Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5

Kumman PlayStation 5 -version aiot hankkia?

  • Perinteisen, tarvitsen sen levyn

    Äänet: 300 74,6%
  • Digital Edition, pelit ykkösinä ja nollina

    Äänet: 102 25,4%

  • Äänestäjiä yhteensä
    402
Mutta tuleeko silti jos ohjaimesta heitän muten esim päälle? Haluaisin nekin pois videoilta. Samoin kun otan kuvakaappauksen, ettei siitä tulis ilmoitusta ruudulle.
Kuvakaappauksen notifikaation saa pois kyllä, asetus on vaan turhan oudossa paikassa; Settings > Captures and Broadcasts > Shortcuts for Create Button > Display Save Confirmation for Screenshots. Mute-notifikaatiota ei taida saada pois mitenkään, eli on vaan itse muistettava olla sitä käyttämättä.
 
Moi jos kirjaudun samalla tunnuksella ps3 kuin millä olen kirjautuneena ps5 niin saanko ps5 näkymään vanhat ps3 trophyt?
 
Moi jos kirjaudun samalla tunnuksella ps3 kuin millä olen kirjautuneena ps5 niin saanko ps5 näkymään vanhat ps3 trophyt?
Kyllä, kaikilla pleikkareilla kerätyt Trophyt näkyy vitosella.

Edit: Tai sitten ymmärsin kysymyksen väärin. Jos samalla tunnuksella siis on jo PS3:lla kerätty trophyja niin ne näkyy automaattisesti.
 
Kyllä, kaikilla pleikkareilla kerätyt Trophyt näkyy vitosella.

Edit: Tai sitten ymmärsin kysymyksen väärin. Jos samalla tunnuksella siis on jo PS3:lla kerätty trophyja niin ne näkyy automaattisesti.

Mä tein mun tunnukset vasta ps4 aikaan joten en ole ps3 ikinä ollut kirjautuneena
 
Mä tein mun tunnukset vasta ps4 aikaan joten en ole ps3 ikinä ollut kirjautuneena
Väittäisin että pitäisi toimia kunhan synkronoi trophyt PS3:lla. Jos oikein muistan niin itsekin tein PS3-aikaan tunnukset vasta n. vuoden pelaamisen jälkeen, jolloin kaikki ilman tunnusta kerätyt trophyt yhdistyivät PSN-tilille ensimmäisen synkronoinnin yhteydessä.
 
Hyvältä tosiaan vaikuttaa äänikomennot. Samaa mietin, että miten suomen rallienglannin kanssa käy:p Ekana kun luki tästä äänikomento systeemistä niin tuli mieleen, että jaahas siellä on matkittu Mersua kun siinä käytetään ihan samaa systeemiä ''Hei Mercedes''. Mielenkiinnolla tuota toimintoa kokeilen kun sen saan päivitykseen.
 
Mistähän mahtaa johtua, että pleikkarin youtube appi on alkanut tiettyjen videoiden kohdalla herjaamaan, että videossa on ikäraja enkä voi niitä katsoa. Mulla ei ole minkäänlaisia rajoituksia laitettu tubelle ja millään muulla laitteella ei tätä ongelmaa ole. Luulisi nyt perkeles, että lähempänä 40 vuotta oleva setämies saisi jo päättää itse mitä haluaa katsoa. :D
 
Mistähän mahtaa johtua, että pleikkarin youtube appi on alkanut tiettyjen videoiden kohdalla herjaamaan, että videossa on ikäraja enkä voi niitä katsoa.
Käytätkö sitä YouTube-tunnuksella kirjautuneena vai ihan kirjautumattomana? Osaatko antaa esimerkin videosta, jossa tuollainen herja tulee?

Nopeasti ajateltuna ei tule muuta mieleen kuin, että YouTube-sovellus on vaivihkaa kirjautunut ulos, ja sen takia ikärajoja noudatetaan tarkemmin.
 
Mistähän mahtaa johtua, että pleikkarin youtube appi on alkanut tiettyjen videoiden kohdalla herjaamaan, että videossa on ikäraja enkä voi niitä katsoa. Mulla ei ole minkäänlaisia rajoituksia laitettu tubelle ja millään muulla laitteella ei tätä ongelmaa ole. Luulisi nyt perkeles, että lähempänä 40 vuotta oleva setämies saisi jo päättää itse mitä haluaa katsoa. :D
Nykyisin kirjautuneenakin YouTube vaatii, ainakin mobiilisovelluksessa, vahvempaa tunnistautumista jotta ikärajoitetun sisällön katselu on mahdollista. Jos et ole lähettänyt Googlelle kuvaa passistasi tms. tai syöttänyt luottokorttitietoja, ei ikärajoitettuja videoita voi katsoa.
 
Käytätkö sitä YouTube-tunnuksella kirjautuneena vai ihan kirjautumattomana? Osaatko antaa esimerkin videosta, jossa tuollainen herja tulee?

Nopeasti ajateltuna ei tule muuta mieleen kuin, että YouTube-sovellus on vaivihkaa kirjautunut ulos, ja sen takia ikärajoja noudatetaan tarkemmin.
Ihan samaa tubetunnusta käytän kuin muissakin laitteissa.
 
Ihan samaa tubetunnusta käytän kuin muissakin laitteissa.
Samat videot toimivat siis edelleen muilla laitteilla samalla tunnuksella? Itse huomasin joskus loppuvuodesta että 12 vuotta sitten luotu tunnus alkoi ensimmäistä kertaa vaatia henkilö- tai luottokorttitietoja ikärajojen taakse pääsemiseen. Ymmärtääkseni tekee tuota kaikilla alustoilla, mutta toisaalta en ole tietoja syöttänyt joten en tiedä poistaako se rajoituksia sitten kaikkialta.
 
Samat videot toimivat siis edelleen muilla laitteilla samalla tunnuksella? Itse huomasin joskus loppuvuodesta että 12 vuotta sitten luotu tunnus alkoi ensimmäistä kertaa vaatia henkilö- tai luottokorttitietoja ikärajojen taakse pääsemiseen. Ymmärtääkseni tekee tuota kaikilla alustoilla, mutta toisaalta en ole tietoja syöttänyt joten en tiedä poistaako se rajoituksia sitten kaikkialta.
Kyllä. Itseasiassa silloin tällöin jos joku lähettää mulle puhelimeen linkin jostain tuben videosta niin jos se ohjaa selainversioon tubesta niin saattaa tulla tuo ikärajailmoitus, mutta appia käyttäessä sitä ei ole tullut. Ei ole kyllä aikomustakaan laitella Googlelle mitään ajokorttikuvia. Luottokorttitiedot ovat sitten ainoa toinen vaihtoehto?
 
Ei ole kyllä aikomustakaan laitella Googlelle mitään ajokorttikuvia. Luottokorttitiedot ovat sitten ainoa toinen vaihtoehto?
Ilmeisesti on pakko olla kuva virallisesta henkilökortista tai maksukortti, jonka Google pystyy tarkistamaan toimivaksi. En ainakaan itse ole löytänyt keinoa tuon kiertämiseksi, vaan olen tyytynyt vaihtamaan silloin tällöin toiseen tunnukseen johon on jonakin vuonna syötetty sittemmin jo umpeutuneen kortin tiedot. Sillä on toiminut toistaiseksi.
 
Nykyisin kirjautuneenakin YouTube vaatii, ainakin mobiilisovelluksessa, vahvempaa tunnistautumista jotta ikärajoitetun sisällön katselu on mahdollista. Jos et ole lähettänyt Googlelle kuvaa passistasi tms. tai syöttänyt luottokorttitietoja, ei ikärajoitettuja videoita voi katsoa.
Mitä ihmettä selität?
 
Mitä ihmettä selität?
In line with AVMSD, you may be asked to re-verify your date of birth when watching age-restricted videos. Follow the prompts to submit an image of a valid ID or credit card.
Oma tunnukseni oli ainakin alkanut vaatia tunnistautumista viime syksynä, mutta nyt kun testasin niin jostain syystä pääsinkin taas katsomaan aiemmin estettyä sisältöä. Voi myös olla ettei tämä liity millään tavalla tässä ketjussa esitettyyn PS5:n YouTube-sovelluksen ongelmaan.
 
Itsellä oli jostain syystä tuo ikä ongelma TV:n YouTube sovelluksen livelähetyksissä joku 1,5 vuoden ajan. Yleensä juuri, kun piti katsoa Sonyn jotain State of Playta tai vastaavaa. Varoitti iästä, mutta tuli virhe mikäli sen kuittasi ja videota ei pystynyt katsomaan.

Viime syksynä se alkoi kuitenkin yhtäkkiä toimimaan ja nyt video lähtee toimimaan ihan normaalisti ikä rajoituksen hyväksymisen jälkeen. Muilla laitteilla ei ole ollut mitään ongelmia missään vaiheessa, ei myöskään PS5:lla.

Omituinen vika.
 
Mulla on sama kirjautumistunnus puhelimessa ja pleikkareissa. (Ps4 ja Ps5). Puhelimessa ei kysele eikä rajoita ikäraja sisältöä, mutta pleikkareilla ilmoitus tulee. Kun on kirjautuneena niin ilmoittaa että sisältää ikäraja materiaalia, haluatko jatkaa. Video siis ei ala automaattisesti vaan pitää painaa ohjaimesta x. Tuota vahvaa tunnistautumista ei ole tullut, missä vaaditaan passin kuva tai pankkikorttitiedot.
 
Horizon FW:n ps4 versio se tykkää ilmestyä joka kerta tuohon ps5 version viereen. Poistat ja siinä se taas on kun koneen seuraavan kerran laitat päälle. En ole aikaisempien ps4->ps5 free upgrade pelien kohdalla törmännyt tähän ongelmaan. Joskin en hetkeen ps4 versiota muuttanut ps5 versioon, niin onko sitten joku firmware päivitys sotkenut tuon vai mikä tämän typeryyden tarkoitus on?
 
Ylös Bottom