Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Pelin omassa trailerissa sanotaan "Metal slug meets Borderlands"

Mikäli MC on tuo kk pluspeli, kelpaa se meikäläiselle mainiosti vaikkei olekaan mikään "next gen" rymistely. Penskana tuli tahkottua Metal Slugeja & Contria kiitettävästi ja kaikkia niiden klooneja, joko sivustakuvattuja tai ylhäältä kuten: Who dares wins, Commando, Airborne ranger ja mitä noita nyt onkaan.

Tästäkin pelistä varmasti saa coopina (kai siinä coop on?) enempi hubaa, ts pitäisi se toinen ohjain ostaa.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

GPN:n vuodot jatkuvat.

Once again we at GamePointsNow have got our grubby hands on the latest EU Playstation Plus offerings. As ever until it’s all officially confirmed we have to state it as rumour.

PS4 owners get another indie title from the PC while for the PS3 crowd there’s stealth & the FOX engine, but not what you’re thinking sadly. The Vita offerings are looking up slightly however after a rough couple of months.

This months offerings are:

PS4: Mercenary Kings
PS3: PES 2014, Sly Cooper Thieves in Time
Vita: Hotline Miami, Moto GP13
SCEE on luvannut virallista tietoa tällä viikolla, joten pian nähdään, osuuko GPN jälleen oikeaan.

Lähde: GamePointsNow
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Slaikkari olisi tarkoitus pelata, joten kelpaisi tämänkin kuun kattaus, vaikka nuo muut eivät kiinnostakaan. :)
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Eikös Hotline Miami ole ollut ennenkin ilmaispelinä? Toivon kyllä että se on myös nyt, oon harkinnu sen ostamista.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Helmikuussa ostin Hotline Miamin plussatarjouksesta hintaan 2,61€. Kiva jos pistävät sen nyt plussalle ilmaiseksi.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Naurettavan halpa hinta tuo 2,61e muutenkin.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Helmikuussa ostin Hotline Miamin plussatarjouksesta hintaan 2,61€. Kiva jos pistävät sen nyt plussalle ilmaiseksi.

No syöt kolme Euron Hampurilaista™ ensi kuussa vähemmän. 2,61e ei ole paha hinta mistään pelistä, oli se myöhemmin tarjolla ilmaiseksi tai ei.

Kannattaa jatkossa ostaa pelejä, vain jotka ovat jo olleet plussapeleinä ;)
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Voiko tehdä niin, että ostaa pelin usa accountilla storesta, ja sitten pelaa sitä pääkäyttäjällä joka on suomiacco? Ainakin tolla mun usa accountille näytti olevan samat pelit kun pääkäyttäjällä.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Voiko tehdä niin, että ostaa pelin usa accountilla storesta, ja sitten pelaa sitä pääkäyttäjällä joka on suomiacco? Ainakin tolla mun usa accountille näytti olevan samat pelit kun pääkäyttäjällä.

Mielestäni pystyy, mutta joissain tapauksissa peli pitää muistaa silloin tällöin aktivoida uudelleen käynnistämällä se sillä USA-accountilla (sikäli mikäli accountilla on Plus-jäsenyys voimassa).

Itse ainakin muistelisin pelanneeni plus-pelejä accountilla, jolla ei ollut plus-jäsenyys voimassa. Voi myös olla, että olen väärässä.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mielestäni pystyy, mutta joissain tapauksissa peli pitää muistaa silloin tällöin aktivoida uudelleen käynnistämällä se sillä USA-accountilla (sikäli mikäli accountilla on Plus-jäsenyys voimassa).

Itse ainakin muistelisin pelanneeni plus-pelejä accountilla, jolla ei ollut plus-jäsenyys voimassa. Voi myös olla, että olen väärässä.


Itse juuri äskön pelasin usa accountilla Dead Nationia jonka latasin pääkäyttäjällä jolla on playstation plus, ei kysellyt mitään.

Hyvä jos toimii näin, säästää rahaa.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

ole hyvä ja lopeta plussan tilaus ettei vaan tuu rahallista tappiota

No syöt kolme Euron Hampurilaista™ ensi kuussa vähemmän. 2,61e ei ole paha hinta mistään pelistä, oli se myöhemmin tarjolla ilmaiseksi tai ei.

Kannattaa jatkossa ostaa pelejä, vain jotka ovat jo olleet plussapeleinä ;)

Pointtina ei tainnut kuitenkaan olla se parin euron menetys vaan se, että tuo hinta oli niin naurettavan halpa, että pelin ovat poimineet jo puoli-ilmaiseksi suurin osa niistä, jotka pelistä ovat kiinnostuneita. Jotain muuta voisi sen jälkeen tarjota plussalla.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Pointtina ei tainnut kuitenkaan olla se parin euron menetys vaan se, että tuo hinta oli niin naurettavan halpa, että pelin ovat poimineet jo puoli-ilmaiseksi suurin osa niistä, jotka pelistä ovat kiinnostuneita. Jotain muuta voisi sen jälkeen tarjota plussalla.

No siis kaikkihan Plus-pelit toimivat noin. Johan itse siitä jokunen kuukausi sitten totesin. Eli isot AAA-pelitkin ilmaantuvat sinne vasta, kun niiden myyntihinta (kivijalkakaupoissa ja esim. Amazonissa) tippuu sinne 15e:n tuntumaan. Samassa keskustelussa mainitsin myös, että suurin osa peleistä kiinnostuneet ovat usein pelinsä jo hankkineet itse, mikäli peli on ollut kiinnostava. Se, että tarjous oli samassa kaupassa, missä sitä jaellaan ilmaiseksi, on kyllä kieltämättä hieman outoa. Mutta voi myös olla, ettei kova tarjous saanut massoja liikkeelle, ja peli jaellaan sitten kaikille plus-jäsenille.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

GamePointsNow'n syväkurkku on ilmeisen hyvä (ja syvä), koska huhtikuun Plus-valikoima oli juuri se, mitä huhuiltiinkin.

Leaving PS Plus on 2nd April:

Dead Nation Apocalypse Edition
Tomb Raider
Borderlands 2
Smart As
Pixeljunk Monsters Ultimate HD

Entering PS Plus on 2nd April:

Mercenary Kings
Pro Evolution Soccer 2014
Sly Cooper Thieves in Time (Cross Buy)
Hotline Miami (Cross buy)
MotoGP 13
Iloisena yllätyksenä sekä Slaikkari että Hotline Miami ovat Cross-Buy-pelejä, eli niistä saa sekä PS3- että Vita-version. Ja Hotline Miamin PS4-versiohan on tulossa myöhemmin, joten varmaankin senkin aikanaan saa ladattua ilman lisämaksua, jos vielä Plus-jäsen sattuu olemaan.

Lähde: PS.Blog (EU)
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Hotline Miami, mahtavaa! Muistaakseni tekijät sanoivat PS4 versiosta, että jos pelin on aiemmin ostanut (tai lunastanut ilmaiseksi PS plussasta), niin sen saa ladata myös PS4:lle ilman lisämaksua.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Itteltä loppu tuo plus aika tässä pari päivää sitten ja olen laittanut netistä tuonne latausjonoon noita PS3 ja PS4 pelejä. Tänään sitten kattoin tuota netti storea ja sitä omaa latauslistaa niin ne kaikki PS3 pelit mitä olen laittanut sinne latausjonoon niin on kadonnut johonkin sieltä. Ainoastaan nuon PS4 plus pelit näkyy olevan edelleen latausjonossa.
Tuleeko nuo pelit sitten takaisin tuonne latauslistaan, kun uusin tuon plus ajan.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)


Hyvä homma. Se vaan pisti ihmetyttämään, kun nuo ps4 pelit ei kadonnut listalta mihinkään. Mutta se voi johtua siitä, kun en omista tuota ps4 niin ne ei sen takia sieltä mihinkään kadonnut.
 
Ylös Bottom