Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Jokos Storen Plus-osio on päivittynyt syyskuulle, vai pitääkö nuo syyskuun Plus-edut edelleen etsiä haun avulla?
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

On kyllä pakko sanoa, että oon todella yllättynyt että pistivät tuon Sam & Max setin KOKONAAN :) (nyt sen vasta uskoo ladattuaan ne kaikki :D)


Onko muuten ollut mitään (uusia) huhuja LBP 2 betamahdollisuudesta plussalaisille?
Ois loistojuttu.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

On kyllä pakko sanoa, että oon todella yllättynyt että pistivät tuon Sam & Max setin KOKONAAN :)
Vielä yllättyneempi olin huomatessani, ettei yhdelläkään osalla ollut expiroitumisaikaa. Imuttelin jaksot aamulla (eli ennen kuin Storen Plus-osio oli varsinaisesti päivittynyt), joten liekö tuolla jotain vaikutusta asiaan. Lopputulos joka tapauksessa on, että Sam & Maxin koko kolmas kausi käyttäytyy Pleikkarillani kuin olisin ostanut sen, eikä siten kuten Plus-jäsenyyden myötä tulevan kuukausittaisen PSN-pelin pitäisi käyttäytyä.

Jos latasitte sen unlock-koodin vasta sen jälkeen, kun Store oli jo kunnolla päivittynyt, vilkaiskaapa Sam & Maxin episodien tietoja ja kertokaa, miltä näyttää.

Update! Nyt huomasin, ettei ekassa episodissa ole omistajatietoja ollenkaan, eikä siten edes Starts-päivämäärääkään. Muista episoideista nuo löytyy, mutta Expires-kohdassa on tosiaan pelkkä viiva.

Onko muuten ollut mitään (uusia) huhuja LBP 2 betamahdollisuudesta plussalaisille?
Nope.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Update! Nyt huomasin, ettei ekassa episodissa ole omistajatietoja ollenkaan, eikä siten edes Starts-päivämäärääkään. Muista episoideista nuo löytyy, mutta Expires-kohdassa on tosiaan pelkkä viiva.

Juu täällä sama juttu, että ykkösessä ei mitään, muissa osissa vaan "alkaa"-kohdassa latauspäivämäärä ja aika.
"umpeutuu: - " ja ihan alimmaisena "Jäljellä oleva aika: ei aikarajoitusta".

Tosin latasin ne myös ennen kun ne päivitty plus osioon, mutta kunhan varmistan että sama homma täällä :)

Olo onkun ois nähny tuplasateenkaaren..
"What does it mean!?"
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Ladattu kaikki kerralla plus-listalta, ja saman huomion tein ja ihmettelin.
Tosin jouduin lataamaan trialin uudestaan kun 1.01 update buuttas masiinan ja ilman ei edes valikko toiminut pelissa..
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Ensimmäinen osa on trial, eli kaikille ilmainen demo
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Ensimmäinen osa on trial, eli kaikille ilmainen demo
On toki, mutta trial-versiosta ei käsittääkseni pysty saamaan Trophyja. Itse tuota illalla pelasin jonkin matkaa, ja ensimmäinen DING!-kilahduskin tuli kuultua. Joten se on ehdottomasti ihan koko peli, ei mikään kokeiluversio.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Plus-jäsenet saavat Pro Evolution Soccer 2011:n demon viikon etuajassa, eli 8. syyskuuta.

Lähde: Eurogamer
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Ventta hool !

Sam and Max itse episodeissa ei ole ehkä expire datea mutta Season Pass:ssa on. Katsoin juuri oman account settings ja services, sielä komeili Playstation plus ja Season pass; joka päättyy ostopäivästä vuosi eteenpäin. Et sil viisii.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Ventta hool !

Sam and Max itse episodeissa ei ole ehkä expire datea mutta Season Pass:ssa on. Katsoin juuri oman account settings ja services, sielä komeili Playstation plus ja Season pass; joka päättyy ostopäivästä vuosi eteenpäin. Et sil viisii.

oorait, itse en ollu huomannukaan sinne kurkata.

Tuli tuosta mieleen - ja liittyy jopa epäsuorasti plussaan - että huomasin "Pelitiedon työkalu" osastoa noinniinkun ensimmäistä kertaa selaillessa että siellä listassa on Heavy Rain kolme kertaa. Ensimmäinen on 4197mb, joten oletan että se on mun kovolle asentama osa Heavy Rainistä, obviously. Sitten on Heavy rain 1029mb. Ja sitten vielä kolmas, 869mb. :P

Plussaan liittyttyä latauspalvelu kerto automaattisesti ladanneensa kahdella eri kerralla Heavy Rain push demon. (vaikka olin sen ladannut itsekin aiemmin, ennen pelin ostamista.)
Varsinaisessa pelilistassa konsolilla Heavy Rain demoa ei kuitenkaan näy asentamattomana, eikä asennettuna.

Samalla tavalla plus on sanonut ladanneensa automaattisessa tallennuksessa jo kai kolmesti "Little Big Planet" latauksen. Mutta LBP on kuitenkin kiltisti kerran pelilistassa, kerran pelitiedon työkalussa ja sen lisäksi joitakin kilobittejä oleva peliprofiili.

Eli mitäköhän nuo heavy rainin kaksi yhteensä 1,8gb tilaa vievät asiat nyt sitten on, kun ei niitä voi videoista katsella tai peleistä pelata.

Edit: EEEIKUN NIIN toinen on ainakin taxidermist lisäosa... Mutta daamn. Kumpi?

Muutenkin kyllä häröttänyt automaattiset lataukset aika reilusti. Joskus kuullut konsolin hurahtavan päälle sängyssä kieriessä, mutta aamulla se ei ilmoita että mitään olisi tullut. (ei kai ilmoita pelipäivityksiä listassa? Vai?) Joskus tulee pari push demoa peleistä jotka omistan, tai olen jo ladannut demon, tai jopa toistamiseen automaattisen latauksen yhteydessä :/ Ja jokainen peli jonka lähiaikoina olen käynnistänyt on pitänyt itse päivittää ennen sitä. mm. God of War 3 jonka pelasin läpi uudelleen pari päivää sitten, jota olin pelannut viimeksi suht kauan sitten.. Eli vielä en ole ikävä kyllä tuota kovinkaan hyödylliseksi todennut, mutta eipä tuo itseä ole haitannut liikoja. RUSE demo tuli kyllä ihan kiltisti kerran ja ajallaan ja mukavana yllärinä.

Mut niin, onko tietoa mikä heavy rain demon koko on?
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Onkohan muuten lokakuun alus tulos joku uus houkutin-tarjous uusille tilaajille, kun R&C näyttäis olevan vaan syyskuun loppuun?
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Onkohan muuten lokakuun alus tulos joku uus houkutin-tarjous uusille tilaajille, kun R&C näyttäis olevan vaan syyskuun loppuun?

En olis yllättynyt jos jollekin kuukaudelle löisivät Modnation Racersin houkuttimeksi, LBP:n jalanjäljissä. :)
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Kummankaan kohdalla en pistä päätäni vadille eli varmaa tietoa ei ole... Mutta heavy rain demo oli minusta gigan kokoinen pentele. Demohan näkyy game listassakin jos se sielä on mutta jos sitä ei näy siinä, ei kovolla ole koko demoa, eli olisiko heavy rainin asennus ? En tiedä asentaako peli edes itseään kun en omista mutta heittelempä ajatuksia ilmoille ;)

Lokakuussa joko on tai ei ole houkutinta. Luulisi että avajaistarjoukset loppuvat pikkuhiljaa. Tarjoaahan plussa vuoden pelit kuitenkin käytännössä ja alkaa loppumaan tuommoiset "pikku pelit" jota tarjota.. Nämäkin vain ajatuksia, ei faktoja.


edit: Pettymys et S&M ei tullut kokonaan ilmaiseksi. Tosin olihan se tiedossa että pelit ovat vuoden omistuksessa mutta jotenkin silti kun löysin tuon passin expirty daten niin ketutti.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Kummankaan kohdalla en pistä päätäni vadille eli varmaa tietoa ei ole... Mutta heavy rain demo oli minusta gigan kokoinen pentele. Demohan näkyy game listassakin jos se sielä on mutta jos sitä ei näy siinä, ei kovolla ole koko demoa, eli olisiko heavy rainin asennus ? En tiedä asentaako peli edes itseään kun en omista mutta heittelempä ajatuksia ilmoille ;)

Ei kyllä se pelin asennus on pakko olla se 4gigaa. Itsekin muistelisin että demo oli sen 1029mb, jostain syystä, mut en ole yhtään varma. Ja heavy rainin pelidemoa ei tosiaan pelilistassa ole, eikä videolistassa heavy rain videoita. Sillä just jotenkin ihmetyttääkin että "onko se nyt tuolla kovolla vai ei"..

Pitää googlettaa taxidermistin ja demon koot ja poistaa se demokokonen ja katsoa mitä se sanoopi.

edit: Pettymys et S&M ei tullut kokonaan ilmaiseksi. Tosin olihan se tiedossa että pelit ovat vuoden omistuksessa mutta jotenkin silti kun löysin tuon passin expirty daten niin ketutti.

Niin, sama juttu vähän täälläkin.. mutta eiköhän plusjäsenyydestä tuu tapa ainakin itselleni, elleivät ala kitsastella jossainvaiheessa ihan tosissaan. Nyt näyttäis ainakin tuon jäsenyysmaksun arvoiselta hyvinkin :) Kertamaksu ja sit on varmistettu vuodelle pelejä vaikkei rahaa enää sen jälkeen oiskaan peleihin. Is nice!
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Sam and Max itse episodeissa ei ole ehkä expire datea mutta Season Pass:ssa on. Katsoin juuri oman account settings ja services, sielä komeili Playstation plus ja Season pass; joka päättyy ostopäivästä vuosi eteenpäin.
Kiitos, näinhän tuo todellakin näyttää olevan. Tosin täsmennettäköön väärinkäsityksien välttämiseksi, että se päättyy nimenomaan vuosi PlayStation Plus -palvelun ostopäivästä, ei S&M:n lataamisesta. (Tai vastaavasti jos on esim. 3 kk:n jäsenyys, Expires-päiväys on 3 kk Plus-jäsenyyden hankkimisesta.)

Ensimmäinen on 4197mb, joten oletan että se on mun kovolle asentama osa Heavy Rainistä, obviously. Sitten on Heavy rain 1029mb. Ja sitten vielä kolmas, 869mb. :P
En osaa sanoa, mikä tuo 869 megan mötikkä on, mutta 4+ gigaa on todellakin itse pelin asennus ja reilun gigan möykky on The Taxidermist -lisäosa. Tuon kolmannen voinee poistaa huoletta.

(Sivumennen mainittuna mulle ei koskaan tuota Heavy Rainin push demoa tainnut tullakaan, ei niin millään muotoa.)

Mutta LBP on kuitenkin kiltisti kerran pelilistassa, kerran pelitiedon työkalussa ja sen lisäksi joitakin kilobittejä oleva peliprofiili.
Tämä on ihan normaalia. Pelitiedon työkalussa näkyvässä paketissa on mm. pelin päivitys ja kaikki mahdollisesti hankittu DLC. Seiveissä näkyy itse pelitallennus ja profiilin tallennus (koska ne ovat kaksi erillistä asiaa).

Joskus kuullut konsolin hurahtavan päälle sängyssä kieriessä, mutta aamulla se ei ilmoita että mitään olisi tullut. (ei kai ilmoita pelipäivityksiä listassa? Vai?)
Pelipäivityksistäkin tulee kyllä ilmoitus, mutta nekin lukee listassa vain pelkällä pelin nimellä. Käyttäjäystävällisempää olisi, jos se lista kertoisi täsmällisesti, minkä tyyppistä kamaa se on ladannut. Jos automaattilataus ei ole löytänyt yhtikäs mitään, ei siitä tule mitään ilmoitusta seuraavalla käynnistyskerralla.

Ja jokainen peli jonka lähiaikoina olen käynnistänyt on pitänyt itse päivittää ennen sitä. mm. God of War 3 jonka pelasin läpi uudelleen pari päivää sitten, jota olin pelannut viimeksi suht kauan sitten..
Tuossa pitää ottaa huomioon se, että automaattilataus hakee päivityksiä VAIN niihin peleihin, jotka on käynnistetty ainakin kerran sen jälkeen, kun automaattilataus on asetettu päälle.

Sitä en ole selvittänyt, nollautuuko tuo lista jotenkin, jos automaatin ottaa välissä pois päältä tai muuttaa automaattitontun herätysaikaa. Pöljää olisi, jos se nollaantuisi, mutta se voisi kyllä selittää noita ilmiöitä.

En olis yllättynyt jos jollekin kuukaudelle löisivät Modnation Racersin houkuttimeksi, LBP:n jalanjäljissä. :)
Voihan se tulla, mutta vuosi on siinä vaiheessa todennäköisesti jo 2012. Eli odotuksien kanssa on hyvä pitää järki ja realismi mukana. :)
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Outoa. Otin plus jäsenyyden vasta elokuussa, ja nyt äsken tuli sähköpostiin little big planet koodi. Toki tuo löytyy jo levyltäkin, mutta yllätyin silti. Eikös tuo olisi pitänyt saada vain jos ottaa plussan heti kun se tuli?
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Eikös tuo olisi pitänyt saada vain jos ottaa plussan heti kun se tuli?
Näemmä se LBP-tarjous jatkui aina elokuun loppuun asti. Syyskuun ajan uudet Plus-jäsenet saavat R&C:n Quest For Bootyn, mutta lokakuun ja tulevaisuuden mahdollisista tarjouksista ei ole tietoa.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Joo en löytänyt LBP:tä enää plussalistasta mutta tosiaan koodi tuli postiloodaan. Siinä sanottiin notta: "Kupongin lunastusaika umpeutuu: 03/08/2011"
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

En osaa sanoa, mikä tuo 869 megan mötikkä on, mutta 4+ gigaa on todellakin itse pelin asennus ja reilun gigan möykky on The Taxidermist -lisäosa. Tuon kolmannen voinee poistaa huoletta.

ok. Kiitos kaikesta infosta! En tosiaan ollut tajunnut että peli pitää olla kerran käynnistetty automaattisen latauksen päällelaiton jälkeenkin, oletin että se hakee sen vaan trophyistä että mitä pelejä omistan ja siten tekee hommansa, kunhan ne on käynnistetty kerran edes joskus.

Pitääkin nyt tänä iltana sitten käynnistellä kaikki pelit kertaalleen niin lisääntyvät automaattiseen lataukseen :)

Ja poistin tosiaan tuon 869megan satsin enkä huomaa missään mitään eroa. :P Mystistä.

LBP:n tosiaan listasin esimerkkinä vaan siksi että se on kiltisti listassa vaan kerran + profiilitallennus, koska tiesin kyllä sen olevan normaalisti siellä, mutta ihmetytti vaan kun se automaattinen lataus oli monesti kertonut ladanneensa sen - MUTTA nyt selvis siis sekin että päivityksestä lataus ilmottaa vaan listaamalla pelin nimen :) Eli niitähän ne sitten onkin ollut.

Olis kyllä ihan mukava saada vähän yksityiskohtasempa selvennystä mitä on ladattu, mutta mutta, toimiihan se noinkin.


Kiitos vielä infosta!
 
Ylös Bottom