Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Playstation Home - Mun koti ei oo täällä...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blaster-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Blaster-

New Member
Ajattelin kysäistä että mitä mieltä olette lueskelun ja videoiden perusteella Playstation Homen "virtuaali verkosta" PS3 pelaajille?

Omasta mielestä kun juttua lueskelin ja muutaman esittely videon katsoin niin näyttä todella hyvältä ja viihtyisältä. Tiedä sitten miten tuo toimii kun olinessa on paljon porukkaa ja videot pöyrii seinillä. Voi tulla pieniä lageja (ehkä).

Tuossa kuitenkin esittely videoa kyseisestä Playstation Homesta.

http://www.gametrailers.com/player.php?id=17701&type=wmv&pl=game
 
Vastaus: Playstation Home

Toi olikin uusi esittely mulle ainakin, hienoltahan toi näyttää, riippuu paljolti kuin toimivan saavat tosta tehtyä, lagit yms. kyllä pilaavat "siellä" olon tunnut nopeasti.
 
Vastaus: Playstation Home

Juu itse ainakin odotan tätä homea, tuo chattäämine viesteillä Ps3:lla kun on viellä vähän vanhan aikaista vaikka se toimiikin. Milloinhan avaavat tuon beta testiin ilmoittautumisen, itse ajattelin osallistua jos sinne pääsisi.

Tässä linkki jotka sitä nyt eivät vielä tiedä ja ovat kiinnostuneita ottamaan kenties osaa Betaan.

http://www.homebetatrial.com/

[edit 27.3]
Eli alla olevien postausten perusteella 50,000 ihmisen mukaan beta testaamaan voi päästä elokuussa
eli kannattaa aina välillä stekkaila tuota sivustoa sekä muita peliaiheisia uutis sivustoja sillä näistä voi saada varmasti lisä informaatiota
tuon sivun registeröinnin aktivoinnin ajankohdasta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Playstation Home

Viper7 sanoi:
Milloinhan avaavat tuon beta testiin ilmoittautumisen, itse ajattelin osallistua jos sinne pääsisi.
Suljettu beta testi on nyt menossa(15.000) ja laajempi, avoin beta(50.000) pitäisi tulla joskus huhtikuussa sekä syksyllä sitten kokonaan julkaisu.
 
Vastaus: Playstation Home

Maaliskuun 7 kerrottu:
PlayStation Home is currently in a closed beta test. A larger scale beta program will begin in April or May, with a full launch this fall.
http://www.shacknews.com/onearticle.x/46033

Joku eri sivu se oli mistä luin tuon saman joskus pari viikkoa sitten. Tuon löysin tähän hätään...
 
Vastaus: Playstation Home

Playstation Home kiinnostaa todella paljon. Yritys on kova paasta mukaan beta-testiin, mutta jos ei nyt onnistu niin sitten viimeistaan loppuvuodesta varsinaiseen julkaisuun heti mukaan sata lasissa :)
 
Vastaus: Playstation Home

Kuulostaa mielenkiintoiselta ja innolla odotan, että pääsee kokeilemaan.
 
Vastaus: Playstation Home

PSU foorumilla huhuillaan, tai ei huhuilla vaan raportoidaan, että porukka on saanut kutsuja Home betaan osallistumiseksi. Vaikuttaisi siltä, että nyt alkava beta on vain US/Canada käyttäjille.
 
Vastaus: Playstation Home

Itseänikin kiinnostaa tämä palvelu reilusti. Videot ovat näyttäneet ainakin erittäin mukavilta.
Pelottaa vain, että tuohon saattaa jäädä jopa koukkuun kun hengailee käytävillä ja ihmettelee mitä porukat höpöttelee. :)
 
Vastaus: Playstation Home

resistance sanoi:
eli siis koska tätä home hommaa voi alkaa käyttää

Beta alkaa ens tai sitä seuraavass kuussa... "joillekin on kuulema jo mennyt betan kutsut"
Home tulee kaikkien saataville loka/marraskuussa :)
 
Vastaus: Playstation Home

Vinnie sanoi:
peruspalvelu kyllä, mutta mikäli "virtuaalikämppäänsä" haluaa jotain spesiaalia, se maksaa.

näitä voi ainakin home esittelyn mukaan saada myös pelejen kautta. Eli myös pelien kautta on varmaan mahdollista saada jotain speciaalia kämppäänsä.
 
Ylös Bottom