Miten se nyt meni: "Menestyvää yritystä ei pelasta mikään."
Kyllä minusta vahvan brändin tulee olla esillä ja viedä huomio pois kilpailijoista.
Samaa mieltä, että parempaankin kyllä Sony pystyisi, mutta eipä tässä mitenkään Sonylla hätää ole silti. Kesälläkin saatiin odottaa, mutta kun vihdoin alkoi kuulumaan, some räjähti ja kerättiin ennätyksellinen trafiikki somessa verrattuna kilpailijaansa.
Tämä viikko oli Microsoftin, mutta jos ensi viikolla kuuluu Sonylta niin ei ole vaikea kuvitella mihinkä päin kääntyy yleisöllä puhe sen jälkeen. Sonylla kun on varmasti vielä monesta "julkaisuikkunapelistään" tarkoitus järjestää jotain esittelyä niin tuossa voi olla moneksikin viikoksi puheenaiheita tarjolla. Unohtamatta uutisointia käyttöjärjestelmästä ja muista palveluista. Toki MS ei ole itsekään kaikkea vielä paljastanut, mutta selvästi enemmän kuin Sony.
Monihan varmaan olettaa tämän hiljaisuuden kielivän epävarmuudesta tai mahdollisista ongelmista, mutta itse olen sen verran optimisti, että veikkaan pleikkarin haluavan vain maksimoida uutisoinnit lähemmäksi konsolin julkaisua jolloin uutiset ovat paremmin ihmisten mielessä ostopäätöstä tehdessä. Ja veikkaan, että kun seuraavaan kerran kuullaan PS5:stä niin silloin kerrotaan isomman luokan tapahtumasta. Tuntuu, että Sony haluaa hoitaa hommansa isosti ja näyttävästi, aivan niin kuin markkinajohtajalta on syytä olettaa.