Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

No niimpä tietenkin on taas hyvin hoidettu tuollakin. Tilausvahvarin sain tiistaina 15:46 niin ihmettelen jos joku saanu cdon:ista tuon jälkeen?
 

Liitetiedostot

  • 0CF0B71D-4622-4A7B-89F8-83872D5D801D.jpeg
    0CF0B71D-4622-4A7B-89F8-83872D5D801D.jpeg
    253,2 KB · Lukukerrat: 126
Jaha, Powerin perjantain tilaus nyt käsitelty ja valmis pakattavaksi. Käsitteleeköhän ne näitä ennakkoon, vai jokohan uskaltaisi odottaa konsolin lähtevän matkaan ennen tuota 15.12?
 
Mulla sama tilanne. Alunperin kun 20.11. klo 10 tilasin konsolin Powerista, tuli ilmoitus että Arvioitu toimituspäivä: 22.12.2020.

Nyt näyttää että tilaus on käsitelty ja valmiina pakattavaksi. Kyllähän tämä loogisesti tarkoittaa sitä että homma etenee nyt eikä odotella konsolin saapumista joskus joulukuussa varastoon ja sitten käsittelyyn? Noh.. nuolaistaan kun tilanne näyttää että konsoli on toimituksessa.
 
No niimpä tietenkin on taas hyvin hoidettu tuollakin. Tilausvahvarin sain tiistaina 15:46 niin ihmettelen jos joku saanu cdon:ista tuon jälkeen?

Minullekin oli tullut tieto tilauksen peruuntumisesta, koska tuotetta ei voida toimittaa. Lohtua tuovat Lidlin kuulokkeet, jotka sai napattua muiden consoomerien joukosta.
 
Minne olette tuon cdonin peruutus viestin saaneet?

e: ja siis oliko tila ehtinyt muuttua lähetetyksi ennen tätä viestiä minkä saitte?
 
Mulla sama tilanne. Alunperin kun 20.11. klo 10 tilasin konsolin Powerista, tuli ilmoitus että Arvioitu toimituspäivä: 22.12.2020.

Itsekkin arvelen tuon tuotteen arvioidun lähtöpäiväin olevan peräisin heti tilauksesta, ja tuskin se enää päivittyy eri päivään.

Olisiko power saanut erän aiemmin, ja toimittaisi meille niitä kohta. Toivotaan ainakin kovasti!
 
Itsekkin arvelen tuon tuotteen arvioidun lähtöpäiväin olevan peräisin heti tilauksesta, ja tuskin se enää päivittyy eri päivään.

Olisiko power saanut erän aiemmin, ja toimittaisi meille niitä kohta. Toivotaan ainakin kovasti!

Tätä voisi olettaa.. eli kun tuo viesti nyt tuli ja tilaus on käsitelty, Power on saanut konsoleita jo.

Edit: Chatin kanssa juuri keskustelin ja tilanne on: Tilaus on keskusvarastollamme käsittelyssä. Järjestelmän mukaan lähtee matkaan 3.12.
 
Viimeksi muokattu:
Tätä voisi olettaa.. eli kun tuo viesti nyt tuli ja tilaus on käsitelty, Power on saanut konsoleita jo.

Edit: Tosin silti tilauksessa edelleen lukee: Tuotteen arvioitu lähtöpäivä keskusvarastolta: 15.12.2020
Olin powerin aspaan yhteydessä samaisesta asiasta ja kertoi minulle että oma pleikkarini olisi ainakin lähdössä 3.12 tänneppäin
 
Uskotaan linkin yläreunassa olevaa tilaus-xxxxx kohtaa, jossa lukee tilauksen olevan valmis pakattavaksi ja onhan tuo aikajana myös nyt yön aikaan päivittynyt vihreäksi.
 
Tätä voisi olettaa.. eli kun tuo viesti nyt tuli ja tilaus on käsitelty, Power on saanut konsoleita jo.

Edit: Chatin kanssa juuri keskustelin ja tilanne on: Tilaus on keskusvarastollamme käsittelyssä. Järjestelmän mukaan lähtee matkaan 3.12.
No niin, taas oli hyötyä kun siemailin eilen 'Hope' nimistä viiniä. Heti kääntyi asiat parempaan suuntaan ja itsekin sain viestin, että tilaus käsitelty.

Nyt sitten jännitetään, tuleeko laite asianmukaisesti pakattuna.
 
Powerista sain tilattua levyasemallisen 20.11 klo 9:29 ja juuri keskustelin aspan kanssa ja sanoi että tällä hetkellä näyttää että lähtisi heiltä matkaan 3.12 ja toimitukseen menee 3-7 pv että saapuu automaattiin noudettavaksi. Tilauksen yhteydessä toimituksessa oli että minulla perillä 22.12.2020.
 
Joo, mulla sama luvattu 4.12 toimitus joten eiköhän me olla saamassa pleikkari ens viikol! :)

Tammikuu on sit varmaa joillekin myöhemmin tilanneille merkattu tai kerrottu toimitusajaks.

Itsellä on tilausvahvistus tullut sähköpostiin 12:04. Saatavuus on varastossa. Aspasta kuitenkin kahteen kertaan asiasta kysyin, niin sanoivat, että toimitukset menevät tammikuulle.
 
Onko Kärkkäisen lotosta voittaneille kuulunut mitään uutta? Itselle ei ole tullut kuin se tilausvahvistus, jossa lukee ”Lähetetään arviolta 11.12.” Uus LG:kin tuli hommattua Black Friday alennuksista, ja hitokseen polttelee et pääsis pelaamaan. Mut ei täs kai auta ku tuijottaa meiliboksia ja toivoa et sinne ilmestyisi jotain toimitukseen liittyvää.

Oon seurannut tätä threadia nyt muutaman viikon ja oli pakko tehdä uudet tunnuksetkin. Vanhan tunnuksen sähköposti meni kiinni varmaan 8 vuotta sitten.

Kaikki PSt ykkösestä neloseen on aina tullut hankittua julkkarina/asap kun mahdollista, mut en kyl muista että yhtäkään niistä olis odottanut niin paljon kuin tätä vitosta. Tulis jo!
 
Onko Kärkkäisen lotosta voittaneille kuulunut mitään uutta? Itselle ei ole tullut kuin se tilausvahvistus, jossa lukee ”Lähetetään arviolta 11.12.” Uus LG:kin tuli hommattua Black Friday alennuksista, ja hitokseen polttelee et pääsis pelaamaan. Mut ei täs kai auta ku tuijottaa meiliboksia ja toivoa et sinne ilmestyisi jotain toimitukseen liittyvää.

Oon seurannut tätä threadia nyt muutaman viikon ja oli pakko tehdä uudet tunnuksetkin. Vanhan tunnuksen sähköposti meni kiinni varmaan 8 vuotta sitten.

Kaikki PSt ykkösestä neloseen on aina tullut hankittua julkkarina/asap kun mahdollista, mut en kyl muista että yhtäkään niistä olis odottanut niin paljon kuin tätä vitosta. Tulis jo!
Ei ole kuulunut mitään. Muutaman aspa viestin laittanut mut sama vastaus tullut et viimeistään viikolla 51 toimitus.
 
Ylös Bottom