Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Kieltämättä harvinaislaatuinen tilanne kun konsolia pusketaan tehtailta ulos ennätystahtia ja ostojonot ovat silti paikoin hirmuiset. Verkkokauppa.com taisi olla menossa vielä viimevuoden tilausjonossa toimituksien osalta :D
 
Itse kokeilin ja ostoskorissa on. Pitäisiköhän jopa tilata kun aiempi meni huoltoon eikä tiedä milloin saa takaisin... :p

Ööh, miksi tuolla ostoskorissa lukee että "kaupan päälle" ja Dualsense siinä mutta kuitenkin ohjaimen hinta on laitettu konsolin hintaan :S

EDIT: Antaapa olla, vapautetaan niille jotka sitä oikeasti tarvitsee. Pitää odotella oma konsoli huollosta ja pelailla Series X:llä siihen asti. Ei sillä etteikö pelejä sillekin löytyisi.

PS. Oma näkemys PS5:n saatavuudesta kieroutuu taas entisestään :D Oma konsoli meni eilen huoltoon ja heti tänään sain seuraavan ostoskoriin ihan vain laittamalla. Ei ainakaan itselle ole niin kauhean vaikeaa ollut saada :D Toki se ensimmäinen silloin helmikuussa vei aikaa ja olin aiemminkin yrittänyt useamman kerran eri myynneissä mutta sen jälkeen tuo tilanne on tuntunut olevan paranemaan päin.

Huvittavuutta lisää se että puolisolle mainitsin eilen vitsillä että voisi ostaa tilalle uuden kun huollossa kuitenkin menee ja nyt heti olisin ollut sen oikeasti saamassa :D Tosin toimitukset viikko 37-38. Ehkä saa omani jo viikolle 39-40 takaisin, joten aika vähän tuosta hyötyisi peliajallisesti.
 
Viimeksi muokattu:
Jostain syystä ei Budbee toimitusta :( Paras ja halvin kotiinkuljetus imho
Itse kokeilin ja ostoskorissa on. Pitäisiköhän jopa tilata kun aiempi meni huoltoon eikä tiedä milloin saa takaisin... :p

Ööh, miksi tuolla ostoskorissa lukee että "kaupan päälle" ja Dualsense siinä mutta kuitenkin ohjaimen hinta on laitettu konsolin hintaan :S

EDIT: Antaapa olla, vapautetaan niille jotka sitä oikeasti tarvitsee. Pitää odotella oma konsoli huollosta ja pelailla Series X:llä siihen asti. Ei sillä etteikö pelejä sillekin löytyisi.
Sillä estetään se ettei ohjainta voi palauttaa erikseen takaisin
 
Itse kokeilin ja ostoskorissa on. Pitäisiköhän jopa tilata kun aiempi meni huoltoon eikä tiedä milloin saa takaisin... :p

Ööh, miksi tuolla ostoskorissa lukee että "kaupan päälle" ja Dualsense siinä mutta kuitenkin ohjaimen hinta on laitettu konsolin hintaan :S

EDIT: Antaapa olla, vapautetaan niille jotka sitä oikeasti tarvitsee. Pitää odotella oma konsoli huollosta ja pelailla Series X:llä siihen asti. Ei sillä etteikö pelejä sillekin löytyisi.

PS. Oma näkemys PS5:n saatavuudesta kieroutuu taas entisestään :D Oma konsoli meni eilen huoltoon ja heti tänään sain seuraavan ostoskoriin ihan vain laittamalla. Ei ainakaan itselle ole niin kauhean vaikeaa ollut saada :D Toki se ensimmäinen silloin helmikuussa vei aikaa ja olin aiemminkin yrittänyt useamman kerran eri myynneissä mutta sen jälkeen tuo tilanne on tuntunut olevan paranemaan päin.

Huvittavuutta lisää se että puolisolle mainitsin eilen vitsillä että voisi ostaa tilalle uuden kun huollossa kuitenkin menee ja nyt heti olisin ollut sen oikeasti saamassa :D Tosin toimitukset viikko 37-38. Ehkä saa omani jo viikolle 39-40 takaisin, joten aika vähän tuosta hyötyisi peliajallisesti.

Kantsii muistaa, että ns. tuulipukukansalle hyvä saatavuus tarkoittaa sitä, että voit ostaa PS5 käydessäsi tekemässä Prismassa viikon ruokaostokset. Siitä ollaan kaukana vielä. Ja näistäkin myynneistä huolimatta jää vielä moni nuolemaan näppejään (kun eivät ole missään foorumeilla esimerkiksi eikä ps5suomessa.comissa).

Mutta kieltämättä, jos taas seuraa foorumeita jne. niin Pleikan saamiseen on ollut hyvin mahdollisuuksia ja aikaa koko kesän ja näin syksylläkin. Kovasti on taidettu peloteltu, että syksyllä saatavuus olisi jopa heikompaa. Katsotaan.
 
Viimeksi muokattu:
Gigantista muute sain. Viime perjantaina taisin ostaa. Oli vielä varastossa 20 min ilmoituksen jälkeen.

Torstaina sitten paketti tuli perille.

Levyllinen tottakai. :) Lisäohjaimella :D
 
Kävin ohikulkumatkalla kyselemässä Sellon Teliasta uusia konsoleita ja 5G liittymän avaamalla sai PS5 osto-oikeuden, en tiedä että onko joku uusi kampanja vai mikä mutta itse sain tilattua
 
Digital versioon vai levylliseen?
Levyllinen versio. Tosiaan tosta ei ole ilmotettu missään ja hyvin todennäköisesti saa vain Espoon Sellosta, kun siellä on avajaistarjouksia tällä hetkellä. Kannattaa käydä kyselemässä, jos liikkuu lähialueella
 

Liitetiedostot

  • 8031D7F5-5B9F-47C8-8BFC-E44B8CB0B845.jpeg
    8031D7F5-5B9F-47C8-8BFC-E44B8CB0B845.jpeg
    873,5 KB · Lukukerrat: 28
Tuli sitten käytyä ostaa telialta ps5
Levyllinen versio. Tosiaan tosta ei ole ilmotettu missään ja hyvin todennäköisesti saa vain Espoon Sellosta, kun siellä on avajaistarjouksia tällä hetkellä. Kannattaa käydä kyselemässä, jos liikkuu lähialueella
Kävin just tekemässä.
 
Nyt vaihtui toimituksen tilaksi "Odottaa varaston täydennystä", toivottavasti ei myyty saldon yli :confused:
Vähän tuo kyllä sille haiskahtaa, että tulee sitten kun telia saa joskus lisää koneita varastoon. Eiköhän telialle ollu tärkeempää saada liittymäsoppari tehtyä, kun toimittaa asiakkaalle pleikkari. Toivotaan toki, että olen väärässä.
 
Nyt vaihtui toimituksen tilaksi "Odottaa varaston täydennystä", toivottavasti ei myyty saldon yli :confused:

No just joo! Tasapuolisuuden nimissä 5G liittymän tilaksikin voisi vaihtua "Peruutettu" Aika koijareita! Tietty ehkä kannattaa vielä käydä jutulla tai soittaa, ennen kuin peruu liittymän. Ihan periaatteesta minä ainakin peruisin ja ottaisin toiselta operaattorilta vastaavan diilin.
 
No just joo! Tasapuolisuuden nimissä 5G liittymän tilaksikin voisi vaihtua "Peruutettu" Aika koijareita! Tietty ehkä kannattaa vielä käydä jutulla tai soittaa, ennen kuin peruu liittymän. Ihan periaatteesta minä ainakin peruisin ja ottaisin toiselta operaattorilta vastaavan diilin.
Tämä on jo lähtötasolla aika pöljää, että pitää vaihtaa liittymää saadakseen osto-oikeuden pelikonsoliin. Vähän sama kuin se toisen ohjaimen pakkonaittaminen pelikonsolin kylkeen.
 
Tyhmää tai ei. Odoitan tuota tekstiä. Ei ole vielä muuttunut. Tein kuitenkin sun jälkeen tuon tilauksen sellossa. Sitten kyllä marssin sellon teliaan.
Ei olisi mikään ihme jos telian sopparissa lukee pienellä präntillä, että konsolit toimitetaan mahdollisen saatavuuden mukaan. Kas kun sähköyhtiöt ei ole vielä lähteneet tähän kaupustelumalliin mukaan.
 
Ylös Bottom