Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Playstation Home - Mun koti ei oo täällä...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blaster-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Playstation Home

Eilen sulkivat Homen portit. Kepeät mullat. Ehkä tulemme näkemään tulevaisuudessa mielenkiintoisemmalla konseptilla. Nyt se hukattiin kaupallisuuden ja tönköllä realismihakuisuudella.

PlayStation Home 2007-2015, RIP
 
Vastaus: Playstation Home - Mun koti ei oo täällä...

PlayStation Home tulee takaisin. Tosin uusi yrittäjä, mutta hyvin tutunnäköisellä konseptilla. Ilmainen, julkaisu Amerikassa tänään.

Atom Universe (PS4)
 
Vastaus: Playstation Home - Mun koti ei oo täällä...

Tulee Suomeen heti Now:n jälkeen, eli ei ainakaan tänään, tuskin "ihan" huomennakaan. :p
 
Vastaus: Playstation Home - Mun koti ei oo täällä...

Tulee Suomeen heti Now:n jälkeen, eli ei ainakaan tänään, tuskin "ihan" huomennakaan. :p

Miten tämä tuohon liittyy? Now on kuitenkin ihan erilainen palvelu, jonka tuominen kaikkialle on varmasti monin verroin haastavampaa kuin tämän.

Ymmärtääkseni tuo Atom Universe on julkaistu jo Pohjois- ja Etelä-Amerikassa sekä Australiassa, ja Euroopan olisi tarkoitus olla seuraavana vuorossa.
 
Vastaus: Playstation Home - Mun koti ei oo täällä...

Tulee Suomeen heti Now:n jälkeen, eli ei ainakaan tänään, tuskin "ihan" huomennakaan. :p

ööö, mitä?

Eihän tällä Atom Universellä ole mitään tekemistä Sonyn kanssa, muuta kuin se, että PS4 on yksi julkisualusta. Tällä ei siis ole mitään tekemistä minkään Sonyn palveluiden julkaisuaikataulun kanssa. Tämä ei siis ole minkään Sonyn firman tuotos.
 
Vastaus: Playstation Home - Mun koti ei oo täällä...

Atom Universe löytyy nyt myös meidän Storesta. Ilmainen ja kokoa 4,3 GB.
 
Vastaus: Playstation Home - Mun koti ei oo täällä...

eikö noi "habbo hotellit" ole kuollu jo aikoi sitten? kertokaa ihmeessä jos olen väärässä. esimerkiksi eikö gta v onlinet ole jo tehnyt sen hengaile kaveriesi kanssa,tapaa uusia ystäviä ja pelaa minipelejä" monta vuotta semisti paremmin?...
 
Vastaus: Playstation Home - Mun koti ei oo täällä...

Virtuaaliset kohtaamispaikat eivät ole katoamassa yhtään mihinkään vaan ovat päinvastoin vahvistumassa VR:n vauhdittamana.
 
Vastaus: Playstation Home - Mun koti ei oo täällä...

Virtuaaliset kohtaamispaikat eivät ole katoamassa yhtään mihinkään vaan ovat päinvastoin vahvistumassa VR:n vauhdittamana.

tuli ihan mieleen semmonen vihanen pieni nörtti jolle sanoin ihan normaalisti ja se tulee sentin päähän nenästä sanomaan vasta argumentin :D :D...

no mutta joo vaikka tohon kokemukseen lisättäisiinkin vr niin silti se kuullostaa vähän tylsältä...ehkä todentuntiseltä, mutta sen takia pelaan pelejä että pääsen arkea sinne pakoon.

enemmän vois mietti VR gta onlinessa ::D
 
Vastaus: Playstation Home - Mun koti ei oo täällä...

Atom Universe.

Jostain syystä haluaa sähköpostivarmennuksen jonka odottamisessa voi hetki vierähtää. Itse universumi on vielä pahasti vaiheessa, aivan kuten aikaiselta Early Accessilta voi odottaa. Aktiviteetteina Disco ja keskusaukio maailmanpyörineen. Serverille mahtuu maksimissaan vain 16 virtuaalihahmoa.

Muistuttaa joka nurkastaan PlayStation Homea. Mikromaksuja tullaan tyrkyttämään. Keskustelu onnistuu muiden kanssa. Omaa hahmoa voi muokata, suuriosa on kuitenkin vielä lukotettuja. Toivottavasti eivät toista Homen virhettä ja jätä asioita puolitiehen. Hahmoja tulee voida muuttaa tavan kadunkulkijaa kiinnostavammaksi.
 
Ylös Bottom