Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Olihan tuo eka lista liian hyvä ollakseen totta. Ja samaa rataa mennään ps4 pelien osalta. Kaikki plus pelit tulee taasa otettua mitä on tarjolla mutta en niitä varmaan ikänä tule pelaamaan ehkä tutoa Guacamelee voi tulla kokeiltua.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Joopa joo. Täytyy harkita vakasti plussan arvoa itselle jatkossa. Pleikka kolmoselle tuli oikeasti hyviä pelejä enemmän kuin ehti pelata, mutta neloselle tarjonta on ollut toistaiseksi surkeaa. Kympin latauspelejä ja indieitä toinen toisensa perään. Joo, rahalla laskettuna kattaa vuosimaksun kevyesti, mutta kun 90% peleistä ei kiinnosta pätkän vertaa, niin ei paljoa lämmitä.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Jaahas PSN ollu alhaalla kohta 12h. Vaikka eipä tämä nyt tuu kenellekkään yllätyksenä että on ongelmia.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Jaahas PSN ollu alhaalla kohta 12h. Vaikka eipä tämä nyt tuu kenellekkään yllätyksenä että on ongelmia.

Kyllä täällä on ainakin toiminut koko aamun ja nytkin ihan normaalisti.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mulla on toiminut koko päivän. GTA onlinea aloin pelaamaan joskus klo 9 aikaan aamulla ja vartti sitten lopetin.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

No nyt alkoi toimiin.
 
Vastaus: PlayStation 4

Kesäkuun plussat:

- Metal Gear Solid: Ground Zeroes*(PS4)

- Skulls of the Shogun: Bone-A-Fide Edition(PS4)

- Call of Juarez: Gunslinger*(PS3)

- Super Exploding Zoo*(PS4 and PS Vita)

- Cloudberry Kingdom*(PS3)

-Futuridium EP Deluxe*(PS4 and PS Vita)
 
Vastaus: PlayStation 4

Kesäkuun plussat:

- Metal Gear Solid: Ground Zeroes*(PS4)

- Skulls of the Shogun: Bone-A-Fide Edition(PS4)

- Call of Juarez: Gunslinger*(PS3)

- Super Exploding Zoo*(PS4 and PS Vita)

- Cloudberry Kingdom*(PS3)

-Futuridium EP Deluxe*(PS4 and PS Vita)
Tullut virallisesta lähteestä vai huhu? Mitä * tarkoittavat pelien perässä?
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Okei, hyvä homma. Jos hyvin tehdyt vuoropohjaiset strategiapelit iskee kannattaa ehdottomasti ladata Skulls of the Shogun. Laatupeli kysessä.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

MGS: Ground Zeroes ja Call of Juarez: Gunslingerin kohdalla automaattinen nappaaminen listalle.
Skulls of the Shogun... Menee harkintaan.
Eipä silti PS4 taida hyppysiin tulla pitkiin aikoihin, ennenkuin kolmosen valitut pelit koettu.
 
Vastaus: PlayStation 4

Mitäköhän ne sekoilee Sonyllä, kun tuli ilmoitus, että:

"Plus jäsenyytesi uusitaan ensi kuussa. Tarkista, että tililläsi on tarpeeksi rahaa tai luottokortin tiedot"

Mulla on jäsenyyttä viellä 2016 kesään asti, niin toin vähän ihmetyttää :confused:
 
Vastaus: PlayStation 4

Mitäköhän ne sekoilee Sonyllä, kun tuli ilmoitus, että:

"Plus jäsenyytesi uusitaan ensi kuussa. Tarkista, että tililläsi on tarpeeksi rahaa tai luottokortin tiedot"

Mulla on jäsenyyttä viellä 2016 kesään asti, niin toin vähän ihmetyttää :confused:

Tähän toivoisin itsekin vastausta. Itse ostin kolmeksi kuukaudeksi PSN:ää toukokuussa. Siitä huolimatta pari päivää sitten lähti tililtäni automaattisesti yhden kuukauden maksu.

Voisiko syynä olla se, että käytän kahta eri käyttäjätiliä pelaamiseen? Olen todennäköisesti tehnyt ostoksia luottokortilla molemmilla käyttäjätileillä (pelejä, PSN-aikaa yms.).
 
Vastaus: PlayStation 4

Mitäköhän ne sekoilee Sonyllä, kun tuli ilmoitus, että:

"Plus jäsenyytesi uusitaan ensi kuussa. Tarkista, että tililläsi on tarpeeksi rahaa tai luottokortin tiedot"

Mulla on jäsenyyttä viellä 2016 kesään asti, niin toin vähän ihmetyttää :confused:

Itsellänikin tuli tuollainen ilmoitus vaikka oli 12kk jäsenyys lisätty koodilla jo aiemmin silloisen 3kk:n jatkoksi. Tuo ilmoitus tuli silloin kuin tuo aiempi 3kk:n diili oli päättymässä joten ilmeisesti järjestelmä lähettää viestin tajuamatta, että jatkoa on jo ostettu. Joka tapauksessa mitään veloituksia ei toki enää luottokortilta lähtenyt. Tosin luottokorttitietojakaan ei ollut tallennettu järjestelmään kun tuon vuoden jatkopahvin olin hankinnut ihan Prismasta kun S-kortilla sai -15% alennusta PSN Plus-kortista.
 
Ylös Bottom