Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Playstation Home - Mun koti ei oo täällä...

Vastaus: Playstation Home

Chatti ruutu oli kyllä iloisemman näköinen kuin ennen mutta nyt on niin pientä se teksti että saa tihrustaa että saa selvää, näössäni ei ole silti vikaa :D
Resistance tilassa oli sentään jo vähän saatu ääni efektejä mukaan, saisivat vähän lisäillä jotain ääniä muihinkin tiloihin, on niin hilijasta.
 
Vastaus: Playstation Home

Uusia kledjuja ilmeisesti tulossa jossain vaiheessa inFamousiin liittyen. (kuva1)

Lähde: http://community.eu.playstation.com

Edit: Resistance-alueen minipelissä kannattaa vetää se level 4 läpi 100% ja saa näinkin kurkon plärän päätä koristamaan :D (kuva2)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Playstation Home

Homen versio 1.21 tullut jakoon ja samalla myös resistance tila josta löytyy minipeli pistelistalla.

EDIT Nopeimmille myös resistance aiheinen t-paita.
Minipelistä saa myös nuo paidat naiselle ja miehelle, jos koodia ei kerennyt saada.
 
Vastaus: Playstation Home

Minipelistä saa myös nuo paidat naiselle ja miehelle, jos koodia ei kerennyt saada.
paita kyllä näyttää erilaiselta, mitä sillä koodilla saa. :p

Koodi: vihreä resistance aihenen t-paita
pelaaminen: wave 4 jälkeen niin saa valkoisen resistance nimellä varustettu t-paita.

PS. Vai ymmärsinkö väärin? :eek:
 
Vastaus: Playstation Home

paita kyllä näyttää erilaiselta, mitä sillä koodilla saa.
Koodi: vihreä resistance aihenen t-paita
pelaaminen: wave 4 jälkeen niin saa valkoisen resistance nimellä varustettu t-paita.

PS. Vai ymmärsinkö väärin? :eek:
Voi ollakkin. Ei mulla ole mitään hajua minkälainen paita koodilla irtosi.:p
Paidan kuitenkin voi saada ilman koodia. :)
 
Vastaus: Playstation Home

Voi ollakkin. Ei mulla ole mitään hajua minkälainen paita koodilla irtosi.:p
Paidan kuitenkin voi saada ilman koodia.
Eikö se paidan kuva näkynyt siinä hyvin isossa ja "näkyvillä" paikassa? ;)

Itse ainakin sain aivan perus näköisen t-paita jossa on vain teksti rinnassa. :rolleyes:
 
Vastaus: Playstation Home

Eikö se paidan kuva näkynyt siinä hyvin isossa ja "näkyvillä" paikassa? ;)

Itse ainakin sain aivan perus näköisen t-paita jossa on vain teksti rinnassa. :rolleyes:
Ei tainnut olla tarpeeksi isolla kun ei meikäläisen puusilmät siihen osuneet. :D
 
Vastaus: Playstation Home

Ei tainnut olla tarpeeksi isolla kun ei meikäläisen puusilmät siihen osuneet. :D
Ei minunkaan. :D

Huomasin vasta kun olen kiertänyt muutaman kerran ja tajusin sen jälkeen vasta katsoa ylöspäin. :rolleyes:

PS. taulu sijaitsee aivan "huoneen" päätyssä.
 
Vastaus: Playstation Home

Järjestettyä ohjelmaa toivotaan kovasti myös EU Homeen. Aasiassa mennään jo tähän malliin:

3554066407_f5594823fc.jpg


Paras toi kohta "You'll probably meet game girls.." :D
 
Vastaus: Playstation Home

Ei tuonut päivitys apua jäätymiselle! kohta kahteen kuukauteen en ole päässyt HOMEen sisään!?

Olisiko kellään tietoa minne asiasta kannattaisi ilmoittaa?
 
Vastaus: Playstation Home

Ei tuonut päivitys apua jäätymiselle! kohta kahteen kuukauteen en ole päässyt HOMEen sisään!?

Olisiko kellään tietoa minne asiasta kannattaisi ilmoittaa?

Kokeiles poistaa kaikki Homeen liittyvät tallennukset kovalevyltä, mikäli niitä ylipäätänsä siellä on.
 
Vastaus: Playstation Home

Miten sinne viemärissä olevalle alueelle pääsee sisään, vai pääseekö mitenkään?
Valittaa aina vain jostain avatarista.
 
Vastaus: Playstation Home

Miten sinne viemärissä olevalle alueelle pääsee sisään, vai pääseekö mitenkään? Valittaa aina vain jostain avatarista.
Se on puzzle. ;) Siellä on yhden työntekijän kaappi, jossa on ko. hepun ID-kortti ja...

Jos ei siltikään aukea, katso ratkaisu spoilerin alta.
Muuta omaa ulkonäköäsi kortin tyyppiä vastaavaksi. Olikohan preset 15 vai 16, joka oli sen verran lähellä, ettei tarvinnut kuin vaihtaa hiusten väri harmaaksi.
 
Ylös Bottom