P
Poistettu jäsen 3274
Guest
Helmikuun pelit.
- BioShock: The Collection
- The Sims 4
- Firewall: Zero Hour
- BioShock: The Collection
- The Sims 4
- Firewall: Zero Hour
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Miksi tulee noita pelejä mitä suurin osa on jo ostanyt itselle
se ei nyt puhunut sinusta vaan itsestään.Suurin osa? Itse ostanut noista vain Firewall Zero Hourin.
Ei vaan suurimmasta osasta. Kyllä itsellänikin on jo sekä Bioshock Collection että Firewall, mutta väitän, että suurimmalla osalla konsoliomistajista ei ole. (Jos suurimmalla osalla olisi ko. pelit, niitä olisi myyty yli 50 miljoonaa kappaletta.)se ei nyt puhunut sinusta vaan itsestään.
Tätä voi vaan arvailla, mutta monesti plussapelit ovat sellaisia, joissa ehkä myynnit ovat vähän jo hiipuneet tms. Jakamalla peli plussan kautta saadaan vielä vähän lisää buustia ja näkyvyyttä. Ihan fiksu taktiikka. Ja kun plussapeleinä nyt harvemmin mitään ihan uusia pelejä jaetaan, niin kyllä, moni on ne jo ostanut.Miksi tulee noita pelejä mitä suurin osa on jo ostanyt itselle
Tai edes yhden vuokraelokuvan, joka kuukausi pelien lisäksi.Antaisivat näiden pelien tilalta vaikka euron kuussa rahaa "pelikauppaan", niin sais edes 5-6 vuoden välein yhden pelin mistä olis iloa.
Tämä olisi muuten aika hyvä idea. Siellähän ne vuokraelokuvat on PSN Storessa, joten ei tarvittaisi edes mitään erillistä appia. Tämä olisi ainakin itselle iso plussa.Tai edes yhden vuokraelokuvan, joka kuukausi pelien lisäksi.
Suurin puute PSN:ssä on palautusoikeuden puuttuminen. Se että sen menettää heti kun on download nappulaa painanut, on kyllä naurettavaa.
itse olen ostanut tuhansilla euroilla PSN:stä tavaraa, joten kyllähän se nyppii kun joskus on tullut huomaamatta ostettua väärä peli, eikä sieltä saa muuta kun kootut selitykset, ettei palautusoikeutta ole, vastaukseksi.
Steam ja Oculus store ovat ihan eri planeetalta palvelussa tässä asiassa.
Maaliskuun pelit.
- Shadow of the Colossus
- Sonic Forces
Peli on kyllä omasta mielestä yksi parhaista ikinä tehdyistä peleistä. Jokainen kolossi on oma puzzlensa, joilla hahmon saa taltutettua tai päästyä edes sen kyytiinShadow of colossus... Mjoo nyt on pakko sanoa että jakso kiinnostaa siihen asti ku löin ekaa kolossia jalkaan ja käteen asti jotenkin sain noilla kontrolleilla itteni hypittyä niin hahmo tippuikin maahan. Nyt on peli poistettu eikä sitä toista kertaa ladata.