Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sen tilalle taisi vaihtua Kula World.Onkohan minulla jäänyt jotain välistä, mutta mielestäni olin lukevinani, että Syphon Filter 1 kuuluu tämän hetkiseen pakettiin.
Syphon Filter kuuluu vasta marraskuun Plus-tarjontaan. Sen piti alunperin tulla jo lokakuussa, mutta viime tingassa sen tilalle vaihdettiin Kula World.Onkohan minulla jäänyt jotain välistä, mutta mielestäni olin lukevinani, että Syphon Filter 1 kuuluu tämän hetkiseen pakettiin.
Joka kuukausi Plus-jäsenille tarjottavaan ilmaisvalikoimaan kuuluu vähintään yksi PSN-peli, kaksi Minis-sarjan peliä ja yksi PS1-peli. Tarjonta myös vaihtuu joka kuukausi, eli sama peli ei voi olla tarjolla useampana kuukautena. 12 kuukaudessa saa siis ainakin 12 eri PSN-peliä, 24 eri Minis-peliä ja 12 eri PS1-peliä. Yhteensä siis 48 eri peliä. Ja seuraavana vuonna taas sama juttu, eli kahden vuoden Plus-jäsenyyden jälkeen haaviin on tarttunut jo peräti 96 eri peliä (ellei enemmänkin).Btw, saako nuo tulevat ps-klassikot myös jatkossa muina kuukausina ilmaiseksi vai onko tuo jokin liittymistarjous, (jos tuo Syphon Filter tuleekin vasta myöhemmin?)
Joka kuukausi Plus-jäsenille tarjottavaan ilmaisvalikoimaan kuuluu vähintään yksi PSN-peli
Onko meillä joku yllätys kuukausi tulossa kun en löydä mistään sisältöä huomiselle? GoW Collection on se full game trial ja syphon filter ilmeisesti tulossa.
Marraskuun full game trialit on nimenomaan nuo God Of War Collectionin kaksoset myös Euroopassa. Lisäksi pelit ovat 20 prosentin alessa.GoW collection on US-storen asiakkaille, ei oo vielä vahvistettu EU full game trialia ja paria muuta härpäkettä.
siis tänäänkö muuttuu storessa valikoima? Ei ainakaan äsken vielä ollut.
siis tänäänkö muuttuu storessa valikoima?
siis tänäänkö muuttuu storessa valikoima? Ei ainakaan äsken vielä ollut.
Update 2! Ai niin, tänään tuli kuukauden kestänyt kokeiluni päätökseen ja toden totta, yli 30 päivää tyhjänpanttina ollut Split Second -demo katosi jälkiä jättämättä ja ilman mitään erillistä ilmoitusta! Kyseinen demo siis tuli aikanaan push demona automaattilatauksen kautta, ja kun ilmeisesti tänään oli taas automaattitontun herätysaika, poistettiin Split Second kiintolevyltäni (koska en ollut sitä kertaakaan käynnistänyt). Täytyisi vielä selvittää, vaikuttaako tuo todella myös pelipäivityksiin vai ainoastaan push demoihin ja full game trialeihin. Mutta on joka tapauksessa TODELLA törkeää meininkiä tuollainen!