Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Itsellä loppui PS Plus-tilaus, eikä perustason tilaukseen (tai muihinkaan) ollut tarjousta. Nyt kun uusin tuon Essential-tason tilauksen ja se on maksettu, minulla olisi mahdollisuus päivittää Extra- ja Premium-tason tilaukseen 25 % ja 30 % alennuksilla. Tämä siis tiedoksi, jos joku kaipaili noita tarjouksia.
 
PSN on saanut PS2-pelejä takaisin valikoimaan pienen tauon jälkeen. Jo tällä hetkellä siellä taitaa olla erinomainen Tomb Raider Legend saatavilla, jonka lisäksi myöhemmin on näköjään tulossa melko huonosti tunnettu Ghosthunter 18.6. Näitä soisi tulevan enemmänkin valikoimaan, koska PS2:lle löytyy todellisia helmiä.
 
Onhan tuo Premium törkyhintainen, joten ei kiinnostaisi maksaa sitä täyttä maksua enää jatkossa. Mitäs se seuraava taso maksaakaan? Ja onko se sitten Essential, vai mikä?
Extra on se premiumin ja essentialin välissä oleva. Tässä taannoin tarjouksessa kun oli -25% extra ja -30% premium, alennettujen hintojen ero oli reilu 10e. Extrakin ilman alennuksia 125e per vuosi, premium sen 150e.

Itse olen noille jatkot ostanut kesäkuun alussa Days of Play alennuksista.
 
Onkohan @TT-2k tai jollain muulla tietoa miksi juuri ps storeen ilmestynyt Daxter PSP peli oli ilmainen ? Ei ole edes mitään plus tilausta käynnissä. Joku virhe tapahtunut?
9,95 euron hintaa mulle näytti, jos haluaa omaksi ostaa. Lienee siis ollut jokin tilapäinen hintavirhe, jos ei lisämaksua pyytänyt. En muista, oliko Daxterin alkuperäistä PSP-versiota koskaan julkaistu diginä. Jos on ja sen on aikanaan hankinnut, se lienee sitten syynä tähän lisämaksuttomuuteen.
 
Extra on se premiumin ja essentialin välissä oleva. Tässä taannoin tarjouksessa kun oli -25% extra ja -30% premium, alennettujen hintojen ero oli reilu 10e. Extrakin ilman alennuksia 125e per vuosi, premium sen 150e.

Itse olen noille jatkot ostanut kesäkuun alussa Days of Play alennuksista.

Jatkoa ei taida pystyä ostamaan alennettuun hintaan, jos on jo tilaus voimassa eikä meinää päivittää ylempään tieriin (esim. extra --> premium)...?
 
9,95 euron hintaa mulle näytti, jos haluaa omaksi ostaa. Lienee siis ollut jokin tilapäinen hintavirhe, jos ei lisämaksua pyytänyt. En muista, oliko Daxterin alkuperäistä PSP-versiota koskaan julkaistu diginä. Jos on ja sen on aikanaan hankinnut, se lienee sitten syynä tähän lisämaksuttomuuteen.

On se julkaistu aiemmin ja on tuo nyt mullakin ilmainen. Samoin myös jak & daxter lost frontier jonka olen myös aikoinaan ostanut.
 
Jatkoa ei taida pystyä ostamaan alennettuun hintaan, jos on jo tilaus voimassa eikä meinää päivittää ylempään tieriin (esim. extra --> premium)...?
Juu, jäi mainitsematta se että olen antanut edellisen kauden raueta ja sitten kun se on loppu niin ostaa uutta. Heti oston jälkeen sitten peruuttaa tilauksen (ettei unohdu ja mene automaattiveloitusta vuoden päästä). Alkuperäinen kun tuli ostettua kanssa noista aleista niin synkassa on toistaiseksi mennyt.
 
Joo, alet taitaa ajoittua aina Black Fridayn paikkeille ja sitten kesälle. Saattoi olla, että myös joulun alla on jotain, mutta syksyllä ja keväällä ei ole.
Kutakuinkin näin mäkin muistan. Itselläni katko on vuodenvaihteessa, mutta olen ostanut alesta jatkoja etupeltoon. Joskus kestoa on tästä syystä ollut jäljellä puolikintoista vuotta, mutta eipä ole haitannut.
 
Kutakuinkin näin mäkin muistan. Itselläni katko on vuodenvaihteessa, mutta olen ostanut alesta jatkoja etupeltoon. Joskus kestoa on tästä syystä ollut jäljellä puolikintoista vuotta, mutta eipä ole haitannut.

Näin minäkin joskus toimin, mutta nyt parissa viimeisimmässä alessa on ollut se meininki, että alehinta ei päde, jos on jo vastaavan tason tilaus voimassa.
 
Näin minäkin joskus toimin, mutta nyt parissa viimeisimmässä alessa on ollut se meininki, että alehinta ei päde, jos on jo vastaavan tason tilaus voimassa.

Jep, minäkään en pystynyt ostamaan Essentialin jatkoa nyt tässä viimeisessä alessa. Toivottavasti viimeistään Black Fridayssa olisi sellainen tarjous minkä pystyisi hyödyntämään.
 
Ylös Bottom