Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Jos pelistä on striimattava versio, myös ne käy. Ainakin Detroitin ja Heavy Rainin kohdalla tein noin.
Suoratoisto on näemmä saatavilla vasta Premium-tasolla. Itse korotin jäsenyyden Extra-tasolle 4,49 € hintaan, jotta voin pelata Strayn. Premium-tasolla ei tullut enää mitään itseä kiinnostavaa lisää ainakaan tällä hetkellä.
 
Riittää näköjään starissa että käynnistää yhden pelin niin tulee 100% ja tehtävä suoritettu. Mistä noi sony mankan tehtävän pelit tietää? ''More human than human'' kohdasta tulee mieleen Detroit peli, joten kai se riittää kun sen käynnistää. Vai saako niistä lisäpisteitä jos käynnistää jokaisen pelin?
 
Mistä noi sony mankan tehtävän pelit tietää? ''More human than human'' kohdasta tulee mieleen Detroit peli, joten kai se riittää kun sen käynnistää. Vai saako niistä lisäpisteitä jos käynnistää jokaisen pelin?
Ne pelit pitää itse tajuta vihjeistä tai sitten voi vaan luntata netistä valmiit vastaukset. Ja tuon tehtävän suorittaminen vaatii nimenomaan kaikkien kuuden pelin käynnistämistä.
 
  • Like
Reactions: rap
Essential Plus marraskuun plussapelit:
FgAeChPWYAEK5Ud

PlayStation Plus Monthly Games for November: Nioh 2, Lego Harry Potter Collection, Heavenly Bodies -psblog
 
Onkohan PS1 pelien saapumisesta palveluun ollut huhuja? Olis kova kun Halloweeniksi saataisiin muitakin Capcomin pelejä.
 
Onkohan PS1 pelien saapumisesta palveluun ollut huhuja? Olis kova kun Halloweeniksi saataisiin muitakin Capcomin pelejä.
Käytännössä ei muuta kuin se PlayStation Accessilta viimeksi lipsahtanut väite jostain PS1-pelistä (jota ei sit tullutkaan). Oletan, että PS1-pelejä viivästyttää tämä 50-hertsisten PAL-versioiden aiheuttama älämölö.
 
Saisivat ainakin parantaa huomattavasti tuota PS1-pelien emulaatiota. Kokeilin Halloweenin kunniaksi pelata ensimmäistä ressaa, mutta aika kehnolla tasolla tuntuu emulaatio olevan. Legendaarisella koirakäytävällä peli onnistui jopa takeltelemaan.
 
PlayStation Plus menettänyt abouttiarallaa kaksi miljoonaa tilaajaa uudistusten jälkeen.

Itsekkin kuulun ”syyllisiin”. Tuntui vaan ärsyttävältä maksaa onlinesta Sonylle, palautusmahdollisuuskin storeostoksista oli olematon ja kun VR:kin oli vilkkaampi PC puolella, oli aika jättää konsolipuolelle hyvästit. Hetkeäkään ei kyllä ole kaduttanut.
 
Tuli itsekin vaihdettua nyt premiumista essentialiin kun ei niitä classikko pelejä koskaan tule pelattua. Ajallisissa täysversioissa aina vaan kuukaudesta toiseen samat pelit tarjolla. Ne pelit mitkä kiinnostaa niin on joko jo hyllyssä tai sitten tulossa hyllyyn koska haluan pelit aina fyysisenä versiona. Ihan turhaan olen jo kuukausia maksanu premiumista. Tässä asiassa sony sais ottaa game passista mallia. Uudet pelit day one palveluun niin saisivat nuo pari miljoonaa tilaaja takaisin.
 
Tuli itsekin vaihdettua nyt premiumista essentialiin kun ei niitä classikko pelejä koskaan tule pelattua. Ajallisissa täysversioissa aina vaan kuukaudesta toiseen samat pelit tarjolla. Ne pelit mitkä kiinnostaa niin on joko jo hyllyssä tai sitten tulossa hyllyyn koska haluan pelit aina fyysisenä versiona. Ihan turhaan olen jo kuukausia maksanu premiumista. Tässä asiassa sony sais ottaa game passista mallia. Uudet pelit day one palveluun niin saisivat nuo pari miljoonaa tilaaja takaisin.
Sama täällä. Tammikuussa loppuu Premium ja vaihtuu takaisin Essentialiin koska moninpelit.
 
Essentialiin vaihtuu täälläkin nykyisen tilauksen päättyessä. Ei ole tarvetta maksaa vuokrauspalveluista, kun sieltä ei kuitenkaan tule pelattua mitään. Se on nyt todettu kantapään kautta useamman valmistajan kohdalla, joten on se nyt vaan uskottava.
 
Allekirjoittaneelle taas näyttäisi Sonyn palvelumuutos sopivan oikein hyvin. Kaapit on jo täynnä vanhojen konsoleiden pelejä, eikä minulla pääsääntöisesti ole syytä ostaa pelejä fyysisenä (lainaaminen kavereille / myyminen pois toki hyviä argumentteja). Lisäksi pleikkarille tuleva pelimassa on allekirjoittaneelle pääsääntöisesti sellaista ”peruslaadukasta”: Hyvin vähän pelejä joita mun pitäis ostaa heti julkaisussa, mutta valtava määrä pelejä, jotka voisivat kiinnostaa ainakin kokeilumielessä. Ja näitähän tämän palvelun kautta tulee mulle vastaan enemmän kuin ehdin pelaamaan.
Teinkin tässä sellaisen huomion, etten usko ostavani PS5:lle täyteen hintaan (jos ollenkaan) pelejä hetkeen, vaan PS Plus Extrasta ja sitten Switchiltä löytyy omille rajallisille pelitunneille riittävästi/liikaakin pelattavaa.
 
Nyt en tiedä kysynkö oikeassa ketjussa mutta tämä lienee nyt sopivin.
Pystyykö jotain kautta huijaamaan tätä PS Storea että olisi jossain muualla kuin Suomessa?
Olisi tuolla USA:n PS Storessa yksi peli mitä en näköjään ole saatavilla tässä storessa jota nyt käytän.
Kiitän jo etukäteen vastauksesta. :)

Vai pitääkö tässä joltain Xbox ihmiseltä kysyä löytyykö tuo peli siltä puolelta suomen storessa.
Kallista maksaa konsolista yhden pelin vuoksi. :/
 
Ylös Bottom