Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Nyt vain peukut pystyyn Torstain ostajille, ettei prisma tiedota tuosta omasta ps5 ennakkomyynneistään facebookissa koska prisman facebook sivuilla on 350k tykkääjää. Ainakin vielä prisman ei ole toistaiseksi sitä tehnyt. Citymarket tuskin tiedottaa kun eivät tunnu päivittelevän tuota facebook sivuaan. Gigantti mitä luultavammin tulee tiedottamaan tuosta omalla facebook sivullaan. Itse varmaan laittaisin verkot vesille tuonne citymarketin puolelle. Uskoisin että niiden myynnistä varmaan vähiten ihmiset tietää.

Edit. jaa näkyy olevan molempien prisman ja citymarketin etusivulla tuo ennakkomyynti homma. Sen sijaan gigantin aloitus sivulta sitä en löytänyt. mutta uskoisin että gigantti on varmaan aika monen tiedossa muutenki. paha valinta kyllä jos itse olisi tuossa tilanteessa että mihin sen ensimmäisen tilauksen laittaisi.
 
Viimeksi muokattu:
Onpas outoa. Otitko toimitustavaksi postin vai matkahuollon? Ei tuo munkaan paketti ole seurannan mukaan mihinkään liikkunut vielä.

Aa joo postin oon ottanu! Eipä vielä siis vedetä vihaisia johtopäätöksiä :D
 
Ehkä sieltä laitettiin matkahuollon kautta lähtevä tavara ensin liikenteeseen :D

Totta, tosiaan miltä sulla näyttää konsolinetillä kun katsoo tilauksenseuranta? Mulla näyttää vielä statusta "Tilaus vastaanotettu ja odottaa käsittelyä"
 
Ihan rauhassa. Konsolinetilläkin on enemmän kuin Enemyn ja Miikan konsolit pakattavana. Eivät saa kaikkia pakattua samalla sekunnilla, sen takia aloittivat jo nyt. Vähän turha siis kysellä, jos itse ei ole saanut ilmoitusta. Jos ei Keskiviikko iltaan mennessä tule, niin sitten saa huolestua.

Ja voi olla, etteivät saa lähettääkään noita kuin vasta keskiviikkona, eli konsoli liikahtaa tosta lähetetystä vasta sitten
 
Onko tuosta Prisman ostosysteemistä tarkempaa tietoa? Tuleeko olemaan samantyylinen ratkaisu, mitä Citymarketissa eli konsolit jaetaan(=noudettavissa?) nopeusjärjestyksen mukaan myöhemmin? F5-sormi saa olla torstaina tarkkana :D
 
Se on ladattu Gigantin, Citymarketin ja Prisman sivut optimaalisen valmiiksi. Torstaina aamulla tsekataan yhteydet, tsekataan hiiri ja F5 näppäin sekä lämmitetään sormet kuntoon.
 
Ylös Bottom