Ei muuta kun onnea ja menestystä edessä olevalle foorumiurallesi ja erityismaininnat jo nyt saavuttamallesi nimikkeelle, se on varmasti ansaittu!
Itse en tullut jäädäkseni, joten en jää tänne teitä kiusaamaan. Kunhan saadaan vain lopullinen selvitys tälle käynnissä olevalle tilanteelle.
Huijaushan se on, ei siitä ole enää hetkeäkään epäilystä. Itse jo laitoinkin paytrailille tiedon tästä yrityksen toiminnasta, ja sanoivat alkavansa tutkia asiaa. Laittakaa te kaikki muutkin paytrailiä käyttäneet viestiä, niin alkaa tapahtua ripeämmin. Seuraavaksi laitan luottokorttiyhtiölle tietoa ja haen sitä kautta itselleni turvan rahoilleni, sillä paytrail ei pysty rahallisesti olemaan avuksi:
"Kiitos näistä tiedoista. Tutkimme ehdottomasti asiaa. Pyrimme tekemään yhteistyötä vain hyvää kauppatapaa noudattavien verkkokauppojen kanssa ja epäilyttävä toiminta voi johtaa maksupalvelusopimuksen purkamiseen.
Maksusi on automaattisesti välittynyt kauppiaalle ja maksun palauttamiseen tarvitaan aina kauppiaan aloite/suostumus. Suorilta käsin emme siis pysty maksuasi palauttamaan, mutta voin ilmoittaa kauppiaalle, että toivot tilauksen perumista ja maksun palautusta.
Palaan asiaan, kunhan saan lisätietoja tilanteesta!
Ystävällisin terveisin,
Elina
ePayment Expert
Paytrail Customer Service "