Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Network Cards eli PSN-maksukortit

thah1

New Member
Hei tietääkö kukaan mitään niistä Playstation network cardeista joilla voi ostaa storesta ilman luottokortteja, onko kukaan mahdollisesti löytänyt kyseisiä kortteja ? Itse olen etsiskellyt kaikkialta, enkä ole löytänyt vaikka niitten piti ilmestyä viime kuussa
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro) (Lue FAQ: PlayStation Store ennen kuin kysyt mitään!)

Hei tietääkö kukaan mitään niistä Playstation network cardeista joilla voi ostaa storesta ilman luottokortteja, onko kukaan mahdollisesti löytänyt kyseisiä kortteja ? Itse olen etsiskellyt kaikkialta, enkä ole löytänyt vaikka niitten piti ilmestyä viime kuussa
Korttien ilmestymisaikataulu Suomessa on ollut koko ajan syyskuu 2009. Viimeisimmässä Pelaajacastissa Puha & co. mainitsivat, että nyt joistain kaupoista noita jo saa, mutta ottanee muutaman viikon ennen kuin tarjontaa leviää.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro) (Lue FAQ: PlayStation Store ennen kuin kysyt mitään!)

Hei tietääkö kukaan mitään niistä Playstation network cardeista joilla voi ostaa storesta ilman luottokortteja, onko kukaan mahdollisesti löytänyt kyseisiä kortteja ? Itse olen etsiskellyt kaikkialta, enkä ole löytänyt vaikka niitten piti ilmestyä viime kuussa

Ei nyt ihan vastaa kysymykseesi, mutta kannattanee verkkokaupasta tilata, 50e kortti maksaa kotiin toimitettuna 40,90e. 1.10 näyttää olevan alustava julkaisu.

45101 - PlayStation Network - Verkkokauppa.com
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro) (Lue FAQ: PlayStation Store ennen kuin kysyt mitään!)

Minua ei kyllä aiemmin Psn-kortit pahemmin hetkauttanut, mutta näköjään mieli voi muuttua...:rolleyes:

45101 - PlayStation Network - Verkkokauppa.com

Tarkoitus ei ollut ryhtyä mainosmieheks, mutta ainakin mua kiinnostaa ostaa pelit jatkossa melkein 20% halvemmalla... Tuolta kun ei näyttänyt tulevan toimituskulujakaan.

Sinäänsä muuten metka idea että voi ostaa pistekortteja luottokortilla suoran rahan sijaan...

Teme näyttikin ehtineen eka :(
 
Vastaus: PlayStation Network Card?

GameStop alkaa myymään 1.lokakuuta... Jotkut liikkeet ehkä jo tässä kuussa...
tätä on käsitelty jo ties kuinka monessa ketjussa jo :rolleyes:
 
Vastaus: PlayStation Network Card?

dunce-cap.jpg


Kiitoksia:eek:


...no mutku mä oon valvonu koko yön...


E: Onhan tää ihan helvetin hyvä juttu et pääsee vihdoinkin käsiks DLC:hen, kun lompakosta ei löydy kuin kirjastokortti, lätkäkortti ja bussikortti :)
 
Vastaus: PlayStation Network Card?

...no mutku mä oon valvonu koko yön...


E: Onhan tää ihan helvetin hyvä juttu et pääsee vihdoinkin käsiks DLC:hen, kun lompakosta ei löydy kuin kirjastokortti, lätkäkortti ja bussikortti

No oon mäki valvonu koko yön, enkä siltikä tee vanhojauusia topikkeja :D

Nii ja muutenkin kannattaa tilata noita kortteja ku maksaa kortilla, 50€ kortti maksaa n.40€ tai vähän yli, mutta on voimassa vain 12kk :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation Network Card?

No oon mäki valvonu koko yön, enkä siltikä tee vanhojauusia topikkeja :D

Nii ja muutenkin kannattaa tilata noita kortteja ku maksaa kortilla, 50€ kortti maksaa n.40€ tai vähän yli, mutta on voimassa vain 12kk :p

No kylhän se nyt menee, kunhan kestää ees 12 h:cool:

Tätä on odotettu.

E: Näköjään verkkokaupasta 41 egee 50 kortti et ihan jees
 
Vastaus: PlayStation Network Cards eli PSN-maksukortit

PS3Vault:issa on juttua miten ostaa turvallisesti netistä US-tilille noita maksukortteja.
(ei tarvitse odotella, että posti toimittaa kortin kotiin)
PS3Vault.com can recommend (based on first-hand experience) one company that has proved reliable and trustworthy in distributing US PSN codes for use on the American PlayStation Store.

iTunes Express offer codes for both $20 and $50 denomination, priced respectively at $24.98 (£14 / €17), or $59.98 (£36 / €41).

All transactions are carried out using the ever secure PayPal method, and within 15 minutes of payment, your 12 character alphanumeric Store code is emailed to your PayPal email address, or an address you stipulate (non-PayPal account holders).
Simply sign in, access the American PlayStation Store, redeem your code, and hey presto: US Store credit, to spend however you choose!

US PlayStation Network Cards

Attention Europe: How to Buy American PSN Content, Safely | PS3Vault
 
Vastaus: PlayStation Network Cards eli PSN-maksukortit

PS3Vault:issa on juttua miten ostaa turvallisesti netistä US-tilille noita maksukortteja.
Ja jottei tulisi väärinkäsityksiä: US-maksukortteja ei voi käyttää Suomen Storen kanssa sen enempää kuin Suomesta ostetulla maksukortilla maksaa esim. Japsistoressa. Jokaisella alueella on siis omat PSN-maksukorttinsa ja kelpaavat vain sillä alueella.
 
Vastaus: PlayStation Network Cards eli PSN-maksukortit

Osaako joku kertoa miten on mahdollista, että verkkokauppa myy 41e~ 50korttia? Minkälaisella verolla noi suomeen tulee jos he voivat nipistää 9e hinnasta???
 
Vastaus: PlayStation Network Cards eli PSN-maksukortit

Osaako joku kertoa miten on mahdollista, että verkkokauppa myy 41e~ 50korttia? Minkälaisella verolla noi suomeen tulee jos he voivat nipistää 9e hinnasta???
Nimenomaan tulevat ilman 22 prosentin arvonlisäveroa. Ja tuo hintaerotus on alle 20 prossaa tuotteen hinnasta, joten eivät edes ihan hyväntekeväisyytenä anna niitä pois, vaan muutaman sentin ottavat välistä.
 
Vastaus: PlayStation Network Cards eli PSN-maksukortit

Nimenomaan tulevat ilman 22 prosentin arvonlisäveroa. Ja tuo hintaerotus on alle 20 prossaa tuotteen hinnasta, joten eivät edes ihan hyväntekeväisyytenä anna niitä pois, vaan muutaman sentin ottavat välistä.

...kun sieltä ahvenanmaalta lähettää tuleeman ne kortit tänne niin ei tarvii maksaa tuota veroa, täällä mantereella hinta olisi se verollinen sitten
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro) (Lue FAQ: PlayStation Store ennen kuin kysyt mitään!)

Viimeisimmässä Pelaajacastissa Puha & co. mainitsivat, että nyt joistain kaupoista noita jo saa, mutta ottanee muutaman viikon ennen kuin tarjontaa leviää.

Jos joku sattuu jossain kaupassa näkemään näitä ennen tuota 1.10. (mieluiten helsingin alueella mutta myös muualta päin suomea) niin voisiko kyseinen henkilö ystävällisesti ilmoittaa siitä tänne että missä ja milloin näit niitä?:) Itse lähen huomenna kattelemaan itiksestä...
 
Vastaus: PlayStation Network Cards eli PSN-maksukortit

Tommosella kortilla sais esim NFS:Shiftin storesta aiiika halvalla jo. ::think

edit: paitsi että sillon ei voi myydä eteenpäin; ei sittenkään kannattavaa..
 
Vastaus: PlayStation Network Cards eli PSN-maksukortit

Loistava idea tämä on. Tulispa noi kortit levykotelon sisällä, samallalailla kuin Xboxilla. Kun on noita kansia vähän mennyt rikki niin voisi vaihtaa :D
 
Vastaus: PlayStation Network Cards eli PSN-maksukortit

Näitähän sitä ollaankin jo odotettu. Vihdoinkin pääsen ostamaan Mega Man 9:n ja Fallout DLC:t kun ne joskus mahtavat saapua.
Niin ja Trine:nkin vois tietenkin hankkia. :rolleyes: Rahaa palamaan heti äkkiä!
 
Vastaus: PlayStation Network Cards eli PSN-maksukortit

Näitä on odoteltu, lataisin heti Paradiseen kaikki lisärit. Myös Worms ja LBP:n Metal Gear Solid-lisäri pitäisi ladata.
 
Ylös Bottom