Tämä. Sonyn yksinoikeudet ei muutamaa lukuunottamatta kiinnosta pätkääkään, joten on helppo pysyä turvallisilla vesillä Xboxilla. Täällä nyt nauretaan siitä, että Microsoft ei muka olisi esitellyt pelejä, mutta taitaa olla, että Microsoftilla on enemmän yksinoikeuksia esitelty kuin Sonylla. "Määrä ei korvaa laatua" on varmaan seuraava asia, joka sanotaan, mutta varsin laadukkailta pelit vaikuttivat ja Microsoftin panostus yksinoikeuksiin on nähtävissä.
Näytä liitetiedosto 3585
Nämä kaikki + Hellblade 2 on tulossa suoraan Game Passiin. Game Pass tulee olemaan suuri myyntivaltti Microsoftille - yli 100 peliä + Xboxin omat pelit pelien Netflixissa.
Kukaan tuskin voi sanoa, että Game Pass olisi huono palvelu, sillä todellisuudessa se on kuluttajaystävällisin asia mitä on konsoleilla koskaan nähty. Ei tarvitse maksaa tilpehööri pelistä 40€, kun sitä voi kokeilla Game Passin kautta. Näin kuluttajana minun ei tarvitse huolehtia, että miten tämä tekee hallaa pelistudioille, koska se on ammattilaisten huoli, ei minun. Sen minä vaan tiedän, että ei se huonoa bisnestä voi olla, kun niin moni haluaa pelinsä Game Passiin.