Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5

Kumman PlayStation 5 -version aiot hankkia?

  • Perinteisen, tarvitsen sen levyn

    Äänet: 300 74,6%
  • Digital Edition, pelit ykkösinä ja nollina

    Äänet: 102 25,4%

  • Äänestäjiä yhteensä
    402
Onkos sonylta tullut vahvistusta, että toimiiko Dualshock 4 Playstation 5ssä?

Toimii, PS4-peleissä. Ketjun ensimmäiseen viestiin on koottu tietoja tulevasta konsolista.

 
Viimeksi muokattu:
Mutta silti toi on kumma että ei tueta julkkarissa ja ei anneta edes aika haarukkaa että koska siihen voidaan odottaa päivitystä. No eiköhän tuostakin joku pahoita mielensä.
 
Mutta silti toi on kumma että ei tueta julkkarissa ja ei anneta edes aika haarukkaa että koska siihen voidaan odottaa päivitystä. No eiköhän tuostakin joku pahoita mielensä.

Maailmalla ovat veikanneet että kyseessä voi olla ihan sopivien SSD-lastujen testaaminen ennen kuin laittavat tuen päälle.
 
Maailmalla ovat veikanneet että kyseessä voi olla ihan sopivien SSD-lastujen testaaminen ennen kuin laittavat tuen päälle.
Toihan se muuten varmaan on syy.
Kyllä tuosta ammuksia konsolisotaan saadaan. Täytyykin käydä katsomassa millainen meininki Twitterissä on jo päällä :D
En kyllä suosittele käymään Twitterissä, voi alkaa masentamaan se meno sielä.. :D
 
En kyllä suosittele käymään Twitterissä, voi alkaa masentamaan se meno sielä.. :D
Se on Twitterissä loppujen lopuksi aika pieni porukka joka siellä perseilee. Itse olen Xboxin virallista tiliä seurannut nyt pari kuukautta ja blokannut kaikki ilmiselvät trollit ja konsolisodan
lietsojat. Kolmisenkymmentä käyttäjää mun blokkilistalla eikä enää paljoa tarvitse perseilyjä katsella.
 
Konsolin suunnitellut Mark Cerny alkuvuoden monologissaan. Pyysi odottelemaan rauhallisesti julkaisun yli, jotta ehtivät testaamaan sopivat SSD-lastut.

 
Melko selvää että softa on hieman myöhässä. No, eihän edes yhden pelin suspendaus onnistut PS4 julkaisussa. Mielummin varmasti toimiva kuin buginen
 
En sanoisi, että tiukkaa tekee mutta tekee silti :D Tarviiko PS5 pystyasennossa tilaa yläpäästä vai uskaltaako tuohon asettaa? Tuuletuksen kannalta siis ajatellen.
 

Liitetiedostot

  • 20201106_151756.jpg
    20201106_151756.jpg
    1,2 MB · Lukukerrat: 61
Ylös Bottom