Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Höh. Mä olin siinä käsityksessä että noita plus ilmaispelejä voi pelata sen jälkeen rajattomasti kun ne kerran ladannut ja asentanut :D.
Mutta ei. Crew 2 antaa ilmoituksen ettei sitä voi enää pelata. Pitänee sitten ostaa se peli mikä ei sinänsä haittaa, koska aamulla vielä kun hetken pelasin niin mietin että vois ostaa sen ihan fyysisenä. Yllätti vaan.
Sitten sellainen kysymys että voinko jatkaa samasta kohtaa missä kohtaa olen vai pitääkö aloittaa alusta?
 
Höh. Mä olin siinä käsityksessä että noita plus ilmaispelejä voi pelata sen jälkeen rajattomasti kun ne kerran ladannut ja asentanut :D.
Mutta ei. Crew 2 antaa ilmoituksen ettei sitä voi enää pelata. Pitänee sitten ostaa se peli mikä ei sinänsä haittaa, koska aamulla vielä kun hetken pelasin niin mietin että vois ostaa sen ihan fyysisenä. Yllätti vaan.
Sitten sellainen kysymys että voinko jatkaa samasta kohtaa missä kohtaa olen vai pitääkö aloittaa alusta?
Niitä PS+ kuukauden pelejä voi, mutta näitä muita mitä saa Premium ja Extra tilauksilla voit pelata sen aikaa, kun ne siellä valikoimassa ovat.
 
Höh. Mä olin siinä käsityksessä että noita plus ilmaispelejä voi pelata sen jälkeen rajattomasti kun ne kerran ladannut ja asentanut :D.
Mutta ei. Crew 2 antaa ilmoituksen ettei sitä voi enää pelata. Pitänee sitten ostaa se peli mikä ei sinänsä haittaa, koska aamulla vielä kun hetken pelasin niin mietin että vois ostaa sen ihan fyysisenä. Yllätti vaan.
Sitten sellainen kysymys että voinko jatkaa samasta kohtaa missä kohtaa olen vai pitääkö aloittaa alusta?
Digi versiota todenäköisesti mutta levy versiot yleensä ei pysty...
Taitaa poikkeuksiakin olla joten varmaksi en sano!
 
Digi versiota todenäköisesti mutta levy versiot yleensä ei pysty...
Taitaa poikkeuksiakin olla joten varmaksi en sano!
Ihmettelen suuresti jos ei pysty jatkamaan. Voisiko muka digi ja fyysisellä versiolla ole eri tallennukset? Kunhan siis peli on sama versio, esim. PS5 versio, niin ei kai sillä ole mitään väliä tarkistetaanko pelin lisenssi levyltä vai digituotteesta. Pelin tallennushan on omassa profiilissa samassa paikassa joka tapauksessa. Vai tekeekö pleikkari tässä jotain kummallisia omia kikkojaan?
 
Eikös pleikkarilla ollut tallennukset sidottuna tuotekoodeihin, jolloin ne fyysisten ja digin tallennukset eivät toimi ristiin. Mulla oli joskus ongelma Last of Usin kanssa, kun alkuperäinen levy hajosi, ja ostin tilalle käytettynä uuden joka oli näitä "playstation hits" painoksia, eikä tallennukset suostuneet toimimaan.
 
Eikös pleikkarilla ollut tallennukset sidottuna tuotekoodeihin, jolloin ne fyysisten ja digin tallennukset eivät toimi ristiin. Mulla oli joskus ongelma Last of Usin kanssa, kun alkuperäinen levy hajosi, ja ostin tilalle käytettynä uuden joka oli näitä "playstation hits" painoksia, eikä tallennukset suostuneet toimimaan.
Kyllä, ainakin monissa PS4-peleissä tallennus on sidottu tuotekoodiin ja fyysisen ja digitaalisen tuotekoodit ovat eri, joten ei toimi. Tuli huomattua FF VII Remakessa.
 
Eikös pleikkarilla ollut tallennukset sidottuna tuotekoodeihin, jolloin ne fyysisten ja digin tallennukset eivät toimi ristiin. Mulla oli joskus ongelma Last of Usin kanssa, kun alkuperäinen levy hajosi, ja ostin tilalle käytettynä uuden joka oli näitä "playstation hits" painoksia, eikä tallennukset suostuneet toimimaan.
Oikeasti?! Mitä ihmettä? Mikä järki tuossa on?
 
Ei mikään. Mutta kuten @Juhis82 tuossa mainitsee, ilmeisesti tätä on jo muutettu ainakin joltain osin, joten toivottavasti jatkossa ei moisesta tarvitse kärsiä.
Ei sitä ole muutettu. Se on ollut tuollaista arpapeliä jo PS3-ajoista lähtien. Eikä Sony näillä näkymin ole tekemässä asialle mitään.

Mutta se tästä offtopicista.
 
jaa kyllä itse ole pystynyt pelaamaa final fanatay remake levyversion save tiedostolla samaa pelia digiversiona
 
jaa kyllä itse ole pystynyt pelaamaa final fanatay remake levyversion save tiedostolla samaa pelia digiversiona
Niin, joitain pystyy ja joitain ei. Siihen ei ole mitään selkeää sääntöä olemassa, josta kuluttaja voisi tietää, että toimiiko levy- ja digiversio juuri pelin X kanssa yhteen vai ei.
 
Niin, joitain pystyy ja joitain ei. Siihen ei ole mitään selkeää sääntöä olemassa, josta kuluttaja voisi tietää, että toimiiko levy- ja digiversio juuri pelin X kanssa yhteen vai ei.
Hyvänä esimerkkinä oli GTA 4:n DLC -paketti, joka laajensi pelin moninpelimuotoja. Tuolloin oli esim. Xbox:n kauppapaikalla kokorajoitus, jonka vuoksi dlc:n levyversio sisälsi karttamuutoksia, mutta ladattava dlc ei. Moninpeli näissä versioissa ei ollut mahdollista.

Sama homma oli Rainbow 6 Vegas 2:ssa, jossa jostain kumman syystä Ubisoft oli määritellyt pelin epähuomiossa eri peliksi, jolloin Xbox Live ei tunnistanut levypelin ja myöhemmin mm. ilmaiseksi jaetun Vegas 2:n moninpelejä samoiksi ja jakoi pelaajat omiin odotushuoneisiin.

Voi olla siis, ettei pelitalot itsekään oikein tiedä, milloin levypeli määritellään samaksi, kuin ladattava versio pelistä
 
F4yhTxgXUAI2sXT

PlayStation Plus Monthly Games for September: Saints Row, Black Desert – Traveler Edition, Generation Zero -psblog

Uudet hinnannousut:
We also wanted to let you know that starting September 6 we will be increasing the price for PlayStation Plus 12-month subscriptions globally across all benefit plans. This price adjustment will enable us to continue bringing high-quality games and value-added benefits to your PlayStation Plus subscription service.

Here are the new prices for PlayStation Plus 12-month subscription plans.

PlayStation Plus Essential 12-Month Subscription - 71,99 Euro
PlayStation Plus Extra 12-Month Subscription - 125,99 Euro
PlayStation Plus Premium 12-Month Subscription - 151,99 Euro
 
Itse yleensä ostanut vuoden plussaa black friday tarjouksesta kun saanut 45e. Jos nytkin tulee -25% ale niin tuon uuden hinnan kanssa tarjoushinta olisi huikeat 6e vähemmän mitä nykyinen täysi hinta joten ehkä pelaan varman päälle ja ostan nyky hinnalla vuoden lisää jos mitään alennusta ei tulekaan.
 
Pelkäänpä että nyt Sony on aivan täysin samalla kurssilla mitä Viaplay. Toi on vain aivan liian kova nousu hintaan ja toi hintojen nosto ei tule näkymään ollenkaan valikoimassa tai palvelun laadussa. Jim kusee nyt vastatuuleen. Jospa siellä pyöreän pöydän äärellä laittaisivat toimarin vaihtoon. Kyllähän tää alkaa olla jo nähty.
 
Saints Row oli hauska pelata alastomalla muijalla :p :p Mulla on kuukausi tilauksena halvin plussa. Tää nykymeno on kyllä surkeeta kun aina vaan hinnat nousee mutta kuluttajalle päin merkittävää parannusta ei näy. Otetaan nyt vaikka esimerkkinä GTI Magazine autolehti mitä mm. tilaan. 2000-2019 se oli vielä hyvä autolehti kun oli gti tyttö mukana mutta sitten gti tyttö hävisi 2019 ja siitä alkoi alamäki. Lehden hinta vaan nousee koko ajan mutta lehdessä vaan sivumäärät pienenee ja vuosikalenteri muutettiin tälle vuodelle julisteeksi oikean kalenterin sijaan. Ei todellakaan näin. Muuten peruisin lehden mutta kun mulla on kyseistä lehteä täydellinen kokoelma niin ei sitä voi jättää tulevia numeroita pois. Tuning.fi on paras autoalan lehti, harmi kun lopettivat sen jo 2017:( Siitäkin mulla on täydellinen kokoelma kuten V8 Magazinesta.
 
Ylös Bottom