Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Tulee todella lyhyellä varoitusajalla, mutta klo 19 alkaa neljän tunnin huoltokatko.
Apologies for the short notice: the PlayStation Network is due to go offline for maintenance today (24th June 2010). The maintenance will take place between 4PM BST and 8PM BST.

However, I'm currently being told that PSN itself will only be taken offline for gaming between 4PM and 5PM BST. During this time, you will be unable to sign in and may be signed out automatically once the maintenance starts.

After 5PM BST you should be able to resume usage of PSN once more. Please understand that work will be carried out until 8PM BST tonight, you may experience unexpected behavior if you are signed in before that time.

As always, we will use this thread to keep you informed of updates, changes to scheduling or any other problems we encounter. You can use this thread to tell us about any problems you experience during the maintenance.

Again, apologies for the short notice:

Muster
Eli vaikka varsinaisiin peleihin vaikutuksen pitäisi kestää "vain" tunnin (klo 19-20), niin henkisesti kannattaa varautua ongelmiin koko illan ajaksi.

Lähde: PlayStation.com
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Taas jonkin sortin hätäpaniikkikorjaus tulossa, ja tänään klo 20-24 PSN:ssä on huoltokatko. Ensimmäisen kolmen vartin aikana Store ja Account Management ovat poissa käytöstö, eiä uusien PSN-tunnusten teko onnistu.
Just to report that there will be emergency PSN maintenance this afternoon

Start time - 17:00 (BST)
End time - 21:00 (BST)

For the first 45 minutes of this maintenance (17:00 - 17:45), you'll be unable to access the PS Store, Account Management or Registration pages. If you attempt to access these pages you'll receive a maintenance notification. You may, however, be able to sign-in to PSN (assuming you have done so previously on the PS3/PSP you're using) and play online titles.
Ja kuten aina, varautukaa erinäisiin ongelmiin verkkopelien ja PSN-sisäänkirjautumisen kanssa koko huoltokatkon ajaksi - ja ehkä vähän sen ylikin, jos huonosti käy.

Lähde: PlayStation.com
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Mul taas tämmönen, en tiia kuuluuko tänne, mutta itse en pääse nettiin pleikalla lukee "huoltokatkos", mutta kun oon kysyny kavereilta niin niillä ei oo mitään ongelmaa. Eikös kaikilla pitäis olla sit huoltokatkos menossa?
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Mikäköhän huolto katko nyt on menos. Psn verkkoa huolletaan, kauankohan kestää?
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Näemmä kyseessä on etukäteen suunnittelematon hätähuoltokatko. Se vaikuttaa vain osaan PSN-käyttäjiä. Huoltokatkolle ei ole myöskään annettu mitään päättymisaikaa.

PS. Ulkona paistaa aurinko, nauttikaa siitä ennen kuin syksy taas tulee. :)
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Onkohan minulla sama probleema, kun yritän mennä käyttäjätietojen hallintaan tai storeen niin pukkaa virhekoodia 80023102. En voi myöskään pelata mitään peliä verkossa.

Olisi kiva tietää, koska olen koko päivän tämän ongelman ratkaisemisyrityksiin tuhlannut. :D
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Sama ongelma oli mullakin, mut nyt näyttäis toimivan
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Onkohan minulla sama probleema, kun yritän mennä käyttäjätietojen hallintaan tai storeen niin pukkaa virhekoodia 80023102.
Mitä todennäköisimmin kyse on juuri tuosta. Yritä siis myöhemmin uudestaan (ja odotellessa nappaa modeemista virtajohto hetkeksi irti ihan huvin vuoksi).
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Nyt lähti ainakin itselläni toimimaan. Tuli siis aikaisemmin tuo huoltoilmoitus.
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Pitkästä aikaa olisi ollut lähes koko päivä aikaa pelata. Tosiaankin vain "olisi", sillä juuri äsken yritin loggautua psn:ään ja huoltohan siellä on menossa.
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Jaa siittäkö se johtuki. Ei voi uskoa, että tällasta aikamiestä voi tympästä näin palio se ettei pääse pelaamaan! :mad: tai :D
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Jaa siittäkö se johtuki. Ei voi uskoa, että tällasta aikamiestä voi tympästä näin palio se ettei pääse pelaamaan! :mad: tai :D

Mikä katkos se nyt on menos ku ei pääse pleikalla kirjautumaan sisään kele?miks ne vkon loppuna huoltaa kun ihmisillä olis aikaa vaik pelata:mad:millonkahan tämä taas toimii,jos jollain on tietoa niin vois informoida vähän ettei pala hermo!Kiitos ei muuta mui!
 
Mikä katkos se nyt on menos ku ei pääse pleikalla kirjautumaan sisään kele?miks ne vkon loppuna huoltaa kun ihmisillä olis aikaa vaik pelata:mad:millonkahan tämä taas toimii,jos jollain on tietoa niin vois informoida vähän ettei pala hermo!Kiitos ei muuta mui!
Jep, täällä oltu kipeänä tiistai illasta lähtien ja nytkun kuume laskenut ja voisi pelaillakkin niin eiköhän sitten ole huoltokatko päällä prkl :mad:

Katkos näköjään päättynyt. Sisään kirjaus onnistuu ainakin mulla.
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Sisään kirjaus onnistuu ainakin mulla.

Asiaa! Jos tässä ehtisi sittenkin vielä matsit vääntää. Ihme katkos muuten. Sain selvän viestin, että psn-verkkoa huolletaan, kun yritin aiemmin loggautua. Netistä en kuitenkaan löytänyt infoa, että tänään pitäisi olla mitään huoltotoimenpiteitä tiedossa. :confused:
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Netistä en kuitenkaan löytänyt infoa, että tänään pitäisi olla mitään huoltotoimenpiteitä tiedossa. :confused:
Koska mitään huoltokatkoa ei oltu edes suunniteltu. PSN:n palvelimet siis romahtivat omia aikojaan.
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Itse pääsen kirjautumaan, mutta Storeen ei sitten mitään mahdollisuutta..
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Itse pääsen kirjautumaan, mutta Storeen ei sitten mitään mahdollisuutta..
Koska vieläkään mitään virallista tietoa tapauksesta ei ole tullut, kannattaa varautua erinäisiin ongelmiin aina huomiseen asti.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom