Hiddenermac
New Member
Ei vieläOnko kellään tähän päivän mittaan tullut Cittarilta viestiä konsolista?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei vieläOnko kellään tähän päivän mittaan tullut Cittarilta viestiä konsolista?
Eipä ole kuulunut. Odottavan aika on pitkä kun pysty mistään seuraamaan missä mennään.Onko kellään tähän päivän mittaan tullut Cittarilta viestiä konsolista?
Kaikki konsolit on myyty loppuun CEO:n sanoin.. mielenkiintoista se että koronatilanne ei olisi vaikuttanut itse valmistukseen. Tässä tullaankin siihen että eikö historia opettanut yhtään ja voitu tuoda tarpeeksi paljon konsoleita julkaisuun..
https://www.unilad.co.uk/news/playstation-5-has-absolutely-sold-out-across-the-world-ceo-claims/
Kaikki konsolit on myyty loppuun CEO:n sanoin.. mielenkiintoista se että koronatilanne ei olisi vaikuttanut itse valmistukseen.
Samaan julkaisuikkunaan osui niin monta saman kategorian laitetta, että se on varmasti vaikuttanut asiaan enemmän kuin covid.
Nyt syksyn aikana julkistettiin PS5 ja Xbox S/X lisäksi iPhone 12, uudet "Apple silicon" Macit, nVidian ja AMDn uudet näytönohjaimet sekä Intelin ja AMD uudet CPUt. Kaikki ne tarvitsevat valtavasti tuotantokapasiteettia alihankintaketjussa, josta he keskenään ovat joutuneet kilpailemaan. Konsoleiden, näytönohjainten ja CPUden saavatuus on ollut heikkoa kautta linjan, joten lienee ilmeistä, että Apple on onnistunut varaamaan itselleen leijonan osan valmistuskapasiteetista ja ylipäätään kysyntää tuotantoketjuun on ollut enemmän kuin mitä on kapasiteettiä.
Samaan julkaisuikkunaan osui niin monta saman kategorian laitetta, että se on varmasti vaikuttanut asiaan enemmän kuin covid.
Ei tuotantolinjat ole kovin halpoja ja sitten kun alku kysyntä täytetty, olisi kapasiteettia yli tarpeen. Ei ylimääräisten tuotantolaitosten rakentaminen alku kysynnän kattamista varten ole järkevää, enkä usko että kukaan valmistaja näin tekisi.
Hitto en kyllä usko ennenkun näen konsolin kotona, gigantin 1200 erästä tilausvahvistus 12.38 ja yöllä tuli sposti seurantakoodineen että konsoli lähtee tänään keskusvarastolta
Tuliko sähköposti siis nyt viime yöllä vaiko heti tilauspäivää seuraavana yönä? Minulle tuli nimittäin jo silloin samanlainen viesti, mutta huomasin myöhemmin, että viesti ja siinä ollut seurantakoodi koski vain samalla kertaa tilaamaani lisäohjainta. Itsellä tilauksessa siis Digital Edition.Hitto en kyllä usko ennenkun näen konsolin kotona, gigantin 1200 erästä tilausvahvistus 12.38 ja yöllä tuli sposti seurantakoodineen että konsoli lähtee tänään keskusvarastolta
Jep, sama täällä, tilasin ohjaimen ja konsolin (levyllinen malli). Soittelin tänään kun on huomenna saapumassa paketti ja kerrottiin sieltä, että paketissa on vain ohjain. Konsolin kannalta sanoivat, että menee tammikuun puolelle ja on "varmaa tietoa", että niin. Sitä sitten odotellessa.Tuliko sähköposti siis nyt viime yöllä vaiko heti tilauspäivää seuraavana yönä? Minulle tuli nimittäin jo silloin samanlainen viesti, mutta huomasin myöhemmin, että viesti ja siinä ollut seurantakoodi koski vain samalla kertaa tilaamaani lisäohjainta. Itsellä tilauksessa siis Digital Edition.
Monelta sait tilausvahvistuksen? Ite oon soittanu kaks kertaa ja koko ajan mulle puhuttu joulukuussa 4.12. Varmaan toi erä jaotellaan jotenkin marras-joulu-tammikuulle.Jep, sama täällä, tilasin ohjaimen ja konsolin (levyllinen malli). Soittelin tänään kun on huomenna saapumassa paketti ja kerrottiin sieltä, että paketissa on vain ohjain. Konsolin kannalta sanoivat, että menee tammikuun puolelle ja on "varmaa tietoa", että niin. Sitä sitten odotellessa.
Itse en ole vielä Gigantista kysellyt konsolin toimitusaikaa, alustavastihan se oli 7.12. Voihan se olla, että digitaaliset ehtiikin jo joulukuun aikana toimitukseen, saa nähdä.Jep, sama täällä, tilasin ohjaimen ja konsolin (levyllinen malli). Soittelin tänään kun on huomenna saapumassa paketti ja kerrottiin sieltä, että paketissa on vain ohjain. Konsolin kannalta sanoivat, että menee tammikuun puolelle ja on "varmaa tietoa", että niin. Sitä sitten odotellessa.
Levyille oli merkattu 4.12. Soitin sinne viime perjantaina ja kyselin näistä tammikuun eristä niin kuulemma joulukuussa tulee. Saas nähä kun kellään ei näköjään oikeaa vastausta.Itse en ole vielä Gigantista kysellyt konsolin toimitusaikaa, alustavastihan se oli 7.12. Voihan se olla, että digitaaliset ehtiikin jo joulukuun aikana toimitukseen, saa nähdä.
Kuinka monta miljoonaa konsolia Sonyn olisi kannattanut kerätä varastoon, ennen kuin myyvät niistä yhtäkään?Tässä tullaankin siihen että eikö historia opettanut yhtään ja voitu tuoda tarpeeksi paljon konsoleita julkaisuun..
Tää muaki ihmetyttää vähän, soitin sillon viime perjantaina kaverille joka on töissä gigantissa (myyjänä) ja sanoi että ehtii joulukuulle kuten tilausvahvistuksessa lukee. Tänään sanottiin että tammikuuhun menee, vaikea sanoo kuka on oikeessa. Tilaus vahvistettiin klo 12.09. Hirveästi ei haittaa odottaa joulukuuhun, kun on tässä muutakin tekemistä, mutta joululomaksi olisi kiva päästä pelaa.Levyille oli merkattu 4.12. Soitin sinne viime perjantaina ja kyselin näistä tammikuun eristä niin kuulemma joulukuussa tulee. Saas nähä kun kellään ei näköjään oikeaa vastausta.
Gigantin asiakaspalvelijan mukaan klo 12:18 tehty tilaus saapuu näillä näkymin 4.12. Huokaisen helpotuksesta kuitenkin vasta kun konsoli on omissa käsissä.
Tää muaki ihmetyttää vähän, soitin sillon viime perjantaina kaverille joka on töissä gigantissa (myyjänä) ja sanoi että ehtii joulukuulle kuten tilausvahvistuksessa lukee. Tänään sanottiin että tammikuuhun menee, vaikea sanoo kuka on oikeessa. Tilaus vahvistettiin klo 12.09. Hirveästi ei haittaa odottaa joulukuuhun, kun on tässä muutakin tekemistä, mutta joululomaksi olisi kiva päästä pelaa.