Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5

Kumman PlayStation 5 -version aiot hankkia?

  • Perinteisen, tarvitsen sen levyn

    Äänet: 300 74,6%
  • Digital Edition, pelit ykkösinä ja nollina

    Äänet: 102 25,4%

  • Äänestäjiä yhteensä
    402
Oudoksuttaa että kone on ollut markkinoilla jo yli 2 kuukautta, eikä julkaisun jälkeen ole tullut yhdenyhtä firmispäivitystä.

Kyllä tuossa omaan makuun ja silmään olisi kosolti parannettavaa.
 
Oudoksuttaa että kone on ollut markkinoilla jo yli 2 kuukautta, eikä julkaisun jälkeen ole tullut yhdenyhtä firmispäivitystä.

Kyllä tuossa omaan makuun ja silmään olisi kosolti parannettavaa.
Julkaisun jälkeen on tullut tähän mennessä neljä julkista firmware-päivitystä. Parannettavaa riittää kyllä edelleen. Täältä löytyi lista päivityksistä:
 
No tosiaan, jotenkin niputin kaikki nämä "julkaisupäivityksiksi" kun on itse saanut vasta muutaman viikon jälkeen julkaisusta koneen. En tiennyt että noin monta olisi jo tullut.

Siitä huolimatta, liki 2 kuukautta mennyt uusi laite ilman uusia päivityksiä.
 
Viimeksi ehkä vähän liian aikasin innostuin PS5:sen Storen alennusbannereista, kyllä se aika randomia oli edelleen milloin ne ilmestyivät näkymiin.

Nyt näyttäisi kuitenkin oikein oma "Deals" välilehti olevan tarjouksille PS5:sen Storessa, joten vihdoinkin on pelien selaaminen parempaa.
 
Mulla on tämä sivu otettu ylös:

Edit. Tässä on saman sivuston toinen versio listasta:
 
Viimeksi muokattu:
Huh jännityksellä luin näitä kommentteja siitä kuinka lähellä Verkkokaupan jono jo on, kun näköjään olen itse lyönyt tilauksen sisään 18.9. Saas nähdä milloin tulee seuraavaa erää
Näyttää tuokin vähän arpajaisilta jo, monet myöhemmin tilanneet saanut aikaisemmin tilanneita ennen. Ei reilua kyllä mielestäni, itse jaksan odottaa kyllä, saa ainakin "paremman" laitteen. Noissahan ekan erän konsoleissa ollut älyttömästi vikoja?
 
Näyttää tuokin vähän arpajaisilta jo, monet myöhemmin tilanneet saanut aikaisemmin tilanneita ennen. Ei reilua kyllä mielestäni, itse jaksan odottaa kyllä, saa ainakin "paremman" laitteen. Noissahan ekan erän konsoleissa ollut älyttömästi vikoja?
Ei mitään vikaa...
 
Kyllä se on enemmän, kaikki ei vaan jaksa päristä ja tehdä videoita siitä.

Trokareiltakin saa halvemmalla.
Monet viat on sellasia joihin on käyttöjärjestelmäpäivitys tuonut korjauksen ja jos nyt olis semmonen mitä ei päivitys korjais niin sit takuu kyllä korjaa. Itellä ei oo kans mitään vikaa ollut ja kaikki on toiminut hyvin.
 
Monet viat on sellasia joihin on käyttöjärjestelmäpäivitys tuonut korjauksen ja jos nyt olis semmonen mitä ei päivitys korjais niin sit takuu kyllä korjaa. Itellä ei oo kans mitään vikaa ollut ja kaikki on toiminut hyvin.
Eihän se takuu sulle sitä parempaa tuuletinta anna sen huutavan tilalle esim, jos muuten toimii normaalisti
 
Ei näiden "ensimmäisissä konsoleissa vikoja" ihmisten kanssa kannata alkaa keskustelemaan. Ostakoot, jos ostavat, sitten joskus. Tai jättäkööt ostamatta. Jokainen tietää, että viallisia yksilöitä kaikissa tuotteissa esiintyy enemmän ja vähemmän. Viallinen yksilö jos tulee, saa takuuseen uuden.

Toimitettuihin määriin nähden nykysukupolven konsoleissa ollut erittäin vähän hajallisia. Varsinkin, jos korva kiinni konsolissa elävät ihmiset poistetaan laskuista :p
 
Ei näiden "ensimmäisissä konsoleissa vikoja" ihmisten kanssa kannata alkaa keskustelemaan. Ostakoot, jos ostavat, sitten joskus. Tai jättäkööt ostamatta. Jokainen tietää, että viallisia yksilöitä kaikissa tuotteissa esiintyy enemmän ja vähemmän. Viallinen yksilö jos tulee, saa takuuseen uuden.

Toimitettuihin määriin nähden nykysukupolven konsoleissa ollut erittäin vähän hajallisia. Varsinkin, jos korva kiinni konsolissa elävät ihmiset poistetaan laskuista :p
Juurikin näin, jos sitten sattuu viallinen kone tulemaan niin huoltoon tai sit ostetaan uus siitähän sillä päästään.
 
Ylös Bottom