Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Luulin tilanneeni toukokuussa, mutta olikin näemmä kesäkuussa tehty ennakkotilaus Verkkokauppaan. Tuomio on, ei konsolia ekasta erästä. Pitäkää tunkkinne.
 
Itse valitsin levyasemallisen ihan vain varmuuden vuoksi, vaikka ison osan peleistä ostankin diginä.

Mitä tuohon Prismaan ja kyynerpäätaktiikkaan tulee, niin melkein voisi julkkarissa käydä väijymässä sitä menoa :D Sen jälkeen sitten hakemaan postista vuosi etukäteen varattu PS5 ilman mitään paniikkia.
Kamera mukaan ja videota paikan päältä, pliis! 2013 olin Prisman PS4 julkaisupäivän ryysiksessä, ei ikinä enää:mad:
 
Kiitos, kun teit PlayStation 5 -ennakkotilauksen! Saatavuus tulee olemaan kansainvälisesti haastava. Valitettavasti ensimmäisen erän konsoleita ei riittänyt sinulle. Laitetoimitukset alkavat ensi vuoden puolella. Saat lisätietoa tilauksesi tilanteesta tammikuun aikana. Ajankohtaisen tiedon löydät OmaYhteisöstämme: http://elisa.to/PS5 Terveisin Elisa

Eli nyt on peukut käännetty DNA:n suuntaan. Tämä tilaus menee peruutukseen.
 
Kyllähän niissä on vissiinkin?
Edit: vai meinasitko, jos kaupasta haet julkaisupäivänä?

Juurikin näitä kaupparyysiksiä. Harvemmin tullut vastaan tilanteita, jossa myymälässä oltaisiin varauduttu. Jonot kuntoon ennen avausta, vuoronumerolla sisään jne.
 
Tänne tuli vahvistus että Elisalta irtoaa Digi-versio ensimmäisten joukossa 2020-vuoden lopun aikana. Vielä ei tullu tietoa onko ekasta vai tokasta erästä. Mutta hyvä näin.
 
Mahtavaa, että teit PlayStation 5 -ennakkotilauksen! Saatavuus tulee olemaan kansainvälisesti haastava. Tämän hetkisen arvion mukaan tulet saamaan pelikonsolin ensimmäisten joukossa loppuvuoden 2020 aikana. Saat tarkempaa tietoa tilauksesi tilanteesta, kun toimitettavien laitteiden määrä ja toimitusaika vahvistuu. Ajankohtaisen tiedon löydät OmaYhteisöstämme: http://elisa.to/PS5 Terveisin Elisa

Minulle tuli tälläinen. :) Tiedä sitten, että saako marras- vai joulukuussa.
 
Ylös Bottom