Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Itseä ärsyttää tuo Sonyn perverssi logiikka. Jos peli on kerran useammalle laitteelle, niin miksei se voi olla yksi nimike, jonka alta pystyisi sitten valitsemaan haluamansa alustan, nyt FEZ on listassa kolmesti, eikä siitä voi "ostaa" kuin yhden version, joka arvatenkin antaa luvan myös muille alustoille. Nyt sitten käyttäjät ovat ihmeissään, miksi kauppa heittää erroria muiden platformien kohdalla, kun pelejä yrittää lunastaa.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mi...

quote_icon.png
Viestin lähetti alunperin Ixus

katsoin vielä omaa tiliäni ja siellä näkyi tuo entinen plus jäsenyys ja sitten erikseen tämä 2v jäsenyys samalla psn tunnuksella..

Tuo kuulostaa erittäin omituiselta - ja toisaalta varmastikin selittää, miksei vanhoja Plus-tuotteita enää latauslistalla näy. Tuon korjaaminen voi olla jopa tekniseltä tuelta asteen konstikkaampaa. Toivottavasti kaikki kuitenkin järjestyy. Kerro, jos/kun asia etenee.

PS. Ite en ole koskaan päästänyt Plus-jäsenyyttä katkeamaan, ja se näkyy yhtenä ainoana tilauksena, joka on alkanut kesäkuussa 2010 ja jatkuu ensi vuoden puolelle (jolloin tulee taas uusi 365 päivän tilaus laitettua vetämään).

Nyt näyttää asia edennen/ratkenneen. tänään näytti netin kautta palautuneen kaikki 2v takaiset plus pelit , päivämäärä osoittaa että kaikki pelit olisi ostettu 7.8.2014 :-)

täytynee tarkistaa vielä konsolilta asia, mutta nyt oli tosiaan netin mukaan pelit palautuneet latauslistalle.

.hauskinta oli kun katsoin ostohistoriaa, niin sen mukaan olisin ostanut tänään 12kk plus jäsenyden, kuitenkin ostin aikaisemmin 24kk jäsenyyden.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mi...

quote_icon.png
Viestin lähetti alunperin Ixus

katsoin vielä omaa tiliäni ja siellä näkyi tuo entinen plus jäsenyys ja sitten erikseen tämä 2v jäsenyys samalla psn tunnuksella..



Nyt näyttää asia edennen/ratkenneen. tänään näytti netin kautta palautuneen kaikki 2v takaiset plus pelit , päivämäärä osoittaa että kaikki pelit olisi ostettu 7.8.2014 :-)

täytynee tarkistaa vielä konsolilta asia, mutta nyt oli tosiaan netin mukaan pelit palautuneet latauslistalle.

.hauskinta oli kun katsoin ostohistoriaa, niin sen mukaan olisin ostanut tänään 12kk plus jäsenyden, kuitenkin ostin aikaisemmin 24kk jäsenyyden.
Olisko 12kk tullut asiakastuelta vaivan palkaksi?
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mi...

Tuo kuulostaa erittäin omituiselta - ja toisaalta varmastikin selittää, miksei vanhoja Plus-tuotteita enää latauslistalla näy. Tuon korjaaminen voi olla jopa tekniseltä tuelta asteen konstikkaampaa. Toivottavasti kaikki kuitenkin järjestyy. Kerro, jos/kun asia etenee.

PS. Ite en ole koskaan päästänyt Plus-jäsenyyttä katkeamaan, ja se näkyy yhtenä ainoana tilauksena, joka on alkanut kesäkuussa 2010 ja jatkuu ensi vuoden puolelle (jolloin tulee taas uusi 365 päivän tilaus laitettua vetämään).

Olisko 12kk tullut asiakastuelta vaivan palkaksi?

Valitettavasti yhtään ylimääräistä plus aikaa ei tullut. loppumisaika on ennallaan, näyttää vaan että olisin ostanut 1v kahteen kertaan. :-)
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Nyt kun plus pelit tulivat takaisin niin tuli mieleen toinen kysymys. Onko kaikki asennetut plus pelit käytävä yksitellen käynnistämässä tilillä jolla plus pelit on ostettu, jotta ne toimisivat myös toisilla käyttäjä tileillä.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Onko kaikki asennetut plus pelit käytävä yksitellen käynnistämässä tilillä jolla plus pelit on ostettu, jotta ne toimisivat myös toisilla käyttäjä tileillä.

Muistelen, että PS3:lla jo expiroituneet pelit uusivat lisenssinsä automaattisesti, vaikka pelin käynnistikin jollain toisella käyttäjätunnuksella. Mutta kokeilemallahan tuokin selviää.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mistä ihmeestä näen verkosta kauan mulla on PS+ aikaa jäljellä ? Olen yrittänyt kännykällä etsiä jo hyvän tovin, mutta ei missään ole tietoa ollut.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mistä ihmeestä näen verkosta kauan mulla on PS+ aikaa jäljellä ?
Verkosta sitä ei jostain syystä näe, vaan tiedon löytää vain konsoleilta.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Muistelen, että PS3:lla jo expiroituneet pelit uusivat lisenssinsä automaattisesti, vaikka pelin käynnistikin jollain toisella käyttäjätunnuksella. Mutta kokeilemallahan tuokin selviää.
Ei mennyt itsellä ainakaan näin, vaan piti aika ajoin käydä plus-tunnarilla käynnistelemässä peliä, että samassa ja ainoassa ps3:ssa kummitytön tunnarilla pystyi käynnistämään pelin. Asiaan saattoi vaikuttaa se, että plus-jäsenyys oli katkennus jossain vaiheessa.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mistä ihmeestä näen verkosta kauan mulla on PS+ aikaa jäljellä ? Olen yrittänyt kännykällä etsiä jo hyvän tovin, mutta ei missään ole tietoa ollut.
https://store.sonyentertainmentnetwork.com/
Valitset Käyttäjätunnuksesi alta "Ostohistoria" ja katsot sellaista peliä jonka olet hankkinut ilmaiseksi, eli PS+ peli,
pelin viimeinen voimassaolopäivä kertoo milloin PS+ jäsenyytesi loppuu.
Tai sitten kahlaat mahdollisesti kymmeniä sivuja ostohistoriaa ja löydät sen itse "PlayStation®Plus" -kohteen ja se kertoo milloin jäsenyytesi loppuu. Sen kohteen linkin kautta voi myös perua Automaattisen uusimisen.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Okei täytyy vilaasta. Kiitos.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Tulipa hommattua PS3 pitkästä aikaa yläkertaan.. Mutta kun kirjauduin sisälle ja yritin ladata Crysis 3:sta mutta tulikin ilmoitus että PS+ on aktivoitu jo 2:ssa PS3:ssa jotka olen aikaisemmin omistanut ja niistä olen tunnukset poistanut aikoja sitten kun niistä luovuin ja käskee silti Deaktivoida sen niistä. Mikä avuksi? minulla on PS+ myös vitassa ja nelosessa, auttaako se jos niistä deaktivoin sen homman vai miten toimia? en pääse kyseisiin pleikkareihin käsiksi että voisin tunnuksillani kirjautua ja tehdä sen.. :o
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mikä avuksi? minulla on PS+ myös vitassa ja nelosessa, auttaako se jos niistä deaktivoin sen homman vai miten toimia? en pääse kyseisiin pleikkareihin käsiksi että voisin tunnuksillani kirjautua ja tehdä sen.. :o

Täällä pystyy vissiinkin deaktivoimaan konsoleita.
 
Vastaus: FAQ: PlayStation Plus

Plus on tarjonnut ihan kivaa kamaa mutta nyt lähi aikoina ei oo nyt tullut kiinnostavaa. Viimeksi olen napannut NBA2K14
 
Vastaus: FAQ: PlayStation Plus

Plus on tarjonnut ihan kivaa kamaa mutta nyt lähi aikoina ei oo nyt tullut kiinnostavaa. Viimeksi olen napannut NBA2K14

Melkein tekisi mieli sanoa "olet väärässä", koska niinhän kuuluu mielipiteistä keskustella. Joka tapauksessa minun näkemys on, että plussahan on ollut mitä mainioin palvelu pelien suhteen. Yleensä harmittavankin usein rahat tulee laitettua harvoihin ja valittuihin mielenkiintoisimpiin AAA-julkaisuihin. Ilman plussaa olisi viimeaikoinakin jäänyt huimat pelit kuten Strider, Stick It to the Man ja Hotline Miami (jonka nyt sain ilmaiseksi myös PS4:lle, koska se oli joku cross buy ja oli PS3 plussapelinä joku aika sitten?) pelaamatta. Tähän esimerkkilistaan haluaisin lisätä myös FEZ, mutta sen tuli oikein ostettua erikseen aikanaan.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Ja itse ainakin lasken myös pilvitallennuksen parin euron arvoiseksi. Itsehän ostan plussaa aina 3kk kerrallaan vaikka se hieman kalliimmaksi tulee. Se on vaan kivempaa maksaa 3kk välein 15e kuin kerralla se 50e vai mitä se vuosimaksu olikaan. Nytkin tuli edellisen kolmen kuukauden aikana pelattua strider, stick it to the man ja lego batman 2. Lisäksi wolfensteinista lähti 10e pois hinnasta joten kyllä tuossa on tullut jo 15 euron edestä vastinetta rahalle. Varsinkin kun nykyään plussaa tulee pidettyä jo senkin takia, että pääsee esim trialsin track centralia selaamaan jos iskee himo sitä pelata.
 
Vastaus: FAQ: PlayStation Plus

Hotline Miami (jonka nyt sain ilmaiseksi myös PS4:lle, koska se oli joku cross buy ja oli PS3 plussapelinä joku aika sitten?)

Uuh, hyvä kun sanoit, pistetääs yksi viime sukupolven parhaimmista peleistä nyt lataukseen vielä PS4:llekin, kun PS3 ei ole nyt telkkariin kytkettynä. Läpi toki tullut pelattua, mutta kyllä tuon pariin palannee mielellään myös PS4:llä :cool:
 
Ylös Bottom