Fabre#4
Well-Known Member
Voi sitä meidän ElluaHeh, on tämäkin. Naurakaa pois.
Viime vuoden kesäkuussa (15.6) tilasin Konsolinetistä PS5:n digitaaliversion. En muistanut, että tein tilauksen kimppatilauksena ja sähköposti oli eri kuin mitä käytän tavallisesti. Kuulin kaverilta, että Konsolinet oli laittanut koneen saaville tilausvahvistuksia matkaan. Soitin Konsolinettiin tänään ja sieltä sanottiin, että minulle oli lähetetty ilmoitus noutomahdollisuudesta eilen (3.3.).
Avasin tuon hyvin harvoin käyttämäni emailin ja ihmettelin, kun siellä oli emailia Konsolinetistä jo 1. joulukuuta. Olisin siis saanut koneeni jo silloin. Elisan kautta sain kuitenkin PS5:n 4.12.
Konsolinet ei ollut kuitenkaan poistanut minua jonosta ja sen myötä kaveri sai digiversionsa tänään. Monet tuskanhiet olisivat kuitenkin säästyneet jos muistaisin paremmin, mitä sähköpostia käytin tilatessani.
Voin kuitenkin ajatella, että toivottavasti digimallia kovasti himoinnut henkilö sai omansa minun sijaani joulukuussa.

Aika yllättävää myös tuo Elisan tieto, että siellä mennään edelleen syyskuun tilauksissa. Joko siellä on oikeasti saatu hyyyvin pieni määrä aina laitteita ja olin itse tooooodella onnekas, kun sain heti julkaisussa, tai sitten Elisalla on sisällä "aivan järjetön määrä" tilauksia.