Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Olitko tilannut matkahuolto noutopaketilla johonkin toimipisteeseen? Voiko sen siis hakea välistä suoraan matkahuollolta vaikka olisi tilattu johonkin kauppaan esimerkiksi?

Toimituksella lähempään maattiin, mutta sain noudettua kun oli tuossa pääpisteellä ja tiesin, että täällä matkis jakaa iltapäivällä jos jakaa. Ei meinannut ensin antaa, mutta soitto niiden aspaan ja johan pystyi noutaa.
 
Moro. Lukenut tätä ketjua viimeviikosta lähtien. Itsekkin odottelen jotain varmaa tietoa tuosta klo 12 erästä. Minulle aspa sanoi että joulu-tammikuun aikana. Inhottavaa kun mihinkään ei voi luottaa. Mutta niille cittarin odottajille, toimitukset tavarataloihin on alkanut tänään, kaikki onnekkaat saavat sähköpostia kun noudettavissa. Konsolit tulee keskusvarastolta ja joihinkin taloihin tullut tänään. Kannattaa tarkkailla myös roskapostia. Uskoisin et loppuihin taloihin tulee ihan lähipäivinä. Nimimerkillä vittarin työntekijä. Ps: itse en päässyt edes jonoon vaikka kärkyin klo 9
 
Moro. Lukenut tätä ketjua viimeviikosta lähtien. Itsekkin odottelen jotain varmaa tietoa tuosta klo 12 erästä. Minulle aspa sanoi että joulu-tammikuun aikana. Inhottavaa kun mihinkään ei voi luottaa. Mutta niille cittarin odottajille, toimitukset tavarataloihin on alkanut tänään, kaikki onnekkaat saavat sähköpostia kun noudettavissa. Konsolit tulee keskusvarastolta ja joihinkin taloihin tullut tänään. Kannattaa tarkkailla myös roskapostia. Uskoisin et loppuihin taloihin tulee ihan lähipäivinä. Nimimerkillä vittarin työntekijä. Ps: itse en päässyt edes jonoon vaikka kärkyin klo 9
Veikkaan ton klo 12 erän olevan jotenkin tilauskohtaista. Mulle luvattiin 4.12 mutta viimeistään tammikuussa. Ei puhuttu tammikuusta muuta, kun sinne ajoittuis toi seuraava erä mikä tulee myyntiin. Muutenkin tuolla gigantissa näkyi myös, että 2.12 saapuu varastoon, mutta poistivat tekstin. Saa nähdä, mitä käy.
 
Prismankin paketti löyti tänne Mikkeliin vihdoin. Posti tosin möhli toimituksen, kun halusin sen tuohon 1,5km päähän Lidlin automaattiin, mutta tuli äsken viesti että olivatkin vieneet sen postin noutopisteeseen minne on 500 metriä. Oli sentään pakattu erilliseen pahvilaatikkoon.
 
Mulla on tullut käsitelty ja seurantakoodi postiin. Tilasin siis eilen sen levyasemattoman version cdonista. Postin seurannassa lukee että sähkönen ennakkotieto saatu vasta.
 
Missä päin Suomea citymarketeista on tullut tietoa, että ps5 haettavissa? Itse odotan Joensuun seutuvilla, että sais käydä uuden perheen jäsenen hakemassa kotio..
 
Ite odottelen vieläkin syyskuussa powerilta ostettua, tänään oli arvio saapumisesta vaan eihän tuo powerin seuranta oikein inforikas ole, viimeisin merkintä on ruotsista 4 päivää sitten.

Sit jos se on rikki nii tulee itku o_O:D
 
Onko eilisestä cdonin tilauksesta mitään tietoa millonka siis tulossa. Sen levyasemattoman version tilaajilla. Mulla lukee, että käsitelty ja sain postin seurantakoodin, mutta lukee että lähetys ei ole saapunut vielä postille
 
Onko eilisestä cdonin tilauksesta mitään tietoa millonka siis tulossa. Sen levyasemattoman version tilaajilla. Mulla lukee, että käsitelty ja sain postin seurantakoodin, mutta lukee että lähetys ei ole saapunut vielä postille

Se on vielä Ruotsin puolella. Menee muutama päivä että saapuu Suomen puolelle. Minulla muistaakseni meni Xbox Series X:n kanssa niin että tilasin tiistaina, konsoli saapui lauantaina.
 
Se on vielä Ruotsin puolella. Menee muutama päivä että saapuu Suomen puolelle. Minulla muistaakseni meni Xbox Series X:n kanssa niin että tilasin tiistaina, konsoli saapui lauantaina.
Okei. Lähinnä mietin, että kai se nyt on tulossa, ettei vasta sitten joskus seuraavasta erästä joulukuussa niinkuin tuolla ylempänä lukikin nuista levyasemallisista. Kaipa se tuo lähetetty status tämän vahvistaa ja seurantakoodi, että tuloillaan on :D
 
Okei. Lähinnä mietin, että kai se nyt on tulossa, ettei vasta sitten joskus seuraavasta erästä joulukuussa niinkuin tuolla ylempänä lukikin nuista levyasemallisista. Kaipa se tuo lähetetty status tämän vahvistaa ja seurantakoodi, että tuloillaan on :D

Kyllä seurantakoodi meinaa että tulossa on. Tarkistin vielä ja tiistaina 11.11. tilattu, saapui torstaina 13.11. illalla postiin Vantaalle ja tänne Tampereen kupeeseen siis lauantaina 14.11.
 
Samaa mieltä. Jonkinlainen hyvitys voisi olla paikallaan. Eivät vielä tarjonneet mitään.

Tullut kyllä soiteltua maksullisiin aspoihinkin tunnin verran.

Edellinen Gigantin kaveri kuka soitti, niin pahoitteli kyllä tilannetta, mutta vähän odotteli josko tyytyisin pelkkään pahoitteluun.

Vastasin että kyllä te yhden koneen jostain löydätte,

Sanoi että koettaa etsiä ja soittelee huomenna uudestaan.

Lähteeköhän vahinko kiertämään :D

Auts.
Gigantilta naurettavaa toimintaa.
On peruuttamassa ennakkotilaukseni, panttaamssa rahoja vielä viikon. hyvitykseksi tarjoaa 40€ lahjakorttia.

Gigantti:"
Valitettavasti tässä on käynyt joku inhimillinen virhe, sillä Playstationit on pakattu meillä manuaalisesti.
Emme pääse seuraamaan pakettiasi valitettavasti täältä käsin, sillä tämä seurantatunnus ei toimi meilläkään.
Pahoittelut tästä vielä meidän puolesta.

Että voimme todeta paketin kadonneeksi, pitää olla kulunut 10 päivää tuotteen tilauksesta. Odottelemme vielä tämän viikon loppuun, että jos paketti saapuisikin sinulle. Jos näin ei ole käynyt niin perumme tilauksen maanantaina. Rahat sinulla pitäisi näkyä tililläsi 2-5 pankkipäivän kuluessa eli ensi viikolla.

Haluaisimme tarjota sinulle vielä hyvitykseksi tästä 40e arvokoodia joka käy kaikissa myymälöissämme ja on voimassa kolme vuotta. Voimme lähettää sen sinulle tekstiviestillä tai sähköpostitse."



Vastasin kohteliaasti että aivan naurettava tarjous ja ei millään lailla tyydyttävä vaihtoehto.
Jo yhden päivän viivästyneille ennakkotilanneille annettiin 69€ arvoinen ohjain.
Lähettäkää minulle uusi konsoli pikimmiten. Kyllä teiltä resursseja siihen löytyy.
Tämä kadonnut konsoli palautetaan mikäli koskaan löytyy.
 
Ylös Bottom