Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5

Kumman PlayStation 5 -version aiot hankkia?

  • Perinteisen, tarvitsen sen levyn

    Äänet: 300 74,6%
  • Digital Edition, pelit ykkösinä ja nollina

    Äänet: 102 25,4%

  • Äänestäjiä yhteensä
    402
Joko on ostohousut jalassa? Huomenna alkaa Playstation 5:n ennakkotilaaminen:


... jos vaan on tarpeeksi pätäkkää! :D
Heh. :D

On muuten jännä, että tuossa Digital Edition on 100 dollaria halvempi. Kieliikö 100 dollaria halvemmasta peruskonsolista diginä?
 
Joko on ostohousut jalassa? Huomenna alkaa Playstation 5:n ennakkotilaaminen:


... jos vaan on tarpeeksi pätäkkää! :D
Luulin ettei musta/valkosesta pilvenpiirtäjästä voi tehdä rumempaa, mutta olin väärässä.. :D:D
 
Toimiikohan tässä kaikkien merkkien bluetooth kuulokkeet mikrofonin kanssa? Muita hommia varten hommattuna Bosen vastamelukuulokkeet mutta PS4 kanssa ne toimii vain langallisina kuulokkeina ilman mikrofonia
 
Olen nyt tässä pohtinut, että kumman tulen ostamaan: täysin digitaalisen vai levyasemallisen konsolin. Todennäköisesti tulen ostamaan digitaalisen, koska Series X:stä kuitenkin löytyy levyasema elokuvia ja fyysisiä pelejä varten. Onhan tuo digital edition myös paljon hienompi kuin levyasemallinen Playstation 5. Häiritsee kyllä ihan sikana levyasemallisen epämuodollisuus, mutta eipähän konsolit koskaan ole taistelleet hienoimmasta ulkonäöstä.
 
Varmaa tietoa ei ole vielä, mutta oletan, että tilanne pysyy samana, eli vain harvat erikseen lisenssoidut Bluetooth kuulokkeet toimivat. Sitä perustellaan mm. latenssilla ja varmasti ongelmia tuleekin, jos minkä tahansa bluetooth headsetin saa yhdistettyä.
 
Varmaa tietoa ei ole vielä, mutta oletan, että tilanne pysyy samana, eli vain harvat erikseen lisenssoidut Bluetooth kuulokkeet toimivat. Sitä perustellaan mm. latenssilla ja varmasti ongelmia tuleekin, jos minkä tahansa bluetooth headsetin saa yhdistettyä.
No on kivikautista jos pitää Sonyn kuulokkeet tämän takia ostaa. Pitääpä tutkia tukeeko uusi xboxi kaikkia kuulokkeita
 
Ei tue. Xboxin suhteen on varmempi tieto, ettei se nimenomaisesti tue muuta kuin vanhaan malliin. Minulla on Sonyn langattomat vastamelukuulokkeet, mutta pleikkari ei tue niitäkään, eli ei kannata ostaa merkin perusteella uusia kuulokkeita :D
 
Jos olis rahaa niin ostaisin kyllä noi kullatut kuulokkeet, ohjaimen ja konsolin ja jättäisin ne orkkis laatikoihin korkoa keräämään että myis sitten vanhoilla päivillä huikeilla voitoilla :p
 
No on kivikautista jos pitää Sonyn kuulokkeet tämän takia ostaa. Pitääpä tutkia tukeeko uusi xboxi kaikkia kuulokkeita

Any officially licensed Xbox One accessory that connects to your console wired or wirelessly via USB will work on Xbox Series X. Additionally, any headsets that connects via your Xbox Wireless Controller's 3.5mm port will also be supported
 
En usko, että alemmas menee, mutta saas nähdä miten käy.
Niin Sonyllehan riittää vallan mainiosti sama 499 dollarin hintalappu kalliimmalle konsolille. Sony ei ole siinä asemassa, että sen tarvitsee lähteä alle MS:n hinnan. Riittää ettei ylitse mennä niin konsolit menevät kyllä kuin kuumille kiville.

Jos oli 300 euron hintalappu kova Series S:llä niin käytännössä yhtä kova on jos Sonyn digitaalinen konsoli pystytään hinnoittelemaan 399 dollarin hintaan.
 
Jos oli 300 euron hintalappu kova Series S:llä niin käytännössä yhtä kova on jos Sonyn digitaalinen konsoli pystytään hinnoittelemaan 399 dollarin hintaan.
Jep, itse pitäisin tuohon hintaan levyasematonta mallia edullisena. Tuskin pleikkarin hinnoissa tosiaan ainakaan paljon yli sen $499 mennään.

Nyt kun Xboxin julkaisupäivä ja hinta on tiedossa niin luulisi Sonyn kohta kertovan pleikkarin vastaavat, kyttäysleikki loppui jo. :D
 
Jep, itse pitäisin tuohon hintaan levyasematonta mallia edullisena. Tuskin pleikkarin hinnoissa tosiaan ainakaan paljon yli sen $499 mennään.

Nyt kun Xboxin julkaisupäivä ja hinta on tiedossa niin luulisi Sonyn kohta kertovan pleikkarin vastaavat, kyttäysleikki loppui jo. :D
Muistuupa mieleen ps3, julkaisussa hinta oli sen 800e.
 
Mielenkiintoisen listan ovat verkossa kyhänneet. Itse en tuon 4K päälle ymmärrä, enemmän antaa painoarvoa kaikelle muulle mitä sieltä ruudulta löytyy. Ruudunpäivityskin voi joustaa jotta silmäkarkkia piisaa. Tuki uuden ohjaimen erityisominaisuuksille iso plussa.

Ehf0IjwWkAUydAg
 
Ylös Bottom