niin sai maksettua pikavauhdilla

1616057944996.png
Onko veikkauksia milloin saavat toimitettua? Varmasti ei viikonlopuksi saa mutta miten olisi ensiviikko?
 
Kävin minäkin huvikseen kokeilemassa. En nähnyt Gigantin sivuilla tilauksen onnistuneen, mutta sähköpostiin tuli tilausvahvistus. Samoin Gigantin omilla sivuilla tilaus näkyy. Tässä onkin varmasti ihan hyvin aikaa miettiä, että mitä koneella sitten tekee (jos sellainen on edes tulossa).
 
Meni lopulta läpi, vaikka meinasi epätoivo tulla. 11.00 tuli tilausvahvistus. Nyt pitää toivoa, että konsoli vielä oikeasti saapuukin tänne saakka.
 
Täällä meni tilaus myös läpi. Olinkin melko ajoissa, 10:02 tuli tilausvahvistus sähköpostiin. Toivottavasti ensi viikolla saa konsolin!
 
Ylös Bottom