Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Mulla se herjas jotain et samanlainen käytetty jo. Silloi joskus 1-2 vuotta sit oli sama 6kk ps5 homma eli varmaan viittaa siihen. Tein sit frendin apple tilille ton.
 
Mm. Borderlands 3, The Crew 2 ja muutama vanhempi Yakuza peli poistuu valikoimasta elokuun puolivälissä.
 
Toimiiko muilla Plus normaalisti? Itse ajattelin napata 50 kolikkoa Stars haasteista lataamalla Humanityn ja tulee vain ilmoitus jokin meni pieleen? Samaa tulee myös muilla peleillä. Premium tilaus on kuitenkin tammikuuhun asti voimassa ja pleikkari käynnistetty uudestaan sekä yritetty luurin sovelluksen kautta ja aina sama lopputulos.
 
Toimiiko muilla Plus normaalisti? Itse ajattelin napata 50 kolikkoa Stars haasteista lataamalla Humanityn ja tulee vain ilmoitus jokin meni pieleen? Samaa tulee myös muilla peleillä. Premium tilaus on kuitenkin tammikuuhun asti voimassa ja pleikkari käynnistetty uudestaan sekä yritetty luurin sovelluksen kautta ja aina sama lopputulos.
Virheilmoituksia ei itselleni näköjään tule, mutta eipä tule kyllä niitä luvattuja pisteitäkään. Alan Wake Remasteredin sekä Borderlands 3:n käynnistin pisteiden toivossa, mutta mitään niistä ei ole tullut.
 
Virheilmoituksia ei itselleni näköjään tule, mutta eipä tule kyllä niitä luvattuja pisteitäkään. Alan Wake Remasteredin sekä Borderlands 3:n käynnistin pisteiden toivossa, mutta mitään niistä ei ole tullut.
Alan Waken pystyi lataamaan ja siitä sai pisteet. Ainoastaan tuo extra/premium puoli tuntuu itselläni kiukuttelevan. Pitää yrittää illalla uudestaan jahka pääsee töistä.
 
Joskus noissa Stars-haasteiden rekisteröitymisessä kestää aikansa. Kerran tuli jokin palkinto melkein pari päivää myöhässä.
 
Joskus noissa Stars-haasteiden rekisteröitymisessä kestää aikansa. Kerran tuli jokin palkinto melkein pari päivää myöhässä.
Juu näköjään tuli sitten viiveellä minullekin Alan Wakesta yhdet pisteet ja myöskin Borderlands 3:sta. Olisiko nuo toiset Alan Waken pisteet jääneet sen takia tulematta, että taitavat mainita, että pitää nimenomaan ostaa joku sen listan peleistä. Alan Wakea en pleikkarille kuitenkaan ole ostanut, vaan latasin sen vain plussapelinä. Ärsyttävää myöskin, ettei ilmeisesti F1 23 Championship Editionin ostamisesta saa pisteitä, kun samalla listalla mainitaan nimenomaan F1 23 Standard Edition. En siis saanut tuolta listalta pisteitä Alan Wakea tai F1 23 Championship Editionia käynnistämällä.
 
Viimeksi muokattu:
Olisiko nuo toiset Alan Waken pisteet jääneet sen takia tulematta, että taitavat mainita, että pitää nimenomaan ostaa joku sen listan peleistä. Alan Wakea en pleikkarille kuitenkaan ole ostanut, vaan latasin sen vain plussapelinä.
Kyllä. Plus-pelin lunastaminen ei kelpaa ostamiseksi. Nää on näitä Starsin pieniä hölmöyksiä.
 
Näköjään pukkaa vain virhekoodia ws-116483-3 kun yrittää ladata, mitä tahansa extra/premium peliä. Kaikki konstit on kokeiltu ja myös pojan pleikkarilla kirjautumista. Mikä lie bitti on poikittain?
 
Näköjään pukkaa vain virhekoodia ws-116483-3 kun yrittää ladata, mitä tahansa extra/premium peliä. Kaikki konstit on kokeiltu ja myös pojan pleikkarilla kirjautumista. Mikä lie bitti on poikittain?
Tuo on vain geneerinen "PSN-palvelimeen ei saada yhteyttä" -virhekoodi, joten jos omien verkkolaitteiden boottaus ei auta, sitten vika on jossain muualla, ja ratkeaa itsestään jossain vaiheessa.
 
N
Vaikea ymmärtää, miten tuo olisi voinut asiaan oikeasti vaikuttaa, koska käsittääkseni Plus-tilaus oli edelleen voimassa. Mutta hyvä jos auttoi.
Niinpä. Yhdestä Reddit keskustelusta pongasin, että joillakin oli kyseinen homma auttanut ja ei kun kokeilemaan ja sehän lähti samantien toimiaan.
N

Niinpä. Yhdestä Reddit keskustelusta pongasin, että joillakin oli kyseinen homma auttanut ja ei kun kokeilemaan ja sehän lähti samantien toimiaan.
Sen verran piti vielä lisätä, että jostain syystä S-Pankin Visa Debit ei ole toiminut pitkään aikaan suoraan konsolilla maksettaessa, mutta mobiiliappin kautta kyllä. Nyt vaihdoin MasterCardin tilalle ja se on toiminut aina myös konsolin kautta ja näköjään palautti Plussan takaisin toimintaan :D
 
Huomasin juuri, että PS1 klassikkopelit Twisted metal 1 ja 2 ovat saapuneet ps storeen saataville 9,90 hintaan kipale. Jostain kumman syystä mulle tarjottiin eka osa ilmaiseksi ja kun kaveri kävi kokeilemassa niin hinta olikin 9,90. Molemmilla meillä on sama perus plussa tilaus. Käviköhän mulla nyt bugimokamunkki?
 

Liitetiedostot

  • Screenshot_20230802_205547_PS App.jpg
    Screenshot_20230802_205547_PS App.jpg
    250,2 KB · Lukukerrat: 12
Käviköhän mulla nyt bugimokamunkki?
Todennäköisesti olet aikanaan hankkinut sen PS1-version PS3:lle tavalla tai toisella, ja koska se on Trophy-tuestaan huolimatta edelleen tavallaan sama peli, ei siitä tarvitse maksaa uudestaan.
 
Todennäköisesti olet aikanaan hankkinut sen PS1-version PS3:lle tavalla tai toisella, ja koska se on Trophy-tuestaan huolimatta edelleen tavallaan sama peli, ei siitä tarvitse maksaa uudestaan.
Tämä muutes pitää paikkansa. Muistelin juuri, että ostin minä myös TW2:n mutta se on todennäköisesti ollut jenkkilän puolelta. Noh mukavaa silti ettei joutunut uudestaan ostelemaan tätä.
 
eba46114d29a947a99b8bbe35b3dda25773744f2.jpg


 
Ylös Bottom