Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
huhhuh.. hermothan tässä menee kun tuo ystävälista ei taho toimia kun ei näy tyypit onlinessä ja ei pysty laittaa viestejä ja ei pysyt vastaanottamaan viestejä.. kellään muulla samoja vikoja?
PSN:ssä on ollut jotain häikkää pitkin päivää joillain käyttäjillä. Ei se ole käyttöliittymän vika, jos PSN ei pysty kertomaan Pleikkarille, koska joku on viimeksi ollut linjoilla.kyllä! ja mulla on vielä silleen, että näkyy onlinessa ehkä max 4tyyppiä vaikka varmasti ois enemmänkin. ja melkein kaikki offlinessa olevien kohdalla ei lue sitä, milloin on viimeksi ollut onlinessa. täyttä paskaa tuo uus käyttöliittymä.
Mä oon ladannut jo aikoja sitten ton 3.01:n. Ja mulla on myös tuota kaverilistaongelmaa, eli mulla on joku 100 kaveria listalla. Siellä pohjalla on niitä offline-tyyppejä, jotka on ollut viimeksi online tyyliin 2kk sitten, mutta sitten niiden alapuolella on vielä jotain hyvinkin aktiivisia tyyppejä, jotka on ollut ihan vasta online. Ja näiden kohdalla ei lue mitään, että millon viimeksi olivat online...
Ongelma poistunee ihan itsestään lähipäivinä, eikä siis vaadi käyttäjältä toimenpiteitä.Siellä pohjalla on niitä offline-tyyppejä, jotka on ollut viimeksi online tyyliin 2kk sitten, mutta sitten niiden alapuolella on vielä jotain hyvinkin aktiivisia tyyppejä, jotka on ollut ihan vasta online. Ja näiden kohdalla ei lue mitään, että millon viimeksi olivat online...
Ongelma :
Yritän mennä storeen, tulee viesti :
This service is not avaible in your country/region ???
Kun menen käyttäjätietojen hallintaan heittää jotain erroria ???
Hupaisaa, että Playstation sivujen yläreunassa oleva PSN indikaattori näyttää vihreää ja kertoo statukseksi "käytössä"
Katkos kestää n. 21.30 asti.
Mahdoitkohan ollenkaan lukea muutamia edellisiä viestejä? PSN on huoltokatkolla n. klo 2130 asti.Mä en pääse EA:n pelien palvelimille. Onko muilla vastaavaa ongelmaa?
Kyllä. En tiedä, miksi noin tapahtuu. Nopeasti ajateltuna luulisi olevan "reilumpaa" potkaista kaikki pellolle heti katkon alkaessa, niin tulisi paljon vähemmän "miks toi on linjoilla, mutta mie en pääse" -ihmettelyä.Olikos nämä sellaisia, etteivät välttämättä vaikuta jos oli jo ennen katkoksen alkamista PSN:ssä? Ainakin itse olen vieläkin sisällä ja kaverilistallakin on väkeä huseeraamassa.