Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Sanotaan tähän Powerin asiaan vielä sen verran, että itsellä näkyy tilauksen kellonaikana 11:11 eli aika myöhään vrt. luultavasti suurin osa. Nyt tuli tosiaan tuo viivästys viesti, jossa toimitus on 19.11. pakettiautomaattiin.
Olisikohan siellä vaan jokin järjestelmä sekaisin?
 
Power arpoi tänne 24.11 päivämäärän. Tilattu noutona myymälästä 18.9 klo 11:04.

Onneksi XSX:n kanssa aika menee rattoisasti :).
 
Olin puheissa Gigantin Nellin kanssa, jonoteltuani ensin pari tuntia ja rupateltuani tyhjänpäiväisiä chatbotin kanssa.

Nelli lohdutti, että- Xboxin kanssa tapahtunut järjestelmävirhe halutaan välttää ja siksi PS5:t pakataan tällä kertaa täysin manuaalisesti. Tilauksen tila ei ole ilmeisesti muuttumassa miksikään ennen kuin se on rahdattu Suomen toimittajalle (tulevat siis keskusvarastolta Ruotsista). Tavoitteena siis on, että konsolinsa ennakkotilauspäivänä varmistaneet saisivat moisen myös julkkariksi. Mukavasta Nellistä huolimatta uskallan tätä epäillä, mutta tekevät kuitenkin ainakin kaikkensa jotta Xboxin järjestelmähässäkkä ei toistuisi.

1605635099494.png1605635113172.png
 
Joo ei se boxin lähetyksen tila muuttunut mihinkään ennenko olin saanut paketin itselle, joten sen perusteella ei kannata odotta. Sieltä tulee se postin tai matkahuollon viesti sitten jossain vaiheessa mistä voi seurata kun Gigantista tilaa.
 
Tuossa oman latausalustan kuljetus vaiheet Powerilta, että miten nopeasti se sieltä tuli kun eilen tein tilauksen. Tästä powerin paketin seurannasta vois giganttikin ottaa mallia. niin ja tuossa oli arvio että tulee 18 päivä, eli tuli päivää aiemmin. Että kun paketti saapuu/lähtee kuljetukseen suomesta niin melko varmasti se on ainaki täällä Jyväskylässä saatavilla jo seuraavana päivänä.


telakkaa.png
 
Viimeksi muokattu:
Gigantti sais paketit nopeammin postiin jos jokainen sieltä tilannut ei vuorollaan häiritsis henkilökuntaa samoilla kysymyksillä! :D
Sitten kannattaisi hoitaa viestintä paremmin ja selkeämmin, sitä varten se viestintä osasto ja customer care ovat olemassa
Juu ei, asun Uudellamaalla. Powerin lottokone ei vaan ollu mulle ainakaan suotuisa..
juu tuskin on tästä kiinni. Oma nouto Vantaalta on arvio 20.11 ja frendillä Stokka 24.11
 
Mäkin sain powerilta s-postia että uusi toimitusaika 23.11 , ja tilasin kl 10.07 niin en tiedä mistä johtuu..
Ja mulla on nuoto myymälästä
 
onkos kenelläkään tietoa missäpäin nuo Elisan laitteiden keskusvarastot sijaitsevat? Lähtevätkö nekin esim Helsinki/Vantaalta tai esim tuolta Tervakoskelta ainakin mitä googletin niin siellä näyttäisi olevan joku Elisan keskusvarasto
 
Powerin arpa heitti tänne 23.11, tilattu 18.9 klo 11.09, nouto Itiksen myymälästä. Kyllähän tuo kirpaisee, PS3 ja PS4 tuli kotiin heti julkkarina. Mutta ei pidä valittaa, monet joutuvat kuitenkin omaansa odottamaan vieläkin pidempään. Toivottavasti mahdollisimman moni KonsoliFINin poppoosta saa narrattua itselleen koneen torstaina!
 
Ylös Bottom