Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Neogafissa tätä pohtivat ja pohdinnaksi taisi jäädä siihen saakka kunnes Sonyltä tulee virallinen vastaus. EU storen tietyillä peleillä ei enää ole expirition päivää.

Tässä kuvakaappaus meikäläisen ostoksista, BOI PS4 & Vita versiossa on vanhentumispäivämäärä.

PSNStore.PNG
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Neogafissa tätä pohtivat ja pohdinnaksi taisi jäädä siihen saakka kunnes Sonyltä tulee virallinen vastaus.
Käsittääkseni hetkellinen bugi Storessa, eikä mikään tietoinen muutos. Jää sitten nähtäväksi, korjaako Sony tuon vai jäävätkö nuo muutamat pelit pysyvästi omaksi.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Käsittääkseni hetkellinen bugi Storessa, eikä mikään tietoinen muutos. Jää sitten nähtäväksi, korjaako Sony tuon vai jäävätkö nuo muutamat pelit pysyvästi omaksi.

Näin minäkin sen tulkitsin bugiksi, koska tänä aamuna toi BOI Vitaversio sisälsi tuon päivämäärän. Myös käyttäjät laittoivat kuvia jossa pelien kuvauksissa oli mainittu että peli on sinun pysyvästi (oman storen kuvauksia en katsonut).
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Myös käyttäjät laittoivat kuvia jossa pelien kuvauksissa oli mainittu että peli on sinun pysyvästi (oman storen kuvauksia en katsonut).
Taisivat olla käännösvirheitä. Englanninkielisessä Suomi-Storessa kaikissa noissa luki vanhaan tyyliin "Remember, it’s yours to keep until your PlayStation Plus membership ends."
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mikäs näissä nykyisissä on vikana? Jos katsoo vaikka metacriticin keskiarvoa, niin kyllähän nämä pelit mitä nyt on julkaistu, pesee lähes aina noi Knacit ja Killzonet.

Injustice: Gods Among Us:80
Killzone: Shadow Fall:73
inFamous: First Light:73
Knack:54

Fez:90
Velocity 2X:86
Resogun:84
SteamWorld Dig:82
Outlast:78
Don't Starve: Console Edition:78
Escape Plan:73
Road Not Taken:70
Mercenary Kings:70

Että kyllä siellä ihan hyviä pelejä on jo julkaistu:)

En ole sanonut, että niissä varsinaiseti mitään vikaa olisi. Mutta rupeaa plussaan tulemaan kunnon isoja pelejä eikä ainaisia indie pelejä. Paitisi tuo tammikuun InFamous ei ole kuin DLC. mutta kuitenkin.

Ja sanotaan nyt vielä, että en itse omista PS4 (vielä) mutta olen laittanut viimme joulukuusta asti kaikki plus pelit latauslistalle. Ainon niitä myös kokeilla kunhan konsolin ostan. Ja voin sanoa, että ainakin Don't Starve tulen itse pelaamaan paljon. Koska pidin kyseisestä pelistä, kun sitä PC:llä pelasin.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Paitisi tuo tammikuun InFamous ei ole kuin DLC. mutta kuitenkin.
Tuo Plus-jäsenille tarjottava First Light on itsenäisesti toimiva peli, joka ei vaadi inFamous: Second Sonia. Ja FL:ssä on kuitenkin samat tuotantoarvot kuin pääpelissä, ja muutenkin pelattavaa pelkästään pääjuonen osalta useaksi tunniksi.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Tiedän, että InFamous First Lihgt on itsenäinen peli. Eikä tarvitse Second Son peliä toimiakseen. Samalla lailla, kun AC Freedom's Cry on itsenäinen peli. Olisi pitänyt kirjoittaa vähän selkeämmin, mutta tuli joku ajatuskatos :)
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

En tiennytkään, että Frozen Synapse oli tulossa PS3:lle. Hitto, olisin mielelläni ottanut Vita-version. Mistäköhän johtuu, että Synapse on jäänyt niin vähälle huomiolle, kun peliin on vielä laitettu niin paljon työtä, eikä vain käännetty suoraan PC:ltä. Mielestäni yleisesti nämä parhaat indie-pelit ovat saaneet Vitalla kiitettävästi ja ansaitusti huomiota, mutta Synapsesta eivät puhu pelaajat eikä media. Sääli.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

En tiennytkään, että Frozen Synapse oli tulossa PS3:lle. Hitto, olisin mielelläni ottanut Vita-version.
PS3-versio julkaistiin eilen, eli se tuli tavallaan suoraan uutena Plus-jäsenille. Hieman minnuuki harmittaa, ettei ollut Cross-Buy ja saanut Vita-versiota siinä samalla. Mutta kunhan hinta alle kymppiin tippuu, eiköhän tuo Vitallekin tule poimittua.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Ehkä vähän pettynyt taas näihin PS plus peleihin marraskuun osalta. Steamworld Dig on kyllä hyvä mutta olin sen ostanut kauan sitten niin ei sitä enää jaksa kun läpi on vedetty. Binding of Isaacia odotin koska en sitä aiemmin ole pelaillut mutta petyin peliin, 15 min jaksoin ja siihen jäi.

No, joulukuun ja tammikuun tarjonta vaikuttaa paremmalta.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Meh. Liian vähän liian myöhään. Nyt jäi plussan räpellykset taakse. Saatan uusia tulevaisuudessa jos tuolta joskus vielä saa jotain oikeasti pelaamisen arvoista.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Meh. Liian vähän liian myöhään. Nyt jäi plussan räpellykset taakse. Saatan uusia tulevaisuudessa jos tuolta joskus vielä saa jotain oikeasti pelaamisen arvoista.

Kun ostelee Storen tarjouksista pelejä, niin vuoden aikana säästää plussan hinnan jo pelkästään alennusten muodossa. Mut eihän plussan idea ole edelleenkään yksistään pelit vaan kokonaisuus.

Ei siinä. Olen ihan huumassa kaivosmiehen roolissa. Vitan puolella luftrausers oli loistava ja escape plan on kyllä kerrassaan loistava tekele myös. Itse olen erittäin tyytyväinen näihin peleihin.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mikäs näissä nykyisissä on vikana? Jos katsoo vaikka metacriticin keskiarvoa, niin kyllähän nämä pelit mitä nyt on julkaistu, pesee lähes aina noi Knacit ja Killzonet.

Että kyllä siellä ihan hyviä pelejä on jo julkaistu:)

Itselle ainakin joku metacriticin arvosanan arvo on tasan 0. Kaikki plussa pelit mitä PS4 on tullut, on ollut surkeita. Kaikkia olen kokeillut kyllä. No Resogunia jaksoi sen 1h pelata.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mistä noita PSN+ jäsenyys prepaid kortteja kannattaa halvimmalla ostaa, ja käyhän tuo brittiläinen prepaid kortti Suomessa? Käykö jenkkikoodi?
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mistä noita PSN+ jäsenyys prepaid kortteja kannattaa halvimmalla ostaa, ja käyhän tuo brittiläinen prepaid kortti Suomessa? Käykö jenkkikoodi?

Suomalaiselle PS+ tilille pitää olla suomalainen PS+ kortti. Suomalaiselle storetilille pitää olla suomalainen 20€ / 50€ rahakortti.
Suomalaisista kaupoista siis tarjouksia metsästämään tyyliin Netanttilan -10e / ostos jos summa yli 50e (ps+ vuosi & karkkipussi tms).
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Typerä kysymys mutta pakko varmistaa kun tuosta Plussasta ei ikinä tiedä: tilaukseni vanhenee 16.12. Ostin nyt 3kk lipareen. Voinko naputella tuon jo nyt jolloin 16.12. jälkeen tilaus jatkuu 3kk? Ettei lätkäise uutta tilausta alkamaan ennen kuin vanha loppuu?
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Typerä kysymys mutta pakko varmistaa kun tuosta Plussasta ei ikinä tiedä: tilaukseni vanhenee 16.12. Ostin nyt 3kk lipareen. Voinko naputella tuon jo nyt jolloin 16.12. jälkeen tilaus jatkuu 3kk? Ettei lätkäise uutta tilausta alkamaan ennen kuin vanha loppuu?

Jatkuu aina edellisen perään, eli voit laittaa jo nyt.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Suomalaiselle PS+ tilille pitää olla suomalainen PS+ kortti. Suomalaiselle storetilille pitää olla suomalainen 20€ / 50€ rahakortti.
Suomalaisista kaupoista siis tarjouksia metsästämään tyyliin Netanttilan -10e / ostos jos summa yli 50e (ps+ vuosi & karkkipussi tms).

Netanttilasta loppuivat vain nuo kortit harmittavan nopeasti.

Kun 12 kuukauden kortteja ei ollut tarjolla, niin itse nappasin viikonloppuna Prisman asiakasomistajapäiviltä 50 euron PSN-kukkaron täytteen 15% alennuksella. Sitten käytin tuon rahan vuoden jäsenyyden ostamiseen eli maksoin siitä vain sen 42 euroa ja rapiat sekä sain S-bonukset päälle. Mikä oli kanssa ihan jees.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Pistän tähän ketjuun asiani, kun on lähinnä ongelmaani.
Eli account.playstationnetwok ei ole toiminut mulla varmaan kuukauteen. Ennen siis on toiminut. Ei johdu sen servuista, kun toimii kännykällä hyvin. Olen tarkistanut operaattorilta, että ei oo blockattu. Muutenkin olen kattonu windowsin netti asetukset. Playstation supportistakin on vaan todettu, että vika on tässä päässä (DNA 4G -mokkula). En tiedä mistä johtuu. Olen asentanut selaimen uudelleen, kokeillut kaikilla selaimilla ja muutenkin tarkistanut kaiken. Ei vaan mistään löydy edes tietoa asiasta. Olisko jollain jotain neuvoja tai omakohtaisia kokemuksia?

E: Firefoxilla valittaa:
Yhteyden aikakatkaisu

Palvelin osoitteessa account.sonyentertainmentnetwork.com vastaa pyyntöihin liian hitaasti.

Sivusto voi olla väliaikaisesti saavuttamattomissa tai kovan rasituksen alaisena. Yritä hetken kuluttua uudestaan.
Jos mitkään sivustot eivät toimi, tarkista tietokoneen verkkoasetukset.
Jos tietokone tai verkko on suojattu palomuurilla tai välityspalvelin on käytössä, tarkista että Firefoxin verkkoyhteyttä ei estetä.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

^^ Tarkista ettei sivusto ole epähuomiossa joutunut palomuurin estolistalle.
 
Ylös Bottom