P
Poistettu jäsen 6395
Guest
Final fantasy 7 remake tulossa ps plussaan
Sieltä se tuli aika kova ps plus peliksi
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Final fantasy 7 remake tulossa ps plussaan
Update! Hollannin PlayStationin FB-sivulle oli jo maaliskuun tarjonta ilmestynyt. Aika hyvä kattaus, vaikka itse sanonkin.
Control Ultimate Edition oli viimekuun plussapeli, jonka lunastinkin PS4:lle.
Nyt kun sain PS5:n, niin sillä storesta löytyy PS4/PS5 bundle pelistä, mutta tietenkin se maksaa nyt 40.
Tuon PS4-version saan kyllä ladattua kirjastosta uudelle konsolille.
Onko nyt niin, että en pääse nauttimaan päivitetystä versiosta "ostamatta uudestaan" koko peliä?
Control Ultimate Edition oli viimekuun plussapeli, jonka lunastinkin PS4:lle.
Nyt kun sain PS5:n, niin sillä storesta löytyy PS4/PS5 bundle pelistä, mutta tietenkin se maksaa nyt 40.
Onko nyt niin, että en pääse nauttimaan päivitetystä versiosta "ostamatta uudestaan" koko peliä?
Niinpä tietenkin. Konsolilla PS4 Storesta tosiaan lunastin, eikä siinä tietenkään näy PS5 versio.Siellä oli erikseen PS4 ja PS5 versiot lunastettavissa. PS5 versio piti käydä selaimella nappaamassa, sitä ei PS4 Storen kautta saa tehtyä.
Mulle taas kävi niin, että olin lunastanut vain PS5 version. En tiedä miten on mahdollista kun oon 2 kertaa muka lunastanut saman version. Helmikuun toinen päivä ja maaliskuun toinen päivä.Control Ultimate Edition oli viimekuun plussapeli, jonka lunastinkin PS4:lle.
Ei perkele. Sama juttu itsellä vaikka en vielä ole onnistunut ps5 hankkimaan. On tää kyllä sieltäControl Ultimate Edition oli viimekuun plussapeli, jonka lunastinkin PS4:lle.
Kyllä, Ultimatessa on ns. kaikki.Oliko nuo expansionit osa ultimate editionia?