Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Kuten aiemmin sanoin, sivut vaikuttavat täysin keskeneräisiltä ja saitti joltain valmiilta pohjalta nopeasti kyhäistyltä. "Caveat emptor" sanoisi latinaa puhuva.
Piti googlata tuo latinankielinen termi , kun tässä iässä on tuo koululatina päässyt jo unohtumaan. :D
Ei tuossa osoitteessa mitään ubergamingiin viittaavaa näy. Eikä tuolla ole kukaan vähään aikaan
edes käynyt lumen paljoudesta päätellen. :D
 

Liitetiedostot

  • 16106127659643874126749555924022.jpg
    16106127659643874126749555924022.jpg
    2,4 MB · Lukukerrat: 119
Viimeksi muokattu:
ubergaming.fi on ilmeisesti saanut kanssa erän PS5:sta kun näyttää olevan saatavilla. Hinnat:
PS5: 529e
PS5 digital edition: 429e
Rekisteröitynyt 12.1.2021, viestejä 1

No nyt! Laitoin jo peruutusviestiä sähköpostiin kun sivutkin kaatuivat, mutta sitten vastasivat heti näin:

Moi,

Teknisia ongelmia tällä hetkellä sivujen kanssa kun domainin ohjaus eli DNS kaatui ( sivut silti toimii ja täällä https://uber-gaming.vilkas.shop ), mutta sinun paketti lähtee huomenna postiin. Eli ei huolta. Ensi viikon alussa pitäisi olla tilaus perillä

Terveisin,

Paavo
Rekisteröitynyt 13.1.2021, viestejä 8

Lähtee hyvin herkällä liipaisimella rikosilmoitus jos on syytä epäillä kaupassa petosta.

Eipä hutkita ennenkuin on aihetta, odotellaan rauhassa.
Rekisteröitynyt 17.12.2020, viestejä 1

Toivottavasti ei oo kusetus niin pääsee ostamaan nopeemmin pleikkarin niilo22:lle
Rekisteröitynyt 13.1.2021, viestejä 1

Kyllä toi ubergaming.fi sivusto löytyy ihan tuolta tiedoista ainekinen tiedä sitten voiko kuka vaan lisätä tonne "yrityksensä"
Rekisteröitynyt 14.1.2021, viestejä 2

Lisäksi kommentoitsijoissa on muitakin New Member -statuksella olevia.

Suosittelen aloittamaan foorumiuran muulla tavalla kuin kommentoimalla vähemmän tai enemmän huijaukselta vaikuttavaa PS5-myyjää vaikka hype ja tarve saada PS5 on kova. Iotechin puolelta voi lueskella lisää, mitä firmasta on selville saatu.
Samoin kaikilla foorumia lukeville kehotan käyttämään medialukutaitoa ja varomaan hypepaniikin aiheuttamaa kriittisyyden puutetta varsinkin verkko-ostoksia tehdessä.
 
Piti googlata tuo latinankielinen termi , kun tässä iässä on tuo koululatina päässyt jo unohtumaan. :D
Ei tuossa osoitteessa mitään ubergamingiin viittaavaa näy. Eikä tuolka ole kukaan vähään aikaan ole edes käynyt lumen paljoudesta päätellen. :D
Jep, eiköhän tämä ole ihan varma kusetus ja piti jo paria tuttua estellä, kun meinasivat tuolta tilata. Vähän tuntuu, että tuonne on vain laitettu jonkun firman tiedot, että vaikuttaisi luotettavammalta.

Toivottavasti kukaan ei ole tilisiirrolla maksellut tuonne mitään.
 
Rekisteröitynyt 12.1.2021, viestejä 1


Rekisteröitynyt 13.1.2021, viestejä 8


Rekisteröitynyt 17.12.2020, viestejä 1


Rekisteröitynyt 13.1.2021, viestejä 1


Rekisteröitynyt 14.1.2021, viestejä 2

Lisäksi kommentoitsijoissa on muitakin New Member -statuksella olevia.

Suosittelen aloittamaan foorumiuran muulla tavalla kuin kommentoimalla vähemmän tai enemmän huijaukselta vaikuttavaa PS5-myyjää vaikka hype ja tarve saada PS5 on kova. Iotechin puolelta voi lueskella lisää, mitä firmasta on selville saatu.
Samoin kaikilla foorumia lukeville kehotan käyttämään medialukutaitoa ja varomaan hypepaniikin aiheuttamaa kriittisyyden puutetta varsinkin verkko-ostoksia tehdessä.
Ei muuta kun onnea ja menestystä edessä olevalle foorumiurallesi ja erityismaininnat jo nyt saavuttamallesi nimikkeelle, se on varmasti ansaittu! :) Itse en tullut jäädäkseni, joten en jää tänne teitä kiusaamaan. Kunhan saadaan vain lopullinen selvitys tälle käynnissä olevalle tilanteelle.

Huijaushan se on, ei siitä ole enää hetkeäkään epäilystä. Itse jo laitoinkin paytrailille tiedon tästä yrityksen toiminnasta, ja sanoivat alkavansa tutkia asiaa. Laittakaa te kaikki muutkin paytrailiä käyttäneet viestiä, niin alkaa tapahtua ripeämmin. Seuraavaksi laitan luottokorttiyhtiölle tietoa ja haen sitä kautta itselleni turvan rahoilleni, sillä paytrail ei pysty rahallisesti olemaan avuksi:

"Kiitos näistä tiedoista. Tutkimme ehdottomasti asiaa. Pyrimme tekemään yhteistyötä vain hyvää kauppatapaa noudattavien verkkokauppojen kanssa ja epäilyttävä toiminta voi johtaa maksupalvelusopimuksen purkamiseen.

Maksusi on automaattisesti välittynyt kauppiaalle ja maksun palauttamiseen tarvitaan aina kauppiaan aloite/suostumus. Suorilta käsin emme siis pysty maksuasi palauttamaan, mutta voin ilmoittaa kauppiaalle, että toivot tilauksen perumista ja maksun palautusta.

Palaan asiaan, kunhan saan lisätietoja tilanteesta!

Ystävällisin terveisin,
Elina
ePayment Expert
Paytrail Customer Service "
 
Ei muuta kun onnea ja menestystä edessä olevalle foorumiurallesi ja erityismaininnat jo nyt saavuttamallesi nimikkeelle, se on varmasti ansaittu! :) Itse en tullut jäädäkseni, joten en jää tänne teitä kiusaamaan. Kunhan saadaan vain lopullinen selvitys tälle käynnissä olevalle tilanteelle.

Huijaushan se on, ei siitä ole enää hetkeäkään epäilystä. Itse jo laitoinkin paytrailille tiedon tästä yrityksen toiminnasta, ja sanoivat alkavansa tutkia asiaa. Laittakaa te kaikki muutkin paytrailiä käyttäneet viestiä, niin alkaa tapahtua ripeämmin. Seuraavaksi laitan luottokorttiyhtiölle tietoa ja haen sitä kautta itselleni turvan rahoilleni, sillä paytrail ei pysty rahallisesti olemaan avuksi:

"Kiitos näistä tiedoista. Tutkimme ehdottomasti asiaa. Pyrimme tekemään yhteistyötä vain hyvää kauppatapaa noudattavien verkkokauppojen kanssa ja epäilyttävä toiminta voi johtaa maksupalvelusopimuksen purkamiseen.

Maksusi on automaattisesti välittynyt kauppiaalle ja maksun palauttamiseen tarvitaan aina kauppiaan aloite/suostumus. Suorilta käsin emme siis pysty maksuasi palauttamaan, mutta voin ilmoittaa kauppiaalle, että toivot tilauksen perumista ja maksun palautusta.

Palaan asiaan, kunhan saan lisätietoja tilanteesta!

Ystävällisin terveisin,
Elina
ePayment Expert
Paytrail Customer Service "
" Maksusi on automaattisesti välittynyt kauppiaalle ja maksun palauttamiseen tarvitaan aina kauppiaan aloite/suostumus. Suorilta käsin emme siis pysty maksuasi palauttamaan, mutta voin ilmoittaa kauppiaalle, että toivot tilauksen perumista ja maksun palautusta."

Tuo lausehan se pahin skenaario on, jos kauppiasta ei saa kiinni. Kauppias muuttanut PS5 rahoineen Bahamalle :D
 
Osoite on nähtävästi muutettu eilen tampereelle ja sähköpostina käytetty protonmailia ja matkapuhelinnumerona 046 alkuinen numero, eli prepaid. Tuolla tampereen osoitteella löytyy Fonectasta ScanRef Oy:n 040 alkuinen numero, joka löytyy myös YTJ:n sivuilta. Jos kellään nyt on ollut vielä jotain epäilyksiä huijauksesta, niin älkää nyt hyvät ihmiset rahojanne tuonne laittako.

 
Osoite on nähtävästi muutettu eilen tampereelle ja sähköpostina käytetty protonmailia ja matkapuhelinnumerona 046 alkuinen numero, eli prepaid. Tuolla tampereen osoitteella löytyy Fonectasta ScanRef Oy:n 040 alkuinen numero, joka löytyy myös YTJ:n sivuilta. Jos kellään nyt on ollut vielä jotain epäilyksiä huijauksesta, niin älkää nyt hyvät ihmiset rahojanne tuonne laittako.

Paytrailiin olimme yhteydessä heti huijausepäilyjen synnyttyä. Nyt Paytrail maksutapa poistettu valitusten johdosta. Erehdyimme siis tilaamaan tuolta.
 
Rekisteröitynyt 12.1.2021, viestejä 1


Rekisteröitynyt 13.1.2021, viestejä 8


Rekisteröitynyt 17.12.2020, viestejä 1


Rekisteröitynyt 13.1.2021, viestejä 1


Rekisteröitynyt 14.1.2021, viestejä 2

Lisäksi kommentoitsijoissa on muitakin New Member -statuksella olevia.

Suosittelen aloittamaan foorumiuran muulla tavalla kuin kommentoimalla vähemmän tai enemmän huijaukselta vaikuttavaa PS5-myyjää vaikka hype ja tarve saada PS5 on kova. Iotechin puolelta voi lueskella lisää, mitä firmasta on selville saatu.
Samoin kaikilla foorumia lukeville kehotan käyttämään medialukutaitoa ja varomaan hypepaniikin aiheuttamaa kriittisyyden puutetta varsinkin verkko-ostoksia tehdessä.
No itse en analyysiäsi allekirjoita. Verkkiksen jonossa tällä hetkellä odottelen konsolia niilo22:lle.
 
Itsekin ps5:n etsiskelyn myötä olen näitä foorumeita alkanut seuraamaan ja tännekin tunnukset joku aika sitten tein. Verkkokaupasta PS5 on ollut tilauksessa marraskuun lopusta alkaen, mutta kun alkoi kuulostamaan, että tuolta ei tyyliin ennen kevättä/kesää kannata konsolia haikailla saavansa, niin rupesin katselemaan muita vaihtoehtoja.

Minusta kyllä nämä "New Memberit" (itseni mukaan lukien) vaikuttavat olevan ihan rehellisillä tarkoitusperillä liikkeellä, eivätkä osa tuota (oletettua) huijausta. Keskusteluhan täällä on lähes yksinomaan tainnut olla kuitenkin hyvin epäilevän sävyistä tuon ko. kaupan suhteen.
 
Itsekkin hölmönä tuli toissapäivänä tilattua tuolta uberilta.. Töissä kattelin että kerranki oon ajoissa kun johonkin tulee ps5 myyntii mutta heti tilauksen mentyä tuli tajuttua että kusetusta koko verkkokauppa.
Pariin eri s-postii tuonne olen yrittänyt ottaa yhteyttä ilman vastausta. Chätin kautta laitoin viestiä että haluan perua tilaukseni ja sieltä tuli vain "Asia kunnossa"
Paytrailiin laitoin kanssa viestiä mutta sieltä käskettiin odottamaan viikko tai kaksi että on varmaa että mitään ei ole tulossa.
Mihinköhän tuosta sivusta kannattaisi vinkata ettei muutkin tollot pistä rahaa tuonne?
Itse onneks vedin laskulla niin rahallista tappiota ei tullut. Hiukan kyllä v*tuttaa selvitellä tota hommaa ja taidan kyl ihan kiltisti odotella että verkkiksestä tai elisalt saan oman ps5..

Tälle ubergamingille voisi melkeimpä tehdä oman threadin kun ei hirveesti liity ps5 ostopaikka vinkkailuun.
 
Aiempien viestieni sisältö on, että "valoa tunnelin päässä" tunnelmaa ei kannata luoda epäilyttävän kaupan/kauppiaan osalta, koska se vain lisää tilaajia ja lopulta huijari hyötyy sekä luottokorttiyhtiön lisäksi muutama ei fiksulla tavalla maksanut menettää rahansa.

Lisäksi tällaisissa huijauksissa valitettavan usein nostetaan tietoisuutta ja luottamusta keskustelufoorumeilla uusien käyttäjätunnuksien kehuilla, kysymyksillä ja kokemuksilla. En oleta, että kaikki uudet käyttäjät ovat automaattisesti osa huijausta, mutta heidät helposti sellaisiksi luokitellaan näiden tapauksien yhteydessä.

Eiköhän tälläkin foorumilla ole jo riittävästi pettyneiden tilaajien viestejä kertomaan huijauksesta, jotta tietoa kaupasta hakevat osaavat väistää luodin. Siihen itse viesteilläni pyrin.

Toivottavasti mahdollisimman harva menetti rahansa tuossa koijauksessa.
 
Aiempien viestieni sisältö on, että "valoa tunnelin päässä" tunnelmaa ei kannata luoda epäilyttävän kaupan/kauppiaan osalta, koska se vain lisää tilaajia ja lopulta huijari hyötyy sekä luottokorttiyhtiön lisäksi muutama ei fiksulla tavalla maksanut menettää rahansa.

Lisäksi tällaisissa huijauksissa valitettavan usein nostetaan tietoisuutta ja luottamusta keskustelufoorumeilla uusien käyttäjätunnuksien kehuilla, kysymyksillä ja kokemuksilla. En oleta, että kaikki uudet käyttäjät ovat automaattisesti osa huijausta, mutta heidät helposti sellaisiksi luokitellaan näiden tapauksien yhteydessä.

Eiköhän tälläkin foorumilla ole jo riittävästi pettyneiden tilaajien viestejä kertomaan huijauksesta, jotta tietoa kaupasta hakevat osaavat väistää luodin. Siihen itse viesteilläni pyrin.

Toivottavasti mahdollisimman harva menetti rahansa tuossa koijauksessa.
Olen kanssasi osittain samaa mieltä, mutta esim oma tunnarini on New member tasolla, vaikka tein tunnuksen vuonna 2016. Eli ei kannata vetää johtopäätöksiä luontipäivistä tai New member statuksesta.

Itsekin tuli tilattua tuolta laskulla niin tappiota ei tullut. Paytrail kuulemma mitätöi laskut, jos kauppias ei hyvitä niitä Paytrailille. Taloudellista tappiota ei siis pitäisi tulla kuluttajalle. Collector taas nosti tumput heti pystyyn ja kehoitti olemaan vaan Paytrailiin yhteydessä laskun mitätöimiseksi. Paytrail siis vielä selvittää kauppiaan tilannetta. Saimme aluksi ympäripyöreitä vastauksia kunnes valituksia tuli muiltakin tilaajilta. Ei kuulemma ole laskun suhteen huolta.
 
Nyt on siis se tilanne, että paytrail lopetti yhteistyön ubergamingin kanssa useiden valitusten myötä, ja palauttaa asiakkaiden rahat, sillä Scanref on suostunut tähän. Tässä kaksi viimeisintä viestiä paytraililta:

Hei K,

Olemme tänään selvitelleet kokonaiskuvaa verkkokaupan tilanteesta ja odotamme vielä vastausta kauppiaalta.

Pahoittelen meidän osaltamme, että olet mahdollisesti joutunut huijauksen kohteeksi. Kuten jo aiemmin sanoinkin, on tavoitteenamme tarjota maksupalveluamme ainoastaan hyvää kauppatapaa noudattaville kauppiaille. Emme missään nimessä halua edistää epärehellistä toimintaa ja teemme kaikkemme tällaisia tapauksia välttääksemme. Haluaisinkin kiittää sinua, että lähetit meillä lisätietoja tähän tapaukseen liittyen.

Ilmoitan sinulle heti, kun kuulen lisää asiasta.

Ystävällisin terveisin,
Elina
ePayment Expert
Paytrail Customer Service


Hetki tämän jälkeen tuli toinen viesti paytrailta:

Hei,


434,00 € suuruinen palautus on tehty maksukortillesi. Huomioithan, että tyypillinen aika ennen kuin palautus on käytettävissäsi on 2-5 pankkipäivää.


Palautuksen tiedot:

  • Sony PlayStation 5 - Digital Edition (PS5) -pelikonsoli: 429,00 €
  • Toimitus postin toimipisteeseen (ALV 24): 5,00 €
  • Verkkopankki, luottokortti, MobilePay tai lasku: 0,00 €
Maksutunnuksesi on **********

Terveisin,
Paytrail-tiimi


Kaikkein hämmentävintä on se, että mohammad.virtaselta tuli myös asiallinen viesti tilauksen perumisesta:

Tila​

Päivämäärä​

Tilaus vastaanotettiin:12.1.2021 19.32
Katsottu:14.1.2021 17.05
Hylätty:14.1.2021 17.05
Maksettu:12.1.2021 19.35
Palautettu:14.1.2021 17.05

Tilauksen yhteenveto​

NroNimiMääräá hintaYhteensä
1 Sony PlayStation 5 - Digital Edition (PS5) -pelikonsoli
1 kpl 429,00 € 429,00 €
Välisumma429,00 €
Toimitus postin toimipisteeseen5,00 €

Joten kertokaa minulle, että kuka huijari antaa maksaa laskulla tai luotolla, ja sitten kun on onnistunut huijaamaan ihmisiä ostaa ps5 laitteen, niin palauttaa rahat ja lähettää tästä vielä vahvistuksen. EN TODELLA YMMÄRRÄ TÄTÄ xD Muuten yritys toimii niin varjoisasti eikä vastaa viesteihin. Ja nyt on olemassa jopa mahdollisuus että yhdelle meistä on oikea ps5 konsoli matkalla xD huhhuh...
Mohammad laitto viestiä spostiin, että paketti on jo liikkeellä :D
Jos khäkers kaiken tämän jälkeen vedät tästä itsellesi pleikkarin kylmän rauhallisesti, niin ei voi muutakun nauraa :D
 
Itelle tuli kanssa viesti, että paketti toimituksessa. Kattelen ens viikon rauhassa, koska paytrailiin oltu myös yhteydessä ja lasku mitätöidään jos ei koskaan saavu. Näyttää ainekin, että verkkosivut on oikeesti ton firman käytössä ja ihn oikea firma ne on myös tehnyt. Eipähän tässä ainekaan mitään häviä ✌️
 

Liitetiedostot

  • Screenshot_20210114_201718_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20210114_201718_com.android.chrome.jpg
    183,7 KB · Lukukerrat: 66
  • Screenshot_20210114_201726_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20210114_201726_com.android.chrome.jpg
    229,3 KB · Lukukerrat: 67
Itelle tuli kanssa viesti, että paketti toimituksessa. Kattelen ens viikon rauhassa, koska paytrailiin oltu myös yhteydessä ja lasku mitätöidään jos ei koskaan saavu. Näyttää ainekin, että verkkosivut on oikeesti ton firman käytössä ja ihn oikea firma ne on myös tehnyt. Eipähän tässä ainekaan mitään häviä ✌️
Epäilyttävää on tuo, että firman osoitteessa ei ole, kuin joku ränsistynyt varasto.

Muutenkin jotenkin outoa, että saivat Sonyn kanssa sopimukset kuntoon ja konsoleita varastoon, kun niitä ei isommilla ja tunnetummilla fimoillakaan ole saatavilla. En edelleenkään usko, että tuolta kukaan mitään saa, mutta jos saa, niin hyvä homma.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom