Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

On siinä varmaan jokin raja, mutta muistelen tänne ketjuun laittaneeni esimerkin tyypistä, joka oli laittanut itelleen Plus-aikaa tyyliin 20 vuodeksi. Eli raja on sen verran korkealla, ettei siitä tarvitse käytännössä välittää.
Tuolle 20v. plus tankkaukselle täytyy kyllä hattua nostaa. Itse kun ei tiedä edes elääkö silloin ja muillehan en plus aikaani jätä. :D
Yksi keino saada vielä vähän edukkaammin on ostaa Prisman AO-päiviltä -15% alennuksella vaikkapa 2x20 tai 1x50 arvoseteliä ja odotella jos/kun Storeenkin tulee BF-tarjoukseen Plussa-aikaa.
Tuokin taitaa olla ihan prisma kohtaista. Koskapa täältä Kotkan suunnalta noista pleikan tai boksin rahakorteista ei saa tuota alennusta. Kannattaa toki koittaa oman prisman kohdalla, jos tuo alennus vaikka onnistuisi.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä koskee ainaki Oulun Prismoissa. Tullut käytettyä tuota aika monet kerrat.
Kuten tuossa ylempänä tätä ketjua totesin, tuo on aivan prisma kohtaista. Testattu eilen täällä Kotkan prismassa ja mitään alennuksia ei herunut. Kannatta toki kokeilla josko oman prisman kohdalla onnistuisi.
 
39,95 eurolla vuosi Plus-aikaa myös suoraan Storesta.

 
Tuolle 20v. plus tankkaukselle täytyy kyllä hattua nostaa. Itse kun ei tied edes elääkö silloin ja muillehan en plus aikaani jätä. :D
No älähän nyt. Olisi ihan hiton kova kun perinnönjaossa tulisi se kohta missä kerrotaan kenelle plussa-aika jätetään :D Siinä olisi varmasti suvulla kinaa ja vääntöä että kuka on ansainnut ja kuka ei. Ellei jaa tasan päiväkohtaisesti jokaiselle :D
 
Eiköhän Godawful tule testattua, mutta veikkaan ettei peli jaksa pitää otteessaan tuntia pitempään. Sen verran olen hemmotellut itseni piloille FromSoftwaren peleillä ettei jostain syystä oikein uppoa nämä muut souls-liket. Olen myös kuullut, että tämä on sieltä surkeammasta päästä souls-likejä.

Mortar Shell taasen taitaa olla sieltä paremmasta päästä souls-likeja, joten varmaan se pitää ottaa testiin myös, varmaan jo ennen Godfallia. Taitaa vain olla sen verran kusinen tilanne ettei tuohon peliin saa sitä 60FPS kun on PS Plussan peli.

Lego-peli otetaan kirjastoon ihan jo co-op potentiaalin takia. Niitä pelejä ei ole ikinä liikaa.

Kaikenkaikkiaan hyvä kuu pelien suhteen itselleni pitkästä aikaa.
 
Aiemissa Plus-vuodoissa oikeaan osunut taho kertoo joulukuun Plus-kolmikon olevan Godfall, Mortal Shell ja LEGO DC Supervillains.

Varmistettu.
FFiSkyzXIAMSfgK

PlayStation Plus games for December: Godfall: Challenger Edition, Lego DC Super-Villains, Mortal Shell -psblog
 
Ei sitten ole tarinaa ollenkaan pelattavana tuossa Godfall Challenger Editionissa, suoraan lvl 50 endgame pelaamista.

Ei kiitos. Hankala löytää enää huonompaa vaihtoehtoa täyttää konsolin kovalevyä.
Perusversion olen kertaalleen pelannut, eikä tarinan olemassaoloa juuri huomannut siinäkään. :D Silti aika erikoinen valinta PS+ -versioksi. Hyvää lähitaistelua peli tarjoaa, mutta vain sitä eikä mitään muuta.
 
Ilmeisesti pelin surkein osuus (tarina ja gearin grindaus) loistaa poissaolollaan nyt tässä uusimmassa versiossa. Ei kyllä itseäni niin haittaa. Tuskin olisin peliä muutenkaan kokonaan jaksanut pelata, mutta nyt ainakin pääsee ns. suoraan actioniin katsomaan mitä pelin combat ja bossit pystyvät tarjoamaan.
 
Ylös Bottom