Heidän liipaisintekniikka ei saanut mitenkään liikaa tukea edellisessä sukupolvessa, kun DualShock 4:sta ei tällaisia löytynyt.
Tosiaan ei ole saanut, itse en edes tuollaisesta ole ollut tietoinen. Miten tuo toimii, mitä tekee?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Heidän liipaisintekniikka ei saanut mitenkään liikaa tukea edellisessä sukupolvessa, kun DualShock 4:sta ei tällaisia löytynyt.
Potkii (tai siis tärisee) hieman vastaan. Itse kuvailin sitä aikanaan, että tuntuu samalta kuin olisi pieni ahven virvelin päässä.Tosiaan ei ole saanut, itse en edes tuollaisesta ole ollut tietoinen. Miten tuo toimii, mitä tekee?
Tärisee ja antaa pientä vastusta. Ei tietenkään ollenkaan samoissa määrin kuin miltä videoilla DualSensen vastus näyttää, mutta siellä ne kuitenkin Xboxin liipaisimissakin ovat. Viimeisin peli mitä itse olen pelannut minkä muistan tätä tukeneen oli Dirt 4. Siinä ihan mukavasti jarrussa ja kaasussa tuntui. Mutta tosiaan, tuki jäi tässä sukupolvessa todella vähäiseksi. Toivottavasti nyt on helpompi lisätä tuki myös Xboxin puolelle, jos DualSensen ominaisuuksia tuetaan joka tapauksessa.Tosiaan ei ole saanut, itse en edes tuollaisesta ole ollut tietoinen. Miten tuo toimii, mitä tekee?
Sama tekniikka kuin Onen kapuloissakin.Onko Xbox ohjaimessa samanlaiset haptiset L2/R2 kuin Dualsensessä vai onko ne edelleen samat kuin Xbox one ohjaimessa.
Hyvä akku tuo lisäarvoa, heikompi akku ei niinkään. En näe tuota suurena erona, mutta uudet ominaisuudet kyllä. Xboxin ohjaimessa efekti ei ole niin vahva ja tietysti riippuu varmaan pelistä miten se on toteutettu, mutta lähinnä siis hienoa että ehkä sitäkin nyt hyödynnetään sen seurauksena enemmän jos ja kun DualSensen ominaisuuksia tuetaan.Taitaa PS5 repäistä oikein kunnon eron ohjaimella, akkukin vaikuttaa jo aika paljon.
Kauppoihin näitä ei tule pitkään aikaan, kaikki ostot verkkokauppojen kautta. Boksia voi löytyä helpommin jo joulun jälkeen jos kauppojen tiedotteita on uskominen. Pleikkaa et todnäk saa ennen touko/kesäkuuta mistään, Sony ei oikein hanskannu tuotantoaan kovinkaan hyvin.Tämä voi olla moneen kertaan vastattu kysymys, mutta koska en aio ostaa uutta konsolia (ton.näk. ostan Xboxin) julkaisussa, niin milloin niitä voi odottaa kauppoihin niin että kaikki halukkaat saavat? Voi olla että joudun turvautumaan osamaksuun.
Olisko koroton ja kuluton all acces gigantin myymälästä hyvä vaihtoehto?Tämä voi olla moneen kertaan vastattu kysymys, mutta koska en aio ostaa uutta konsolia (ton.näk. ostan Xboxin) julkaisussa, niin milloin niitä voi odottaa kauppoihin niin että kaikki halukkaat saavat? Voi olla että joudun turvautumaan osamaksuun.
Xboxilla lähinnä Gears Tacticsin konsolijulkaisu, Gears 5:den next-gen päivitys, paljon 3rd party exclusiveja ja 1st party exclusivet enemmän ensivuoden puolella.Mitkä ovat tehomyllyjen julkaisupelit?
Itse en ole ollut ihan siinä tiedonnälkäisimmässä hypessä mukana missään vaiheessa, olen sitä ostajakuntaa, joka ei ole vahdannut ja arvaillut PS5 speksejä, hyvin yksinkertaisesta syystä: ne ei kerro minulle mitään. Olin jopa niin sinisilmäinen, että oletin uuden genin konsoleiden suurimmat hypyt PS4 verrattaen tulevat nimenomaan olemaan latausaikojen lyhentyminen, heijastuksien lisääntyminen, Peter Parkerin radikaali ulkonäön muuttuminen (haha), ynm. silmäkarkissa, mutta tuli kyllä täytenä yllätyksenä miten paljon toi uusi PS5 ohjain on saanut hehkutusta osakseen. Ei kyllä käynyt etukäteen mielessäkään, että tuo PS5 säädin voisikin olla loppujen lopuksi 'The Thing' joka saattaa viedä pelikokemuksen nextille levelille. Jotkut testaajat jopa sanovat, että jos arvot kumman ostat niin säädin saattaa olla yllättävän isokin syy miksi päätyä PS5.Sen verran hyvin on otettu DualSense vastaan maailmalla, että aivan varmasti on Microsoftillakin insinöörit parhaimmillaan suunnittelemassa jonkinlaista mid gen-kapulaa samanlaisilla toiminnoilla.
Jos perjantaina tulee paljon PS5 embargo juttuja niin mihin kohtaan sitten osuu Xboxin embargo? Toivottavasti on sitä ennen niin saadaan mielenkiintoista sisältöä jo vähän aikaisemmin. Viikko enää niin next-gen on ihmisten kodissa, huh huh!