Lebe80
Well-Known Member
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)
Itse en huomannut kyllä mitään tuollaista. Olisiko vika ohjaimessa, tai muuten vaan kuun asennoissa? Poista peli ja asenna uudelleen.
Myös täällä Broforcen kontrollit aiheuttavat päänvaivaa. Ensinnäkin tulee vastaan tilanteita, missä hahmo ei reagoi ristiohjaimen painallukseen. Toisekseen vaikka kontrollit toimisivat hahmon ohjaaminen ei ole mielekästä, sillä viive on omaan makuun liian suuri. Etenkin kun tässä on muutoin tullut pelattua joka päivä Nuclear Thronea, missä itse pelattavuus on kiitettävällä tasolla. Harmi, sillä muutoin Broforce vaikuttaa hyvältä peliltä. Ehkä tämä pitäisi sitten pelata PC:llä.
E: Testasin juuri uudestaan kyseistä peliä. Painoin vasenta ristiohjaimen näppäintä -> hahmo liikkui vasemmalle kunnes pysähtyi muutaman askeleen jälkeen, vaikka näppäin oli edelleen pohjassa. Ugh.
Itse en huomannut kyllä mitään tuollaista. Olisiko vika ohjaimessa, tai muuten vaan kuun asennoissa? Poista peli ja asenna uudelleen.