Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Mutuilen, että ennen vuoden vaihdetta saatavuus oli 2021, niin vuoden vaihtumisen jälkeen järjestelmä muutti saatavuus arvion automaattisesti tuohon mitä se nyt näyttää. Todennäköisesti saatavuus tieto muuttuu jälleen arjen koettaessa, kun järjestelmästä vastaavat palaavat töihin.

Tämä on siis ihan minun oma veikkaus, ei fakta tietoa.
 
Ei mun tarvi mitään selitellä. Selitelköö verkkis.
Kummasti siel on vieläkin tilattavissa, vaikkei koneita olekaan.
En siis pahalla meinannut. Lähinnä utelin veikkaustasi, että mistä johtuu se, että yhtäkkiä tuli ostettavaksi sinne vaikka pari päivää sitten ei ollut.
 
Gamehousesta..

Suomen virallinen PS5-konsoli maahantuoja on ilmoittanut, että tämän vuoden puolella konsolia ei ole tulossa. Ensivuoden tilanne sanasta sanaan heiltä ''Tammi/Helmi/Maaliskuu epävarma, loppuvuodesta ei tietoa.'', myös konsolin seuraavan valmistuserän hinta saattaa nousta.

Haluatteko pitää tilauksenne voimassa siihen asti, että saamme minkäänlaista positiivista informaatiota saatavuudesta, vai perua tilauksenne?
 
Gamehousesta..

Suomen virallinen PS5-konsoli maahantuoja on ilmoittanut, että tämän vuoden puolella konsolia ei ole tulossa. Ensivuoden tilanne sanasta sanaan heiltä ''Tammi/Helmi/Maaliskuu epävarma, loppuvuodesta ei tietoa.'', myös konsolin seuraavan valmistuserän hinta saattaa nousta.

Haluatteko pitää tilauksenne voimassa siihen asti, että saamme minkäänlaista positiivista informaatiota saatavuudesta, vai perua tilauksenne?
Eli siis 2022 vasta? ;)
 

Hieno on mutta ei kyllä viittis maksaa 100e enempää jos väri on vain musta
No tuotahan taisi tulla joku 304 kappaleen erä, joten tuskin noita Suomeen saisikaan (riittäisikään), joten säästypähän sekin satku :D
 
Gamehousesta..

Suomen virallinen PS5-konsoli maahantuoja on ilmoittanut, että tämän vuoden puolella konsolia ei ole tulossa. Ensivuoden tilanne sanasta sanaan heiltä ''Tammi/Helmi/Maaliskuu epävarma, loppuvuodesta ei tietoa.'', myös konsolin seuraavan valmistuserän hinta saattaa nousta.

Haluatteko pitää tilauksenne voimassa siihen asti, että saamme minkäänlaista positiivista informaatiota saatavuudesta, vai perua tilauksenne?
Hinnan nousu ei sinällään yllättäisi ja olisi melko loogista kun miettii kysynnän ja tarjonnan kohtaamista, mutta kieltämättä se tuntuisi kyllä märältä rätiltä vasten kasvoja jos odottelun lisäksi saisi vielä maksaa jotain premiumia tästä huvista. Saisi kyllä harkitsemaan vakavasti sitä että siirtäisin hankkimista tuonnemmaksi /odottelisin seuraavaa isommalla SSD:llä varustettua revisiota. Vaikea silti uskoa että ovh:ta alettaisi rukkaamaan korkeammaksi julkaisun jälkeen. Jälleenmyyjiä nyt varmasti himottaisi pyytää kovempaa hintaa.
 
Viimeksi muokattu:
Se on kyllä aivan varmaa että hinta ei tule nousemaan, mutta ois kyllä kiva tietää edes suunnilleen että milloin verkkokauppa saa isomman erän konsoleita, eivät varmaan kyllä tiedä itsekkään. Vähän alkaa jo tuntumaan että tässä pitää odotella kesään asti jos verkkokaupasta konsolin haluaa, marraskuussa varasin niin edellä on kyllä porukkaa oikein kunnolla.
 
Nyt tilasin verkkokaupasta digi version. tulispa nyt alkuvuodesta sitten
Ainakin mulle sanottiin tuossa lauantaina soitellessani, että jos nyt tilaa konsolin saa joskus huhti-toukokuussa.

Kyselin myös Powerilta, Prismalta ja Gigantista kun kävin Kalevan Prismassa. Prismassa sanoivat "tulee 2021", Gigantissa ei voinut tehdä edes myymälävarausta ja Power huuteli helmi-maaliskuulle.
 
Ainakin mulle sanottiin tuossa lauantaina soitellessani, että jos nyt tilaa konsolin saa joskus huhti-toukokuussa.

Kyselin myös Powerilta, Prismalta ja Gigantista kun kävin Kalevan Prismassa. Prismassa sanoivat "tulee 2021", Gigantissa ei voinut tehdä edes myymälävarausta ja Power huuteli helmi-maaliskuulle.
Mä tilasin konsolin 16.9 VPD:ltä ja sanoivat että tulee Tammi-Helmikuussa. Luulen että tulee tämän kuukauden aikana. Ainakin pitäisi.
 
Ainakin mulle sanottiin tuossa lauantaina soitellessani, että jos nyt tilaa konsolin saa joskus huhti-toukokuussa.

Kyselin myös Powerilta, Prismalta ja Gigantista kun kävin Kalevan Prismassa. Prismassa sanoivat "tulee 2021", Gigantissa ei voinut tehdä edes myymälävarausta ja Power huuteli helmi-maaliskuulle.
Höh. Ei noista ikinä tiedä. Poweriinkin saattaa tulla sellane erä että ne loppuu minuutissa, uskon kyllä että sais aikasemmin kuin kevään lopussa..
 
Ylös Bottom