Arglebargle Stiction
Active Member
Huhun mukaan vain n. neljännes kaupoille toimitetuista tai toimitettavista koneista olisi edullisempia digital only malleja. Jos totta, niistä tulee kyllä pulaa.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Huhun mukaan vain n. neljännes kaupoille toimitetuista tai toimitettavista koneista olisi edullisempia digital only malleja. Jos totta, niistä tulee kyllä pulaa.
Onko näitä ilmoituksia jo jotkut saaneet? Itse en ainakaan ole saanut. Vai tarkoittaako se sitten juuri sitä, että pitää omaa konsolia odotella sitten pidempään?Elisa ilmoittaa tänään ennakkotilaajille heidän tilauksensa tilanteen saatavuuden osalta:
![]()
Sony PlayStation 5 virallinen odotus- ja saatavuustietokysely | OmaYhteisö
PS5-konsolin virallinen lanseerauspäivä on 19.11.2020 Viimeisin erämyynti:PS5 Standard ja Digital -konsolien rajoitettu erä tuli tilattavaksi Elisan myymälöihin ja Palvelupuoteihin 30.9.2022. Kyseessä on rajoitettu erä ja tilauksia ei oteta enää vastaan, kun se on myyty. Tarkempia tietoja...yhteiso.elisa.fi
Eipä oo ainakaan mulle viestiä tullut, 12:02 tuli tilausvahvistus silloin, sen jälkeen ei mitään.Onko näitä ilmoituksia jo jotkut saaneet? Itse en ainakaan ole saanut. Vai tarkoittaako se sitten juuri sitä, että pitää omaa konsolia odotella sitten pidempään?
Onko näitä ilmoituksia jo jotkut saaneet? Itse en ainakaan ole saanut. Vai tarkoittaako se sitten juuri sitä, että pitää omaa konsolia odotella sitten pidempään?
Hiukan epäilen että klo 10 aamulla olisi kovin paljoa porukkaa kun hyvin monilla kumminkin työt sekä koulutTuo konsolien myyminen pelkästään verkkokaupassa on todellakin järkevää näin koronan aikana.
Ei olisi mukavaa seistä kylmässä jonottamassa tappituntumalla myymälästä konsolia.
Saati sitten se ryysis, kun ovet aukeaa.
Takuulla ei välitetä mistään turvaväleistä.
Aika heikko kyllä sonyn meininki tässä ennakkomyynnissä.. niitähän piti olla runsaasti tarjolla ja kaupat myy ei-oota.. toivottavasti sony saa niitä runsaasti kauppoihin julkkariksi, muuten jää aika karvas maku.
Varmasti myös näin. Pleikkareita tulee nähtävästi ensimmäisessä erässä huomattavasti enemmän myyntiin kuin nykyisen generaation alussa, mutta myös kysyntä taitaa olla suurempaa.Kysyntä taitaa olla historiallisen kovaa viime polven ansiosta!
En ole kuunnellut noita YT viedoita vielä, muuta voisiko joku nopeasti muutamalla lauseella selittää, että miksi ei kannata ostaa digiä? Siellä kait koittaa promota ihmisiä ostamaan levyllisen? onko se vain Sonylle lisää rahaa sponssina? Itse kuitenkaan ostanut levyjä moneen vuoteen, niin onko muka tarve ostaa pesällinen PS5?
Voit peruuttaa sen jos kaupasta saat julkaisupäivänä, kuten eräs herrasmies sanoi niin hetki aikaa teroittaa kyynärpäät lapsia vartenElisan sivulta:
Konsoleiden saatavuus lähiaikoina on globaalisti haastava. Elisan verkkokaupassa 18.9.2020 käynnistetty PS5 ennakkomyynti on ylittänyt kaikki arvioidut toimitusmäärät.
Tällä hetkellä on jo tiedossa, että toimitustilanne tulee olemaan pitkään haastava. Kaikki tilaukset toimitetaan tilausjärjestyksessä, mutta saatavuuden on ennustettu pysyvän heikkona vielä 2021 alkuvuoden.
Ensimmäiset kaksi erää laitetta saapunevat meille vuoden 2020 aikana. Tämän hetken tietojen mukaan saamme ensimmäisen erän julkaisuun 19.11.2020 ja toisen erän laitteita joulukuussa. Lisää laitetta saapuu meille arviolta alkuvuodesta 2021.
Haastavan saatavuustilanteen vuoksi tällä hetkellä tilauksen jättävät tulevat saamaan laitteensa vuoden 2021 aikana.
Kaikki tähän mennessä ennakkotilanneet tulevat saamaan tekstiviestillä tietoa tilauksensa tilanteesta tämän päivän (23.9.2020) aikana.
![]()
Sony PlayStation 5 virallinen odotus- ja saatavuustietokysely | OmaYhteisö
PS5-konsolin virallinen lanseerauspäivä on 19.11.2020 Viimeisin erämyynti:PS5 Standard ja Digital -konsolien rajoitettu erä tuli tilattavaksi Elisan myymälöihin ja Palvelupuoteihin 30.9.2022. Kyseessä on rajoitettu erä ja tilauksia ei oteta enää vastaan, kun se on myyty. Tarkempia tietoja...yhteiso.elisa.fi
Juu ajattelinkin, että samat tehot toki, mutta ihmettelen tätä YT haukkumisti digi-versiostaSama konsoli kyseessä, toisessa levyasema ja toisessa ei.
Minulla on vakooja Prismassa. Ei tiennyt vielä, mutta ilmoittelee myöhemmin.Kellään mitään hajua olisikohan jo klo 6 julkaisupäivänä prismassa saatavilla? Hyvin sais samalla noukittua kun töihin menee
Juu ajattelinkin, että samat tehot toki, mutta ihmettelen tätä YT haukkumisti digi-versiosta
Juu toki, mutta ihmettelin vaan tuota "DON'T BUY IT" hommaa, mikä menossa nyt.Se on ihan kuluttajasta kiinni antaako levarille minkälaisen painoarvon. Natiiville digipelaajalle sellainen voisi olla elokuvalevyt.