Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Olin siinä PS5 ostopaikkojen ilmoittamisen sähköpostilistalla ja kun olin ruokatunnille menossa niin lävähti ilmoitus että nyt on Powerissa koneita.
Helvetin monta hutinäppäilyä näppäimistöön että pääsin oikealle sivulle ja kuin Jeesus konsanaan, ihme tuli omallekin kohdalle ja sain napattua sen PS5 konsolin nyt sieltä Powerilta tänään ja toimitus tulee myymälään n. viikossa. Maksaminen sujui ilman takkuilua ja nyt kun huohotukseltani ja sykkeennousulta on selvitty niin kävin uudelleen powerin sivuilla, nyt näytti että ei enää myynnissä, joten nopeaa nämä saateri vie edelleen menevät tai sitten tämä omani oli joku mini-erä tai jonkun peruuttama :)
 
Olin siinä PS5 ostopaikkojen ilmoittamisen sähköpostilistalla ja kun olin ruokatunnille menossa niin lävähti ilmoitus että nyt on Powerissa koneita.
Helvetin monta hutinäppäilyä näppäimistöön että pääsin oikealle sivulle ja kuin Jeesus konsanaan, ihme tuli omallekin kohdalle ja sain napattua sen PS5 konsolin nyt sieltä Powerilta tänään ja toimitus tulee myymälään n. viikossa. Maksaminen sujui ilman takkuilua ja nyt kun huohotukseltani ja sykkeennousulta on selvitty niin kävin uudelleen powerin sivuilla, nyt näytti että ei enää myynnissä, joten nopeaa nämä saateri vie edelleen menevät tai sitten tämä omani oli joku mini-erä tai jonkun peruuttama :)

Tarkoittanet PS5suomessa.comia? Mukava kuulla, että palvelusta oli hyötyä :) Tämä erä ei tosiaan päässyt kovin kauan kaupan hyllyllä notkumaan. Aika nopeasti meni.

Trokatahan näitä ei kohta enää kannata, kun voittomarginaali on tällä hetkellä alle satanen. Edelleen yli 80 konetta Huudossa ja Torissa yhteensä.
 
Nyt näemmä lähettävät verkkiksestä 25.11.20 tehtyjä tilauksia. Levyasemallinen malli siis kyseessä.
 
Kyllä sieltä on ihan postin seurantakoodikin mulle jo tullut ja itseasiassa juuri tuli tieto, että olisi postin pakettiautomaatista haettavissa, että en tiedä mitä tapahtunut jos myöhemmin tilanneelle tulossa ensin.
 
Kyllä sieltä on ihan postin seurantakoodikin mulle jo tullut ja itseasiassa juuri tuli tieto, että olisi postin pakettiautomaatista haettavissa, että en tiedä mitä tapahtunut jos myöhemmin tilanneelle tulossa ensin.
Okei pitääpä kysyä verkkiksen aspasta
Nyt on mun tilaus käsiteltävänä
 
Viimeksi muokattu:
Hyvä tietää että Verkkiksen tilaukset etenee. Levyasemallinen versio tilattu 10.12.2020 ja odottaa tuotetta. Toisaalta, mikään pakottava kiire ei ole, kunhan saisi ennen Tammikuuta 2022 jotta pääsee Elden Ringiä pelaamaan uudella sukupolvella (ja mielellään Demon Souls Remake myös joten konsoli voisi tulla viimeistään Joulukuun alussa... 1 vuoden odottelu aika tilauksesta vielä on ihan ok! :D )
 
Sieltä 598,95e. Perseestä että pakottavat toisenkin ohjaimen pakettiin. Ei kiitos. Jään edelleen odottamaan sitä digiversiota.
Ihmettelen tuota toisen ohjaimen kynnyskysymystä. Joo onhan se Gigantilta vähän sellaista pakotettua lisämyyntiä, mutta kyllä jokainen sitä toista ohjainta kuitenkin jossain vaiheessa tarvitsee. Kun ajatellaan, että konsolisukupolvi kestää sen noin 5-6 vuotta kuitenkin keskimäärin, niin kyllä sinä aikana väkisinkin kuluu useampi ohjain, vaikka pelaisikin vain itsekseen. Itsellä kului PS4:n kanssa yhteensä kolme ohjainta.

Jokainen tietenkin itse päättää, että ostaako vai ei, mutta toinpa vaan pointin esille.
 
Samanlaista "pakkolisäohjaimen myyntiä" on harrastanut myös Power. Hyvin tuntui tekevän kauppansa. Ohjaimen voi laittaa myyntiin, jos ei sitä kerta kaikkiaan meinaa tarvita.
 
Lisäohjain pakotettuna vain siksi, että konsoli on niin haluttua tavaraa. Jos ei muuta, niin tuo on äärimmäisen ärsyttävää. Eikä vika ole Sonyn vaan näiden jälleenmyyjien.

Kahta ohjainta voi tietysti puolustella sillä, että kyllähän konsolisukupolven aikana aina yksi ohjain hajoaa, niin tarvitsee toisen, mutta tarvitsisiko sen heti? Nyt konsoli maksaa sen 80e ekstraa. Raha jonka olisi voinut vaikka käyttää uuteen PS5 peliin. Tämän lisäksi kun nyt tuntuu, että DualSensen liipaisimissa on hajoamisia, niin mieluummin ostaisin toisen ohjaimen myöhemmin ja saisin ehkä päivitetyn mallin ohjaimesta. Ostaisin myös varmaan eri värisen ohjaimen ihan vain koska siistiä. Tässä on pakko ottaa toinen valkoinen.

Ärsyttävää taktiikkaa jälleenmyyjiltä.

Positiivisena puolena sen sijaan se, että Gigantin varastosaldo sanoo 100+. Eli sentään jonkun kokoinen erä siellä on saatu.
 
Lisäohjain pakotettuna vain siksi, että konsoli on niin haluttua tavaraa. Jos ei muuta, niin tuo on äärimmäisen ärsyttävää. Eikä vika ole Sonyn vaan näiden jälleenmyyjien.

Kahta ohjainta voi tietysti puolustella sillä, että kyllähän konsolisukupolven aikana aina yksi ohjain hajoaa, niin tarvitsee toisen, mutta tarvitsisiko sen heti? Nyt konsoli maksaa sen 80e ekstraa. Raha jonka olisi voinut vaikka käyttää uuteen PS5 peliin. Tämän lisäksi kun nyt tuntuu, että DualSensen liipaisimissa on hajoamisia, niin mieluummin ostaisin toisen ohjaimen myöhemmin ja saisin ehkä päivitetyn mallin ohjaimesta. Ostaisin myös varmaan eri värisen ohjaimen ihan vain koska siistiä. Tässä on pakko ottaa toinen valkoinen.

Ärsyttävää taktiikkaa jälleenmyyjiltä.

Positiivisena puolena sen sijaan se, että Gigantin varastosaldo sanoo 100+. Eli sentään jonkun kokoinen erä siellä on saatu.
Ja toinen hyvä puoli, ettei tuo erä enää mene loppuun 5 minuutissa. Eli alkaa saatavuus parantumaan. Se Telian erä, jossa piti ottaa Telian liittymä mukaan, jäi sekin loppuunmyymättä. Kampanjan vikana päivänäkin 25.7 olisi saanut tilattua(300kpl erä) ja taisi olla yli 2viikkoa tarjolla.
 
Ja toinen hyvä puoli, ettei tuo erä enää mene loppuun 5 minuutissa. Eli alkaa saatavuus parantumaan. Se Telian erä, jossa piti ottaa Telian liittymä mukaan, jäi sekin loppuunmyymättä. Kampanjan vikana päivänäkin 25.7 olisi saanut tilattua(300kpl erä) ja taisi olla yli 2viikkoa tarjolla.
Nämä ovat positiivisia merkkejä ja hyvä vaan jos eristä jää varastoon konsoleita. Tällöin jälleenmyyjät ehkä lopettavat liittymän ostopakotuksen tai pakollisen lisäohjaimen myynnin. Ehkä kohta voi vaan kävellä kauppaan ja ostaa PS5:n niillä lisävarusteilla millä haluaa. Se olisi hienoa.
 
Ylös Bottom