Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps5

Kumman PlayStation 5 -version aiot hankkia?

• Perinteisen, tarvitsen sen levyn

Äänet: 304 74,9%
  • Digital Edition, pelit ykkösinä ja nollina

Äänet: 102 25,1%

• Äänestäjiä yhteensä
    406
Aikamoinen pilvenpiirtäjä:eek:
Product details
Edition:PS5

Huh, on kyllä jäätävän kokoinen "komistus" jos tuo pitää paikkansa :oops:

Elättelen vielä toiveita että tuo Amazonin listaus on sen myyntipakkauksen koko eikä itse laitteen, samat mitat ja painot oli muuten DE:n kohdalle laitettu, eikös noiden pitäisi nyt ainakin hiukan erota painon ja paksuuden suhteen?

Aikamoinen pilvenpiirtäjä:eek:
Product details
Edition:PS5
Olisiko tuo myyntipakkauksen koko tai sitten vain virheellistä tietoa?

Kuten jo @asin mainitsikin ylempänä, löytyy Playstation Blogista viralliset mitat seuraavasti:

PS5: Approx. 390mm x 104mm x 260mm (width x height x depth)(excludes largest projection, excludes Base)
PS5 Digital Edition: Approx. 390mm x 92mm x 260mm (width x height x depth)(excludes largest projection, excludes Base)

Elättelen vielä toiveita että tuo Amazonin listaus on sen myyntipakkauksen koko eikä itse laitteen, samat mitat ja painot oli muuten DE:n kohdalle laitettu, eikös noiden pitäisi nyt ainakin hiukan erota painon ja paksuuden suhteen?

Levyversio painaa 4,5 Kg ja digiversio 3,9 Kg (PS4 Pro 3,3 Kg).

Onko nyt huhuja tai muita siittä jos konsoliin liittää ulkoisen SSD:n niin voiko siihen ladata/asentaa ps4 pelit?

Onko nyt huhuja tai muita siittä jos konsoliin liittää ulkoisen SSD:n niin voiko siihen ladata/asentaa ps4 pelit?
Tämä on mielestäni jo todettu että kyllä. USB:llä kiinnittyvä ulkoinen SSD tai ulkoinen HDD. Molemmat toimivat PS4 pelien kanssa, mutta eivät PS5 pelien.

Tämä on mielestäni jo todettu että kyllä. USB:llä kiinnittyvä ulkoinen SSD tai ulkoinen HDD. Molemmat toimivat PS4 pelien kanssa, mutta eivät PS5 pelien.

Joo näin minäkin sen muistin, nisu kerkes laittaaki jo linkin asiasta mutta kiitos myös sullekin tarkennuksesta.

Oliko niin että kun kiinnittää ulkoisen kovon ps5:seen niin sitä ei tarvitse alustaa. Ei jaksais kaikkia ps4 pelejä asennella uudelleen

Selittäkääs viisaammat nyt kun setämies ei oikeen pysy perässä. Eli kun esimerkiksi Cyberpunk pelin voi PS4 version päivittää ilmaiseksi PS5 versioksi niin miten tämä sitten käytännössä tapahtuu jos mulla on pelin fyysinen PS4 versio kourassa? Saanko ilmaisen PS5 version digitaalisena vai että hä?

Selittäkääs viisaammat nyt kun setämies ei oikeen pysy perässä. Eli kun esimerkiksi Cyberpunk pelin voi PS4 version päivittää ilmaiseksi PS5 versioksi niin miten tämä sitten käytännössä tapahtuu jos mulla on pelin fyysinen PS4 versio kourassa? Saanko ilmaisen PS5 version digitaalisena vai että hä?

Se sun kovalevylle asennettu peli päivittyy PS5-versioksi sitten aikanaan. Levy pitää olla asemassa osoituksena omistajuudesta.

Siinä viimeistään peli siirtyy sisäiselle SSD:lle.

Saat ilmaisen version oli sinulla digi tai levyversio. Tosin emme tiedä vielä milloin Cyberpunkin PS5 versio julkaistaan. Tässä siis saa luultavasti pelailla jonkin aikaa PS4 versiota, ennenkuin nextgen Cyberpunkista päästään nauttimaan. Levyversion kanssa PS4 levyn pitää oletetusti olla sisällä asemassa ihan niinkuin levyllisten pelien kanssa nytkin.

Kiitos tiedosta. Nyt olen viisaampi. Nyt olisi vain kiva tietää koska se punkin PS5 versio tulee. Olisi kamaa kun kattelee PS4 version lopputekstejä ja seuraavana päivä tuleekin next gen päivitys

Ylös Bottom