Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mahdollisesti, jenkkilässä accountin saa jo linkitettyä virallisesti pelaajakortiksi, ilmeisesti vain PSU-sivustolla toimivaksi tosin.Onko joskus tulossa semmonen sydeemi, että ei tarviis ite päivittää tuota trophy korttia?
Mistä pelistä nuo6viimeisintä trophyä on? vois näyttää ainakin jotkut cod5 trophyiltä.onko se jo tullu ?
Dodii! Tässä päivitetty lista:
Eddy hyvä, linkkisi päivittyy automaattisesti, kun päivität siellä sivulla.
Oho, niinpä tekeekinEddy hyvä, linkkisi päivittyy automaattisesti, kun päivität siellä sivulla.![]()
Ei hae. PSN ei tarjoa vieläkään minkäänlaista ulkoista Trophy-rajapintaa, joten ainoa vaihtoehto on nakutella tiedot itse käsiin. Sen verran hanurista, etten ole jaksanut edes vaivautua. PSN:n omat PSN-profiilikortitkin ovat tässä vaiheessa vielä ihan vitsejä.Siis hetkonen. Eikös tuo Playfire hae automaattisesti noi trophyt korttiin? Vai pitääkö ne oikeasti itse naputella sisään?![]()
Ei hae. PSN ei tarjoa vieläkään minkäänlaista ulkoista Trophy-rajapintaa, joten ainoa vaihtoehto on nakutella tiedot itse käsiin. Sen verran hanurista, etten ole jaksanut edes vaivautua. PSN:n omat PSN-profiilikortitkin ovat tässä vaiheessa vielä ihan vitsejä.