Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Ainakin mulle sanottiin tuossa lauantaina soitellessani, että jos nyt tilaa konsolin saa joskus huhti-toukokuussa.

Kyselin myös Powerilta, Prismalta ja Gigantista kun kävin Kalevan Prismassa. Prismassa sanoivat "tulee 2021", Gigantissa ei voinut tehdä edes myymälävarausta ja Power huuteli helmi-maaliskuulle.

Tilasin vastikään myös Verkkiksestä. Huhti-Toukokuu kuulostaa aika kaukaiselta.. Taitaa saada silti konsolin ennen koronarokotetta :D
 
Verkkokaupassa sanottiin minulle, että viimeistään maaliskuussa ja kerroin kyllä, että perjantaina varattu. On tämä kyllä aikamoista rallia taas, jos kaikille annetaan eri vastaus. Tiedä sitten onko verkkokauppa ollut fiksumpu kuin prisma, cittar jne ja varannut alkuun jo uuden erän, mutta tiesi tulevan myöhemmin.
 
eiköhän ne lastentaudit nykyään hoidu jo päivityksillä. Ps4 ja ps4 pro versiota verraten pro on ollut paljon paskempi kestävyydeltään kuin alkuperäinen malli.
Tämä on minulle uutta tietoa. Itse olen ollut siinä uskossa että uudemmat mallit ovat poikkeuksetta hiljaisempia, ja syövät vähemmän sähköä/ovat viileämpiä. digital foundry on muistaakseni testata lähes kaikki mallit.
 
En tiedä, että kuinka tarkkaa tietoa VPD:llä on, mutta siellä ainakin näyttää saatavuudeksi maalis-huhtikuuta.

 
Laitteita tulee luultavasti viikon parin välein lasti Suomeen. Pikkuhiljaa kun kysyntä laskee alkaa tavaraa löytyä. Siihen tuo maalis-huhtikuu arvio kai perustuu, että silloin saavutettu jonkinlainen balanssi kysynnän ja tarjonnan suhteen.
 
Kyllä siellä ainakin jotain on tapahtumassa kun verkkokaupasta tuli sähköpostia aamulla. En toiveita elättele, mutta outoa, että nyt tuli. Onko mahdollista, että bottien varauksia poisteltu ja ja nyt parin kk sisällä uusi satsi tulossa myös. Toivottavasti ei hakuammuntaa ja aikaisemmmin ostanee siis saavat ennen, koska ei olisi muuten reilua.
 
"Tämä on automaattinen viesti tilauksestasi. Odotamme vielä osaa tilauksesi tuotteista. Saat erillisen viestin, kun tilauksesi etenee."

En tiedä millaisen viestin @Poochie sai, mutta tuo nyt ainakaan mulle kerro yhtikäs mitään mistään.
Kerran aikaisemmin tullut tuo viesti tilatessa ja silloin oli rahti tulossa ja ei vaan ollut perillä varastossa ja parin viikon päästä oli haettavissa. Mutta eipä tässä mikään kiire kun voi naapuriin mennä pelaamaan koska vain.
 
Kerran aikaisemmin tullut tuo viesti tilatessa ja silloin oli rahti tulossa ja ei vaan ollut perillä varastossa ja parin viikon päästä oli haettavissa. Mutta eipä tässä mikään kiire kun voi naapuriin mennä pelaamaan koska vain.
Eipäs nyt luoda siellä fools hopea, kun sen jo kerran sain tuolta :D Mutta oikeasti, tulee kun tulee ja jos odotan maaliskuun alkuun esim, niin sitten odotan. Ei ole ainoa mesta jossa menossa, Puolenkuun Peleissä tilaus, joskin +20€ hintalisä tökkii vastaan ja Powerin sivuja tarkkailen päivittäin.
 
Eipäs nyt luoda siellä fools hopea, kun sen jo kerran sain tuolta :D Mutta oikeasti, tulee kun tulee ja jos odotan maaliskuun alkuun esim, niin sitten odotan. Ei ole ainoa mesta jossa menossa, Puolenkuun Peleissä tilaus, joskin +20€ hintalisä tökkii vastaan ja Powerin sivuja tarkkailen päivittäin.
Ei tuo 20e paha ole, kyllä sen maksaisin, jos nyt sanottaisiin, että saa

Ja en siis toiveita herättele, mutta noin siis kävi toisella tuotteella.

Sitten vielä tämä

 
Ei tuo 20e paha ole, kyllä sen maksaisin, jos nyt sanottaisiin, että saa

Ja en siis toiveita herättele, mutta noin siis kävi toisella tuotteella.

Sitten vielä tämä

Omasta mielestä hyvin erikoinen ratkaisu lopettaa pro ja Slim mallien valmistus mutta jatkaa normi ps4 valmistamista jos uutinen pitää paikkaansa
 
Omasta mielestä hyvin erikoinen ratkaisu lopettaa pro ja Slim mallien valmistus mutta jatkaa normi ps4 valmistamista jos uutinen pitää paikkaansa
Eikös vähä aikaa sitten uutisoitu, että Slim olisi se mitä juurikin jatketaan?

No, ei näistä ota enää selvää, kun tuntuu muuttuvan jatkuvasti :D

Edit: Jep, 500Gb Slim jää valmistukseen ja muut poistuu.

The only PS4 that will remain in production is the 500GB Jet Black 'slim' design.

 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Omasta mielestä hyvin erikoinen ratkaisu lopettaa pro ja Slim mallien valmistus mutta jatkaa normi ps4 valmistamista jos uutinen pitää paikkaansa
Itse meinasin, että vain hetkeksi, että saa eneammän PS5 tulemaan, mutta eipä tuossakaan kyllä mitään järkeä olisi.
 
I
Kyllä siellä ainakin jotain on tapahtumassa kun verkkokaupasta tuli sähköpostia aamulla. En toiveita elättele, mutta outoa, että nyt tuli. Onko mahdollista, että bottien varauksia poisteltu ja ja nyt parin kk sisällä uusi satsi tulossa myös. Toivottavasti ei hakuammuntaa ja aikaisemmmin ostanee siis saavat ennen, koska ei olisi muuten reilua.
itelle ei kyllä verkkiksestä oo tullu mitään :/ tilasin muutama päivä sitten
 
Verkkokauppa ja DNA ainoat mistä saa tilattua eli jännitys tiivistyy tuon uuden uutisen myötä. Huomenna sen näkee vaikka ei muut puljut ole sanonut vielä mitään. Prisma ainakin itselläni haamu ja sieltä ede yritä ostaa mitään.

Edit: DNA pallo vihreä ja eilen ei tainnut olla
 
Ylös Bottom