Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mistäs ton ilmaisen 30 päivän plus jäsenyyden saa? ja muutenkin missä ne kaikki ilmaiseksi luvatut pelit?
30 päivän ilmaispaketti tulee saataville "lähipäivinä" samoin kuin Welcome Back -paketin pelitkin.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Vajaa vuosi sitten, kun ostin tuon vuoden plussan, niin oli se LBP tilauslahjana ja tästä oli silloin jotain puhetta mutta mitään sen tarkempaa en muista. Elikkä edelleen services listillä PlayStation Plus kohdassa on LittleBigPlanet 06/07/2011 expire datella. Miksi? Enkö siis saa enää pelata tuota tasan sen vuoden jälkeen? Minulla nyt katkoksen ansiosta tuo plus aika kestää vielä pari kuukautta tuosta eteenpäin, mutta silläkään ei ollut mitään vaikutusta LBP:n expire dateen, jota ei pitäisi siinä olla ollenkaan.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt m

Tuolla LBP:llä näkyy tosiaan päättymispäivä, mutta se on jonkin sortin virhe. Itse peli toimii ikuisesti, vaikkei olisikaan enää Plus-jäsen. Asiaa selvitettiin aikanaan kyllä, eli lue ketjun alkupään viestejä.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mitä nyt äsken katselin PSN PLUS PELIT -kansiostani pleikalta, niin ainoastaan niissä peleissä, jotka olen ladannut Storen taas auettua (James Pond 2, Streets of Rage 2, Babel ja Rotating Octopus) ovat umpeutumispäivät oikein eli 27.11.2012. Kaikissa muissa päivä on hassunhauskasti 29.6.2011 eli vuoden täyttymisen juhlapäivä. Ja olen siis tosiaan tilannut sen 12+3 -paketin keväällä ja se näkyy tuolla Käyttäjätietojen hallinnan Services-listalla ihan oikein. Ei nää systeemit kyllä ihan kuosissa vielä taida olla.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mitä nyt äsken katselin PSN PLUS PELIT -kansiostani pleikalta, niin ainoastaan niissä peleissä, jotka olen ladannut Storen taas auettua (James Pond 2, Streets of Rage 2, Babel ja Rotating Octopus) ovat umpeutumispäivät oikein eli 27.11.2012. Kaikissa muissa päivä on hassunhauskasti 29.6.2011 eli vuoden täyttymisen juhlapäivä.
Sama tilanne täällä. Katsotaan, miten tuo tuosta oikein selviää. Pahimmassa tapauksessa nuo vanhentuneet joutuu poistamaan ja lataamaan uudestaan, hyvällä tuurilla niihin päivittyy automaattisesti oikea päättymisaika, kunhan ollaan päästy vanhan expire daten yli.

Update! Kokeeksi poistin yhden Plus-jäsenille jaetun Minis-pelin (Bubble Trouble). Tähän asti se näytti päättymisajaksi tuota kesäkuun 29. päivää ja sanoi, että aikaa oli jäljellä 23 vuorokautta. Poiston ja uudelleenasennuksen jälkeen päättymisaika onin 27.11.2012 ja Hours left -tietokin näyttää 540 days. Eli voipi olla, että tässä joutuu uudelleenasennuspuuhiin. Totuus selviää kuitenkin vasta 30. kesäkuuta.

Update 2! Ei näemmä tarvitse ladata ja asentaa uudestaan. Riittää, että käväisee Storessa haluamansa tuotteen kohdalla, valitsee Download, ja kun aktivointi on tapahtunut, voi homman keskeyttää. Latauksen voi tylysti lopettaa, mutta tuotteen päättymistiedot päättyvät vastaamaan Plus-tilauksen nykyistä päättymisaikaa. Aika nysväämistähän tuo tietysti on, jos on kymmeniä ja kymmeniä Plussan kautta hankittuja ilmaispelejä.

Update 3! "Hauskasti" nuo expiroitumiset ovat myös laitekohtaisia. Eli kun uudelleenaktivoin Bubble Troublen PSP:llä, oli PS3:lla edelleen sama vanha aika. Eikä siinä vielä kaikki; ostin ennen PSN-katkoa tuon 12+3 kk:n tarjouspaketin, ja ehdin sen jälkeen muutaman Plus-tuotteen ladata. Niillä näkyy jäljellä olevana aikana 480 days. Miksikö eroa on juuri 60 päivää? Koska Plus-jäsenillehän annettiin korvauksena 60+10 päivää, mutta tuota kymmentä lisäpäivää ei ole vielä hyvitetty. Eli kunhan sekin tulee, on meikulla sitten neljällä eri päättymisajalla olevia Plus-tuotteita. Kätevää. NOT! 8)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Storen latauslistalla tapahtui jotain omituista. Melkein kaikki Plussalla ilmaiseksi saadut pelit ja DLC:t olivat siirtyneet listan kärkipäähän, ja kaikkien latauspäivämäärä oli 16.6. Syyskuusta asti olen ollut Plus-jäsen, ja suurimman osan ilmaispeleistä ladannut, mutta nyt lista näyttää että kaikki nuo pelit on ladattu ensimmäistä kertaa viime torstaina.

Ainoat poikkeukset, jotka huomasin, olivat The Flying Hamster, kaksi Fallout 3-lisäosaa (The Pit ja Broken Steel), Sam & Max-sarjan osat 2-5 sekä liittymislahjana tullut Quest for Booty. Tuota listaa kun katsoo, noita kaikkiahan yhdistää se, että ne eivät ole olleet osa "normaalia" kuukauden alun Plus-päivitystä, vaan ovat tulleet jakoon keskellä kuukautta tai muuten muuta kautta.

Ei sillä että tuosta mitään haittaa olisi, mutta kovasti ihmettelen mistä tuollainen johtuu. Teorioita?
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Johtuu tuosta Plus-jäsenille annetusta 10 päivän lisäajasta. Ilmeisesti jotenkin joutuivat tietokantaan puukottamaan nuo lisäpäivät, ja siinä samalla tiettyjen Plus-"ostoksien" päivämäärät muuttuivat. Ei ole vaarallista, vaan täysin normaalia.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Saanko vielä jotenkin tuon Playstation Plussan, oon rekisteröityny kyl ennen 21. päivä Huhtikuuta?
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Saanko vielä jotenkin tuon Playstation Plussan, oon rekisteröityny kyl ennen 21. päivä Huhtikuuta?
Saat. Mene PlayStation Storeen, valitse Welcome Back -kategoria ja "osta" sieltä se 30 päivän ilmaisaika.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

1. On your PlayStation 3 or PlayStation Portable navigate to the PlayStation Network icon on the XMB

2. Log into your PlayStation Network account and choose Account Management > Transaction Management > Services List

3. Choose “PlayStation Network Promotions” from the list of services displayed

4. Select either “PS3 Free Games” or “PSP Free Games” and then choose “Select Content''

Nyt noilla ohjeilla ei tule kolmos kohdassa tuota “PlayStation Network Promotions” siis noita ilmaispelejä haluaisin.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Nyt noilla ohjeilla ei tule kolmos kohdassa tuota “PlayStation Network Promotions” siis noita ilmaispelejä haluaisin.
Sekoitat nyt kaksi asiaa. Welcome Back -pakettiin kuuluu ne kaksi peliä JA 30 päivän ilmainen Plus-jäsenyys (jonka kautta saa ladata muutaman pelin ilmaiseksi, jotka toimivat niin kauan kuin Plus-jäsenyys on voimassa).

Nuo kaksi ilmaispeliä saadaksesi käy ensin Storesta lataamassa se Welcome Back -paketti.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Plus-jäseniä muistetaan taas uusilla alennuksilla.

Here are the mid month treats that are available for all Plus members, including those with the Welcome Back free membership. You will be able to find these later today in the Plus section of the Store:

MAG Interdiction map pack – 100% discount
Braid (PSN game) – 75% discount
Young Thor (mini) – 75% discount
SOCOM: Special Forces: Abandoned Map – 100% discount
SOCOM: Special Forces: SU90-Shotgun 100% discount
Ei mitään erityisen merkittävää, mutta halpa Braid kannattaa napata, jos sitä ei entuudestaan omista.

PS. Muistakaa, että ensi viikolla (29. kesäkuuta) Plus-palvelu täyttää vuoden, ja silloin on luvassa vielä jotain extraherkkuja. :)

Lähde: PS.Blog (EU)
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

PS. Muistakaa, että ensi viikolla (29. kesäkuuta) Plus-palvelu täyttää vuoden, ja silloin on luvassa vielä jotain extraherkkuja. :)

Mitaan tietoa kuinka kauan synttarilahja kestaa? Olen talla hetkella Kreikassa ja tulen takaisin parin viikon paasta tiistaina ja tahtoisin itsekin paasta noihin kasiksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mitaan tietoa kuinka kauan synttarilahja kestaa?
Ei niin mitään tietoa. Yleensä nuo normaalin kuukausitarjonnan ohi tulevat Plus-tarjoukset kestävät max. 2 viikkoa.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Pelit jotka olen ladannut ennen ilmaista 60 päivän ilmaista Plus-aikaa näyttävät umpeutuvan 5 päivän päästä. Nämä uusimmat taas umpeutuvat silloin kun pitäisikin. Näyttääkö vain väärin vai onko todella mokattu koko juttu. Näyttääkö muilla samaa?
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

PS. Muistakaa, että ensi viikolla (29. kesäkuuta) Plus-palvelu täyttää vuoden, ja silloin on luvassa vielä jotain extraherkkuja. :)

Mitäs sinne tuli nyt sitten extrana vai tuliko mitään? En itse pääse katsomaan, koska konsoli ulottumattomissa.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mitäs sinne tuli nyt sitten extrana vai tuliko mitään?
Ilta on jo pitkällä, eikä mitään virallista tietoa ole tullut. Taitaapi myöhästyä tämä synttärilahja.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mitäs sinne tuli nyt sitten extrana vai tuliko mitään? En itse pääse katsomaan, koska konsoli ulottumattomissa.

Uncharted 3 Multiplayer - Beta. Muuta en ole nähnyt. Voi olla, että on jäänyt näkemättä, mutta itse en siellä mitään muuta havainnut.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

IGN on summannut PlayStation Plus -palvelun ensimmäisen vuoden (jenkki)tarjonnan. 12 kuukaudessa eli 49,99 dollarilla on (teoriassa) saanut 49 "ilmaista" peliä (17xPSN, 21xMinis ja 11xPS1), 100 erilaista pelialennusta, 32 DLC-alennusta, 71 avataria ja teemaa, 14 "yksinoikeusdemoa" sekä full game trial -version 20 eri pelistä. Kaikkinensa "säästöä" kertyy peräti 881,57 dollaria.

Between free games, discounted games and DLC, Avatars and Themes, demos and Full Game Trials, PlayStation Plus has posted 286 separate pieces of content. And just between the free games, discounted games and discounted DLC, your maximum savings in PlayStation Plus' first year amounts to $881.57. That's approaching 18 times the cost of a 12-month subscription to PlayStation Plus and doesn't take into account Avatars, Themes, Full Game Trials or demos.
Euroopassa tarjonta on tietysti ollut hieman erilainen, mutta kyllähän tuo ensimmäinen vuosi numeroiden valossa katsottuna on ollut rahansa väärti. Jokainen voi sitten itse laskeskella, esim. kuinka monta oikeasti uutta peliä sai - puhumattakaan siitä, kuinka montaa oikeasti pelasi - tai kuinka paljon alennushinnoista hyötyi.

Varsin epätasaisesta tarjonnasta huolimatta ostin jo keväällä 12+3 kk:n lisäajan Plus-jäsenyyteeni, eli itse olen ollut varsin tyytyväinen ja kokenut saavani rahalle vastinetta.

Lähde: IGN
 
Ylös Bottom