Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Eiks kyse ole muistakin tuotteista ettei saa oikein kun piirit vähän vähissä plus korona?
Viisaammat voi korjata mut tässä uskossa mä oon elänyt:D
Kyllähän tuo vaikuttaa kaikkien sellaisten tuotteiden saatavuuteen missä noita mikrosiruja käytetään eli aika monessa. :D
 
Eiks kyse ole muistakin tuotteista ettei saa oikein kun piirit vähän vähissä plus korona?
Viisaammat voi korjata mut tässä uskossa mä oon elänyt:D
Juu, Buttcoin louhijat vie näytönohjaimet mummojenkin koneista ja korona rajoittaa komponenttien valmistusta. Nythän käsittääkseni jenkit aloitti itse myös valmistamaan täyttä höökiä osia.
 
Voiko konsolia jonottaa mitenkään passiivisesti? Siis tekee varauksen jälleenmyyjälle, oli sitten jonossa vaikka 25 000 ihmistä edellä.

**EDIT**: Saa näköjään vaikka Puolenkuun peleistä. Unohtui mainita, että tämänhetkiseen tilanteeseen sopisi paremmin maksu noudon yhteydessä — miten tällaisissa "pitkäaikaisvarauksissa" yleensä toimitaan? Varmaan ihan todennäköistä, että suuri osa ei halua pantata noin 500 euroa tai yli jopa puolen vuoden päähän.
 
Viimeksi muokattu:
Voiko konsolia jonottaa mitenkään passiivisesti? Siis tekee varauksen jälleenmyyjälle, oli sitten jonossa vaikka 25 000 ihmistä edellä.

**EDIT**: Saa näköjään vaikka Puolenkuun peleistä. Unohtui mainita, että tämänhetkiseen tilanteeseen sopisi paremmin maksu noudon yhteydessä — miten tällaisissa "pitkäaikaisvarauksissa" yleensä toimitaan? Varmaan ihan todennäköistä, että suuri osa ei halua pantata noin 500 euroa tai yli jopa puolen vuoden päähän.
Eikös nuo kaikki verkkokauppatilaukset ole ns. passiivisia tilauksia. Kai se ainoa aktiivinen jonotutus on sitä, että seisot henk. koht. kaupan jonossa. Vai ymmärsinkö tämän viestin jotenkin väärin? Ja tällä hetkellähän noissa konsolijonoissa on juurikin se 25000 ihmistä sinua edellä. ;) :D
 
Eikös nuo kaikki verkkokauppatilaukset ole ns. passiivisia tilauksia. Kai se ainoa aktiivinen jonotutus on sitä, että seisot henk. koht. kaupan jonossa. Vai ymmärsinkö tämän viestin jotenkin väärin? Ja tällä hetkellähän noissa konsolijonoissa on juurikin se 25000 ihmistä sinua edellä. ;) :D
Olen saattanut saada väärän kuvan tästä ketjusta, porukka tietysti on uskollisia PS-pelaajia ja on etsinyt uutta konsolia mahdollisesti kuukausia.

Epäilen suuremmat jälleenmyyjät poislukien yhdessä jonossa olevan aivan useita tuhansia, mutta toki pienemmät kaupat saavat järjestään pienempiä eriä Sonylta.
 
Tämä ketju näyttää jotenkin hiljaiselta. Onkohan Suezin kanavan tukkeutuminen alkanut vaikuttaa nyt viiveellä Suomen konsolitoimituksiin?
 
Jos on PS5 kiikareissa niin tuossa on taas yksi sivu, jonka lisätä kirjanmerkkeihin.
Ihan mielenkiintoinen tuo sivuosan listaus Torin ja Huudon hinnoista. Muutenpa tuo oli melko vaiheessa/rikki. En jaksanut edes klikkailla mitään kun tosiaan jotain kieltomerkkejä täynnä :p
 
Plösö pomo Jim Ryan sanoo, että tänä vuonna Pleikkarin saatavuus paranee.
He said: "Supply under the new coronavirus was very complicated, and we had to limit distribution to online. The supply and demand for semiconductors is also tight worldwide. We are asking our suppliers to allow us to increase production, which will flow into the market this year."
 

Prismassa ois
 
Voi perseensuti, kävin aamulla tsekkaamassa taas jälleen kerran mutta ei näkynyt ja tällä välin olikin tullut. Noh, uutta lottoa vaan kokeilemaan :eek:
 
Voi perseensuti, kävin aamulla tsekkaamassa taas jälleen kerran mutta ei näkynyt ja tällä välin olikin tullut. Noh, uutta lottoa vaan kokeilemaan :eek:
Vielä on...

Prismassa ois
De version sain kaverilla tilattua. Kiitos!
 
Mitäs ihmettä, itsellä antaa ainakin ilmoitusta: " Tuote ei valitettavasti saatavilla ".
 
Ylös Bottom