Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

noniin kyllästyin siihen kun kaikkialla muualta oli tietoa että miks ei kukaan kysellyt tietoja Elisalta niin soitin sinne itse.

Paketit lähtee tänään kello 12.00 kuljetukseen Helsingistä ja pitäisi tulla tekstiviesti samoihin aikoihin. Joten aika varmasti paketti myös ehtii ainakin sillon perjantaiksi mutta mitä luultavammin monella voi jo huomenna olla paketti perillä.
 
Työkaveri oli mennyt sitten jo kysymään, että mikä homma verkkokauppa.comissa, kun hänelläkin sama tilanne :D Tässä vastaus: "
tarkistin ja kyllä saat konsolin huomenna.

Tämä johtuu siitä että postitustilaukset postitetaan päivää ennen julkaisua, joten ne pitää varata tilauksiin jotta tilaukset voidaan käsitellä ja toimittaa.

Noutoasiakkaille on kuitenkin varattu heidän tilaama määrä konsoleita, mutta emme voi siirtää varauksia vielä tilauksiin, koska silloin asiakkaille lähtisi noutoilmoitukset ja emme saa luovuttaa niitä ennen julkaisupäivää."

Joten no worries ;)
 
Voi hemmetti et harmittaa ettei tullut ennakkotilausta tehtyä:rolleyes: Joutuu huomen aamulla koittaa metsästää konsolia... Suuri todenäköisyys on että luu jää vaan käteen.

ps. Jos on ylimääräinen tulossa voin lunastaa sen itselleni.:p:p
 
Juuri tuli Elisalta Viesti että paketti on matkalla ja seuranta koodi. lukee vielä erikseen että matkahuolto on sinuun yhteydessä ja Sopii kanssasi kotiinkuljetuksen :). Perkele sehä on hyvällä tuurilla jo tänään perillä :)
 
Kysyin eilen Powerin chatista vaikuttaako toimitus ajankohtaan esimerkiksi se, että mihin Tampereen liikkeeseen noudon valitsi. Asiakaspalvelija vakuutti, ettei sillä ole mitään merkitystä, mutta nyt sitten sain sähköpostia Powerilta.
 

Liitetiedostot

  • Screenshot_20201118-110515__01.jpg
    Screenshot_20201118-110515__01.jpg
    202 KB · Lukukerrat: 128
Jaa a sieltä sitten tuli gigantilta tekstiviestiä, että pakettisi on vaarassa myöhästyä 1-2 päivää, vaikka eilen laittoivat että matkalla
 
Gigantilta juuri tuli ei toivottu viesti. 18.9 tilasin koneen postin kuljetuksella.

Screenshot_20201118-111626_Messages.jpg
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Jaa a sieltä sitten tuli gigantilta tekstiviestiä, että pakettisi on vaarassa myöhästyä 1-2 päivää, vaikka eilen laittoivat että matkalla
Tänne tuli juuri sama viesti, että jos ei ole perillä 20.11 niin ovat yhteydessä ja sopivat korvauksesta... :mad:
 
tuolla matkahuollon tiedoissa :), tässähän saa koko päivän jännittää että pääsisikö jo sitä tänään apajille :) lähetys siis lähtenyt jo 10.30 tuolta helsingistä tulemaan. pakko kai se on mennä seurantakoodin kanssa käymään matkahuollossa 16.45 :). ihan varmuuden vuoks ku pitää hakea tuo lataustelakkakin postiautomaatilta

Lähetys noudetaan lähettäjältä ja toimitetaan suoraan vastaanottajan osoitteeseen.
Ennen klo 13 tehty tilaus noudetaan pääsääntöisesti saman päivän aikana klo 16 mennessä.
 
Juuri tuli Elisalta Viesti että paketti on matkalla ja seuranta koodi. lukee vielä erikseen että matkahuolto on sinuun yhteydessä ja Sopii kanssasi kotiinkuljetuksen :). Perkele sehä on hyvällä tuurilla jo tänään perillä :)
Itselleni matkahuolto toi konsolin perille niin että eilen iltapäivällä klo 16 se lähti matkaan ja tänään aamulla klo 7.30 se oli pakettiautomaatissa noudettavissa. Eli noin 16 tunnissa paketin lähtemisestä se oli mulla jo käsissä. Nopeasti ne laitteet sieltä tulevat kunha liikahtavat!
 
Pahoittelut myös että miksi olen niin täpinäissöni mutta kun soitin tuonne Elisan asiakaspalveluun ja kyselin noita konsoleiden lähetys päivämääriä, että millon lähetään niin oman konsolin tilassa luki vielä "toimitetaan loppuvuoden aikana" ajattelin että mitä vittua että olen saanut viestin että pitäisi tulla julkaisupäivänä 19.11 sanoinki siitä mutta en silti saanut varmuutta asiaan. Sitten kävi kaikki kauhuscenaariot mielessä, että ehkä he eivät ole saanetkaan vielä digital editioneita kun sen verran haastava niiden saatavuus. No olin jo lähdössä ulos kävelylle ja sitten samaan aikaan tuli viesti :), ja sitten hirveä tunnevyöry ja helpotus :)
 
Tuo verkkokaupan tilanne on hyvä, ite olin sieltä tilannu 16.4 ja jos 18.3 tilannut saa koneensa ekasta erästä, niin itselleni riittää melko varmasti joulun erästä.

Kokeilen tosin prismaa vielä huomenna mutta uskon että tän vuoden aikana viel saan konsolin kotiin.
 
Kysyin eilen Powerin chatista vaikuttaako toimitus ajankohtaan esimerkiksi se, että mihin Tampereen liikkeeseen noudon valitsi. Asiakaspalvelija vakuutti, ettei sillä ole mitään merkitystä, mutta nyt sitten sain sähköpostia Powerilta.

Aika mielenkiintoista, että eilen olisi kaikki konsolit laitettu matkaan, mutta ilmeisesti kukaan ei ole kuitenkaan saanut tietoa postituksesta.
Omakin tilaus on edelleen "Tilaus käsitelty ja valmiina pakattavaksi" -vaiheessa. Melkoinen arpa, että milloinhan ne on oikeasti tulossa.
 
Pahoittelut myös että miksi olen niin täpinäissöni mutta kun soitin tuonne Elisan asiakaspalveluun ja kyselin noita konsoleiden lähetys päivämääriä, että millon lähetään niin oman konsolin tilassa luki vielä "toimitetaan loppuvuoden aikana" ajattelin että mitä vittua että olen saanut viestin että pitäisi tulla julkaisupäivänä 19.11 sanoinki siitä mutta en silti saanut varmuutta asiaan. Sitten kävi kaikki kauhuscenaariot mielessä, että ehkä he eivät ole saanetkaan vielä digital editioneita kun sen verran haastava niiden saatavuus. No olin jo lähdössä ulos kävelylle ja sitten samaan aikaan tuli viesti :), ja sitten hirveä tunnevyöry ja helpotus :)

Muistan tämän kuin eilisen kun viimeviikolla koin saman, tunnetila vaihteli kokoajan ja sitten kun se viesti tuli niin tuntui että puoli maailmaa putosi niskasta pois.
 
Viimeksi muokattu:
Onko muista operaattoreista, Teliasta tai DNA:sta kuulunut? Itsellä DNA:n tilaus vetämässä ja kovat odotukset konsolia kohtaan :D

Täytyy myös huomenna osallistua konsolisotaan, kun pitäisi ala-asteikäiselle veljelle saada pukin konttiin tavaraa. Junnu odottanut laitetta kuin kuuta nousevaa siitä asti kun julkistettiin, olisi ikimuistoinen joulu tiedossa :D harmi kun oma digi-Pleikka ei kelpaa, olisihan tuosta voinut luopua ja itse kärventyä pidempään mutta hänellä PS4 paljon pelejä ja käyttää "omia rahojaan" pelikauppojen käytettyihin peleihin niin levyasema on pakollinen. Toivotaan että tärppää ja tsemppiä muillekin huomenna sotiville :)
 
Ylös Bottom