Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Jos minulla ei aikaisemmin ole ollut PS Plus - jäsennyyttä niin onko minun pelien savet pilvessä tallessa silti jos nyt myöhemmin otan PS Plus jäsenyyden kuukaudeksi, että saan savet sieltä?

Minulla on tässä sellainen tilanne, että otin usb:lle Horizon Zeron ja Last Of Us 2 savet PS5 konsolista kun sen viime vuonna möin, mutta en tajunnut restorata tuota PS5 Pro:ta heti alkuun siitä usb:lta ja nyt jos sen teen niin Siper Man 2 savet lähtee alta :D

Eli ajattelin nyt ottaa PS Plussan, että saan Horizonin ja Last Of Us 2 savet itselleni, jos se on vain mahdollista.

Edit: Vastaan itselleni, että ei ne savet siellä Cloudissa ole.

Viimeksi muokattu:
Meillä oli itsellä ps5 ja pojalla ps4. Mun plus jäsenyys oli molemmilla eli molemmat pysty pelaan netissä ja mun ostamat pelit pysty lataan myös pojan koneelle. Nyt vaihdoin ps5 pro ja poika sai mun vanha ps5:en. Nyt jostain syystä mun plus tunnus ei enää toimi pojan koneella. Eli ei nettipeliä eikä jo aiemmin ostettuja pelejä. Molemmat koneet on tiedonsiirron kautta laitettu. Mikähän tässä on ongelmana. Toi perhesysteemi on aina tuntunu vähän epäselvältä

Meillä oli itsellä ps5 ja pojalla ps4. Mun plus jäsenyys oli molemmilla eli molemmat pysty pelaan netissä ja mun ostamat pelit pysty lataan myös pojan koneelle. Nyt vaihdoin ps5 pro ja poika sai mun vanha ps5:en. Nyt jostain syystä mun plus tunnus ei enää toimi pojan koneella. Eli ei nettipeliä eikä jo aiemmin ostettuja pelejä. Molemmat koneet on tiedonsiirron kautta laitettu. Mikähän tässä on ongelmana. Toi perhesysteemi on aina tuntunu vähän epäselvältä
Sinulla taisi vaihtua PS5 pro ensisijaiseksi konsoliksi, kun se ennen oli PS4. Eli jakamisen kannalta pojan PS5:n pitäisi olla se sinun profiilin ensisijainen konsoli, jolloin sillä voi käyttää kaikkea sinun sisältöä muidenkin tunnuksilla. Ja sitten Prolla toimii sinun sisältö sinun omalla profiililla, mutta ei muilla profiileilla.

Sinulla taisi vaihtua PS5 pro ensisijaiseksi konsoliksi, kun se ennen oli PS4. Eli jakamisen kannalta pojan PS5:n pitäisi olla se sinun profiilin ensisijainen konsoli, jolloin sillä voi käyttää kaikkea sinun sisältöä muidenkin tunnuksilla. Ja sitten Prolla toimii sinun sisältö sinun omalla profiililla, mutta ei muilla profiileilla.
No tästähän se johtui. Kiitos

Joitain valikoituja PS+ katalogin pelejä pystyy kohta striimaamaan suoraan Playstation Portalilla ilman PS5-konsolia.
Nyt!

Kovasti odottelin, että olisi PS:n Black Friday-tarjouksissa saanut tuon Essential-jäsenyyden vähän halvempaan hintaan kuin normaalisti mutta kun ei niin ei...onhan tuo 71,95€ aika suolainen hinta ihan perus-jäsenyydestä...

Henkilökohtaisesti en ole maksanut PS+ -palvelusta mitään vuosikausiin, vaan rahoitan ne lahjakorteilla, jotka tienaan kyselypaneeleista. Tapa tienata lahjakortteja kyseisellä tavalla on kovin hidasta, mutta se on silti nopeampaa kuin vuoden jäsenyysjakson umpeutuminen. Keskimäärin noin puolessa vuodessa kertyy tarpeeksi valuuttaa vuoden Essential-jäsenyyteen, ja ylijääneet PSN-lompakon rahat voi käyttää esimerkiksi uusiin peleihin.

Se palvelussa ärsyttää, että joskus olen halunnut pelata läpi esimerkiksi jonkin Premium-tason pelin (tai vaikka 2), ja tuolloin on pakko ottaa jäsenyys koko jäljellä olevalle Essential-ajalle. Olettaisin pelaajien tilaavan Premiumia paljon enemmän, jos sen voisi ostaa kohtuuhintaan esimerkiksi vain 1-2 kuukauden ajaksi. Toki se nytkin on mahdollista ottamalla Premium esim. pari kuukautta ennen Essentialin (tai Extran) loppua, mutta se on mahdollista vain kerran vuodessa.

Sitten on toki eri asia, jos sattuu hyvä tarjous kohdalle, silloin en säästele.

Ylös Bottom