Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Prisman tiskillä sanoi, että jos saakin niin mahtuu johonkin noista lokeroista, piti oikein mennä katsomaan, että mahtaako mennä
 
Oma Elisan tilaus näyttää vieläkin että lähetys ei ole vielä saapunut postille ja paketilla kokoa on vain 1.5kg, mutta ehkä ne ei ole viel kunnolla painoa ottanut, tiedä sitten.
Toivottavasti vielä tän illan aikana lähtee liikkeelle että perjantaina pääsis jo Demons soulsia pelaamaan :cool:.
Oma elisalta tilattu on kerennyt jo helsingistä vantaalle mutta siellä oottaa kuljetusta. Sieltä on vielä piiiiitkä matka Ouluun, mutta kova luotto että tän viikon puolella tulee. Matkahuolto siis toimittaa minulle.
 
Huh ja hei vaan. Käyttäjätili kaivettu naftaliinista ja hytinät on päällä.

Samat setit. Hoksasin tuossa juuri että olen rekannut tänne 2001. Olipahan kokemus mennä lukemaan ekoja viestejäni. Silloin oli PS2:n alkutaipale meneillään ja markka vaihtumassa juuri euroiksi. Ne oli viattomia aikoja. Siellä mulle myös neuvottiin että kannattaisi lukea kokeisiin jottei aikuisena joudu "pyyhkimään kalliospugen persettä".

Ois muuten kannattanut kuunnella niitä heppuja.

EDIT: sori se olikin "pyyhkimään kalliospugen paskaa", mutta sama idea
 
Onko kellään tietoa muista myyntipaikoista huomenna kuin Prisma? Prismalla siis ainakin klo 9 alkaen myydään verkkosivuilla erää ps5.
 
Kiitos! Gigantissa ainakin on ostorajotus 1kpl/asiakas. Prisman ja cittarin sivuilla ei lukenu mitään. Pitäs saada kaks. Voikohan cittarista/prismasta ostaa sit useemman kerralla?
 
Hetkinen... Yksi asia mua mietityttää.. Jos ja kun niitä on tietty määrä myynnissä ja sitten tekee tilauksen ja se pitää maksaa ennakkoon, niin voiko olla että maksu menee kyllä, mutta pleikkaria ei saa vielä ekassa vaan menee seuraavaan erään... vai jos ei ehdi niin ei myöskään pysty maksamaan. Eli siinä mielessä, että maksu ei mene turhaan?

Toivottavasti joku tajusi mitä tarkoitan :D

Toivottavasti se menee niin että jos jotain tuotetta ei voi tilata niin ei myöskään maksaa
 
Hetkinen... Yksi asia mua mietityttää.. Jos ja kun niitä on tietty määrä myynnissä ja sitten tekee tilauksen ja se pitää maksaa ennakkoon, niin voiko olla että maksu menee kyllä, mutta pleikkaria ei saa vielä ekassa vaan menee seuraavaan erään... vai jos ei ehdi niin ei myöskään pysty maksamaan. Eli siinä mielessä, että maksu ei mene turhaan?

Toivottavasti joku tajusi mitä tarkoitan :D

Toivottavasti se menee niin että jos jotain tuotetta ei voi tilata niin ei myöskään maksaa
Olettaisin että tilausjärjestelmät varaavat maksun varmistuksen ajaksi tuotteet ja tarkistavat saatavuuden ennen maksun loppuun suorittamista.
 
Hetkinen... Yksi asia mua mietityttää.. Jos ja kun niitä on tietty määrä myynnissä ja sitten tekee tilauksen ja se pitää maksaa ennakkoon, niin voiko olla että maksu menee kyllä, mutta pleikkaria ei saa vielä ekassa vaan menee seuraavaan erään... vai jos ei ehdi niin ei myöskään pysty maksamaan. Eli siinä mielessä, että maksu ei mene turhaan?

Toivottavasti joku tajusi mitä tarkoitan :D

Toivottavasti se menee niin että jos jotain tuotetta ei voi tilata niin ei myöskään maksaa
Pitäisi mennä niin, että jos esim. Prismasta ehdit ostamaan niin saat ja menee 2-6 päivää, Cittarissa sama, koska se jono-hommeli. Nämähän nimenomaan koskee näitä tämän erän laatikoita ainoastaan.

Ja gigantissa sama ilmeisesti
 
Itse en aamulla kerkeä tilailemaan niin ei tämän vuoden puolella ole juuri toivoa pleikkaria saada. Muistaakseni ainakin pari päivää sitten Gigantin sivuilla luki että seuraava varastoon saapuva erä olisi myynnissä huomenna klo 12, ja että kyseinen erä saapuisi varastoon 4. tammikuuta. Nyt tuo teksti on tosin kadonnut. Siitä ehkä ruokatunnilla kerkiäisi pistää tilaukseen jos tuota klo 12 -erää edes nyt sitten tulee.

Sen kestän jos pleikkari menee jonnekin tammikuuhun, mutta jos taas pitkälle kevääseen niin ei kiva.
 
Itse en aamulla kerkeä tilailemaan niin ei tämän vuoden puolella ole juuri toivoa pleikkaria saada. Muistaakseni ainakin pari päivää sitten Gigantin sivuilla luki että seuraava varastoon saapuva erä olisi myynnissä huomenna klo 12, ja että kyseinen erä saapuisi varastoon 4. tammikuuta. Nyt tuo teksti on tosin kadonnut. Siitä ehkä ruokatunnilla kerkiäisi pistää tilaukseen jos tuota klo 12 -erää edes nyt sitten tulee.

Sen kestän jos pleikkari menee jonnekin tammikuuhun, mutta jos taas pitkälle kevääseen niin ei kiva.
Siellä lukee, että tilaus lähetetään heti?



Screenshot_20201118_224003_com.android.chrome.jpg

Aikaa ei tosiaankaan ole, muta sanonut jo, että ekassa erässä lisää..
 
Itse en aamulla kerkeä tilailemaan niin ei tämän vuoden puolella ole juuri toivoa pleikkaria saada. Muistaakseni ainakin pari päivää sitten Gigantin sivuilla luki että seuraava varastoon saapuva erä olisi myynnissä huomenna klo 12, ja että kyseinen erä saapuisi varastoon 4. tammikuuta. Nyt tuo teksti on tosin kadonnut. Siitä ehkä ruokatunnilla kerkiäisi pistää tilaukseen jos tuota klo 12 -erää edes nyt sitten tulee.

Sen kestän jos pleikkari menee jonnekin tammikuuhun, mutta jos taas pitkälle kevääseen niin ei kiva.

Etkö voi laittaa kaveria tai sukulaista asialle? Eipä silti, vaikeaa se tulee huomenna joka tapauksessa olemaan. Mutta olisi ainakin joku mahdollisuus.
 
Itse en aamulla kerkeä tilailemaan niin ei tämän vuoden puolella ole juuri toivoa pleikkaria saada. Muistaakseni ainakin pari päivää sitten Gigantin sivuilla luki että seuraava varastoon saapuva erä olisi myynnissä huomenna klo 12, ja että kyseinen erä saapuisi varastoon 4. tammikuuta. Nyt tuo teksti on tosin kadonnut. Siitä ehkä ruokatunnilla kerkiäisi pistää tilaukseen jos tuota klo 12 -erää edes nyt sitten tulee.

Sen kestän jos pleikkari menee jonnekin tammikuuhun, mutta jos taas pitkälle kevääseen niin ei kiva.
Jos lupaat maksaa takaisin niin voin koittaa toiseltakin sivulta, mutta se on pakko maksaa takaisin, tai tulen oven taakse.
 
Siellä lukee, että tilaus lähetetään heti?

Anteeksi, siis missä kohtaa? Tuossa klo 9 myyntiin tulevassa erässä juu, mutta enää ei näy mitään mainintaa klo 12 myyntiin tulevasta erästä. En tiedä olenko kuvitellut koko homman, mutta voisin vannoa että näin muutama päivä sitten jonkin aikaa tuossa Gigantin PS5-sivulla myös tekstin; 4.1. varastoon saapuva erä tilattavissa 19.11. klo 12:00, tai jotain vastaavaa. Mutta se teksti ei siellä tosiaan ollut kuin jokusen hetken ennen kuin hävisi.

Etkö voi laittaa kaveria tai sukulaista asialle? Eipä silti, vaikeaa se tulee huomenna joka tapauksessa olemaan. Mutta olisi ainakin joku mahdollisuus.

No jaa, ei nyt tule ainakaan mieleen ketään joka olisi joutilaana minulle tuohon aikaan varailemaan. Saan Pleikkarin sitten kunhan saan. Se on sitten vielä makeampi pitkän odotuksen jälkeen etenkin kun täältä voi lueskella ylistäviä kokemuksia ja kehuja laitteesta:)


(edit)
Jos lupaat maksaa takaisin niin voin koittaa toiseltakin sivulta, mutta se on pakko maksaa takaisin, tai tulen oven taakse.

No mutta jos toki jotenkin onnistut jopa kaksi pleikkaria saamaan niin enemmän kuin mielelläänhän minä sellaisen sinulta ostan:D
 
Anteeksi, siis missä kohtaa? Tuossa klo 9 myyntiin tulevassa erässä juu, mutta enää ei näy mitään mainintaa klo 12 myyntiin tulevasta erästä. En tiedä olenko kuvitellut koko homman, mutta voisin vannoa että näin muutama päivä sitten jonkin aikaa tuossa Gigantin PS5-sivulla myös tekstin; 4.1. varastoon saapuva erä tilattavissa 19.11. klo 12:00, tai jotain vastaavaa. Mutta se teksti ei siellä tosiaan ollut kuin jokusen hetken ennen kuin hävisi.



No jaa, ei nyt tule ainakaan mieleen ketään joka olisi joutilaana minulle tuohon aikaan varailemaan. Saan Pleikkarin sitten kunhan saan. Se on sitten vielä makeampi pitkän odotuksen jälkeen etenkin kun täältä voi lueskella ylistäviä kokemuksia ja kehuja laitteesta:)
Lukeehan se klo 9.00 tuolla, eikä mitään klo 12 koskaan ollutkaan?
Se oli aluksi klo 10.00, mutta ne muutti sen ajat sitten jo, koska ei varmaam halua sivujen kaatuvan.
 
Lukeehan se klo 9.00 tuolla, eikä mitään klo 12 koskaan ollutkaan?

Mutta melko vahva mielikuva minulla on, että pari kolme päivää sitten luki tuolla sivulla tuon 9-erän lisäksi jotain myös 4.11. varastoon saapuvasta erästä joka olisi tilattavissa klo 12, tosin voihan se olla että oli pelkkää kuvitelmaa. Ei tästä nyt sen enempää, joko puhun ihan omiani tai sitten kyseinen teksti on syystä tai toisesta poistettu.
 
Ylös Bottom