Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anttiboy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

En pääse minäkään. Jotain katkoksia, muilla sama ongelma.

Edit, Nyt pääsin

8002A548 kirous iskee... Kenelläkään mitteen tietoo kyseisestä virheestä?
Edit: Sisään, ulos, sisään, ulos ihanaa rumppaamista
Edit edit: kiitos TT-2k voin jatkaa rauhassa elämääni

Euroopan virallisten PS-foorumien viestejä seuraamalla käy ilmi, että siellä on nyt yleistä häikkää (joka alkoi jo eilen illalla). Pyydän taas kerran silkkaa kärsivällisyyttä. Ongelmaan ei voi itse vaikuttaa muuten kuin lopettamalla sen jatkuvan sisäänkirjautumisrumban toistaiseksi.

Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

huhhuh.. hermothan tässä menee kun tuo ystävälista ei taho toimia kun ei näy tyypit onlinessä ja ei pysty laittaa viestejä ja ei pysyt vastaanottamaan viestejä.. kellään muulla samoja vikoja?

Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

huhhuh.. hermothan tässä menee kun tuo ystävälista ei taho toimia kun ei näy tyypit onlinessä ja ei pysty laittaa viestejä ja ei pysyt vastaanottamaan viestejä.. kellään muulla samoja vikoja?

kyllä! ja mulla on vielä silleen, että näkyy onlinessa ehkä max 4tyyppiä vaikka varmasti ois enemmänkin. ja melkein kaikki offlinessa olevien kohdalla ei lue sitä, milloin on viimeksi ollut onlinessa. täyttä paskaa tuo uus käyttöliittymä.

kyllä! ja mulla on vielä silleen, että näkyy onlinessa ehkä max 4tyyppiä vaikka varmasti ois enemmänkin. ja melkein kaikki offlinessa olevien kohdalla ei lue sitä, milloin on viimeksi ollut onlinessa. täyttä paskaa tuo uus käyttöliittymä.
PSN:ssä on ollut jotain häikkää pitkin päivää joillain käyttäjillä. Ei se ole käyttöliittymän vika, jos PSN ei pysty kertomaan Pleikkarille, koska joku on viimeksi ollut linjoilla.

Tuo frendilista yms. häikkä on korjaantunut monilla kun on ladannut 3.01 päivityksen (ei ole "pakollinen" päivitys ilmeisesti). Eli se kannattaa tehdä ensimmäisenä.

Mä oon ladannut jo aikoja sitten ton 3.01:n. Ja mulla on myös tuota kaverilistaongelmaa, eli mulla on joku 100 kaveria listalla. Siellä pohjalla on niitä offline-tyyppejä, jotka on ollut viimeksi online tyyliin 2kk sitten, mutta sitten niiden alapuolella on vielä jotain hyvinkin aktiivisia tyyppejä, jotka on ollut ihan vasta online. Ja näiden kohdalla ei lue mitään, että millon viimeksi olivat online...

Mä oon ladannut jo aikoja sitten ton 3.01:n. Ja mulla on myös tuota kaverilistaongelmaa, eli mulla on joku 100 kaveria listalla. Siellä pohjalla on niitä offline-tyyppejä, jotka on ollut viimeksi online tyyliin 2kk sitten, mutta sitten niiden alapuolella on vielä jotain hyvinkin aktiivisia tyyppejä, jotka on ollut ihan vasta online. Ja näiden kohdalla ei lue mitään, että millon viimeksi olivat online...

Itellä aivan sama ongelma, alkoi pari päivää sitten ja tätäkin esiintyy vaan toisella käyttäjällä. :confused:

Siellä pohjalla on niitä offline-tyyppejä, jotka on ollut viimeksi online tyyliin 2kk sitten, mutta sitten niiden alapuolella on vielä jotain hyvinkin aktiivisia tyyppejä, jotka on ollut ihan vasta online. Ja näiden kohdalla ei lue mitään, että millon viimeksi olivat online...
Ongelma poistunee ihan itsestään lähipäivinä, eikä siis vaadi käyttäjältä toimenpiteitä.

Ongelma :

Yritän mennä storeen, tulee viesti :

This service is not avaible in your country/region ???

Kun menen käyttäjätietojen hallintaan heittää jotain erroria ???

Ongelma :

Yritän mennä storeen, tulee viesti :

This service is not avaible in your country/region ???

Kun menen käyttäjätietojen hallintaan heittää jotain erroria ???

Kaikilla taitaa olla sama ongelma, eli siellä on nyt jotakin häikkää. Eikä ole siis henkilökohtainen ongelma. Itselläni siis tulee samat ilmoitukset.

Jenkki store taas ilmoitti selvällä suomella, että huoltokatkos menossa :D

Hupaisaa, että Playstation sivujen yläreunassa oleva PSN indikaattori näyttää vihreää ja kertoo statukseksi "käytössä" :D

Katkos kestää n. 21.30 asti.

Hupaisaa, että Playstation sivujen yläreunassa oleva PSN indikaattori näyttää vihreää ja kertoo statukseksi "käytössä" :D

Katkos kestää n. 21.30 asti.

Se siitä MAGin pidemmästä peli ajasta, hyvin hoidettu Sony tää huolto :mad:.

Mä en pääse EA:n pelien palvelimille. Onko muilla vastaavaa ongelmaa?

Mä en pääse EA:n pelien palvelimille. Onko muilla vastaavaa ongelmaa?
Mahdoitkohan ollenkaan lukea muutamia edellisiä viestejä? PSN on huoltokatkolla n. klo 2130 asti. :)

Olikos nämä sellaisia, etteivät välttämättä vaikuta jos oli jo ennen katkoksen alkamista PSN:ssä? Ainakin itse olen vieläkin sisällä ja kaverilistallakin on väkeä huseeraamassa.

Olikos nämä sellaisia, etteivät välttämättä vaikuta jos oli jo ennen katkoksen alkamista PSN:ssä? Ainakin itse olen vieläkin sisällä ja kaverilistallakin on väkeä huseeraamassa.
Kyllä. En tiedä, miksi noin tapahtuu. Nopeasti ajateltuna luulisi olevan "reilumpaa" potkaista kaikki pellolle heti katkon alkaessa, niin tulisi paljon vähemmän "miks toi on linjoilla, mutta mie en pääse" -ihmettelyä.

Omituista kieltämättä. Loogisemmalta tosiaan tuntuisi antaa kaikille monoa. Mutta ongelmaanhan on helppo ratkaisu: ei kirjaudu ikinä ulos! :)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom