Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Jostain kumman syystä viime yönä mitään ei latautunut, vaikka tilaa oli 32GB. En tiedä sitten mistä johtui, iskä sanoi että oli laittanut aamulla netin kiinni, mutta kello oli arviolta jo 9 silloin. Muistaakseni aikaväli oli 4-6, mutta saattoi olla 6-8.

Eikös se ole niin, että tuo automaattinen lataus ei tapahdu joka vuorokausi.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Eilen sain itsekin tilattua plussan. Olen tyytyväinen tämän kuun tarjontaan ja uskon että maksaa sen 50 euroa takaisin vuoden aikana.
Paha juttu vain kun Heavy Rain demo tuli yöllä automaattisessa latauksessa ja kokeilin sitä ja ihastuin aivan järkyttävästi. Ostoon menee. Onnistunut veto Sonylta siis :D
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Näyttäisi siltä, ettei WipEout HD:ssä ole lainkaan viimeistä käyttöpäivää. Miten muilla? Minis peleissä kyllä näkyy.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Näyttäisi siltä, ettei WipEout HD:ssä ole lainkaan viimeistä käyttöpäivää. Miten muilla?
Omistitko WipEout HD:n entuudestaan, vai saitko sen nyt vasta Plus-jäsenyyden myötä?
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Omistitko WipEout HD:n entuudestaan, vai saitko sen nyt vasta Plus-jäsenyyden myötä?
Vasta nyt. Demoa olin aiemmin kokeillut. Asennusjärjestys oli varmaan eri kuin piti eli laitoin tuon unlockin ennen peliä...
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Vasta nyt. Demoa olin aiemmin kokeillut. Asennusjärjestys oli varmaan eri kuin piti eli laitoin tuon unlockin ennen peliä...
Heh, voi olla, että se DRM-järjestelmä on bugittanut sinulle suosiollisesti. En nyt muutakaan selitystä enää keksi.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Ei mullakaan ole (piti asiasta kirjoittaa aiemmin, jai kuitenkin kirjoittamati).
En ole edes demoa ladannut koskaan.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Joo ei täältäkään Wipeoutista loppumis päivää näy.

Missä noi push demot Storessa on? Ei ole näkyny.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Joo ei täältäkään Wipeoutista loppumis päivää näy.

Tämä löytyi netistä:

The expiration date for wipeout HD is in the XMB under Playstation Network > Acount Managment > Transaction Management > Services List > Wipeout HD > Wipeout HD full game unlcok -Entitlement. There it says start and end date.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Minkäs takia LBP:n kohdalla oli expire date :O
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Minkäs takia LBP:n kohdalla oli expire date :O
Siis näkyykö se itse pelin tiedoissa, eli kun painat XMB:ssä pelin kohdalla kolmionäppäintä ja valitset Information? (Ja siinä siis näkyy jokin päiväys eikä pelkkä viiva?)

Se on ihan normaalia, että se näkyy vanhenemispäiväys näkyy tilinhallinnassa tilatuissa palveluissa. Silti se itse LBP ei peli ei tule expiroitumaan, vaikka tilaus päättyisikin.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Siis näkyykö se itse pelin tiedoissa, eli kun painat XMB:ssä pelin kohdalla kolmionäppäintä ja valitset Information? (Ja siinä siis näkyy jokin päiväys eikä pelkkä viiva?)

Se on ihan normaalia, että se näkyy vanhenemispäiväys näkyy tilinhallinnassa tilatuissa palveluissa. Silti se itse LBP ei peli ei tule expiroitumaan, vaikka tilaus päättyisikin.

Aaaa, okei. Tilinhallinnasta näin ja pelästyin :)
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Tuli vaan sellanen mieleen, että jos ostan tämän maksullisen palvelun ja saan Wipeoutin (ja muuta), niin eikö siinä ole 5 latauskertaa?
Itse omistan jo Wipeoutin niin eikö yhteensä olisi 10 latauskertaa :D
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Tuli vaan sellanen mieleen, että jos ostan tämän maksullisen palvelun ja saan Wipeoutin (ja muuta), niin eikö siinä ole 5 latauskertaa?
Itse omistan jo Wipeoutin niin eikö yhteensä olisi 10 latauskertaa :D
Ei. Latauskertoja on kaikilla tuotteilla äärettömästi, laiteaktivointeja sen sijaan max. 5. Eikä ne laiteaktivoinnit lisäänny tuolla lailla.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

PS.blogissa pyydetään kuluttajia kertomaan, mitä pelejä he haluaisivat nähdä PS+ palvelussa.

PS.blog EU
 
Vastaus: DeathSpank [PSN Hype]

<< Osa viestin sisällöstä kopioitu DeathSpank-ketjusta T: Ylläpito >>

Ainahan sitä voi venailla ja toivoa mutta Sonyn tuntien tätä on luultavasti turha odotella plussalle ennen kuin vähintään yksi vuosi on kulunut. Sinne tulee mitä varmemmin näitä jo PSN:ssä pitkään olleita pelejä. Toivon toki olevani väärässä. Yhden pelin takia on aika turha maksaa about 50 euroa(Plussan vuosimaksu) olettaen että tämä sattuisi olemaan pian plussalla tarjolla(periaatteessa olet maksanut pelistä moninkertaisen hinnan jo palvelun hankkiessasi, joten tällä lailla ajatellen 15 euroa ei ole hirveästi).

Jos sallitte minun jatkaa vielä tätä pientä offtopiccia, niin minä en henkilökohtaisesti tuota palvelua hommaa, ennen kuin siellä on vähintään 20 sellaista minua kiinnostavaa uutta peliä tarjolla, joita siis en luonnollisesti ole ostanut. Sonyn kannattaisikin panostaa siinä palvelussa niin sanottuihin "Yksinoikeuksiin" joita pelitalot tälläkin hetkellä kyhäävät valmiiksi peleiksi. Vanhojen pelien plussalle laitto ei ole minusta hirveän hyvä idea rahallisesti ajatellen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DeathSpank [PSN Hype]

Jos sallitte minun jatkaa vielä tätä pientä offtopiccia, niin minä en henkilökohtaisesti tuota palvelua hommaa, ennen kuin siellä on vähintään 20 sellaista minua kiinnostavaa uutta peliä tarjolla, joita siis en luonnollisesti ole ostanut.
Tuohan nyt on sula mahdottomuus, koska jo menneitä tarjouksia et voi kummiskaan hyödyntää. Ja koska näkyvyyttä eteenpäin on vain sen kuukauden verran, voisit maksimissaankin nähdä kahdeksan kiinnostavaa peliä, ja niistäkin vain kaksi olisi varsinaisia PSN-pelejä, loput PS1- ja Minis-tarjonnasta.

Sonyn kannattaisikin panostaa siinä palvelussa niin sanottuihin "Yksinoikeuksiin" joita pelitalot tälläkin hetkellä kyhäävät valmiiksi peleiksi.
Uskoisin, että jatkossa näin tulee jossain määrin käymäänkin. Edellisessä viestissä linkattua Euroopan PS.Blog-jutussa aika vahvasti huokuu läpi se, että jengi haluaa nimenomaan jotain uutta, eikä PSN-jämävarastosta kaivettua wanhaa tavaraa. Ja heti ensimmäisessä kommentissa SCEE:n James Thorpe sanookin näin:
Hi, will do our best to get any new titles included in the short list, thanks

PS. Thorpe myös kertoo, että automaattilatauksen parannusehdotukset on huomioitu.
I have already passed on that you guys want to customise the downloads so will let you know about that ASAP.
Monille riittäisi jo sekin, että saisi estää niiden "push demojen" latauksen.

Lisäksi automaattisten pelipäivitysten logiikkaa herra Thorpe valotti hieman lisää.
The updates happen every 2 days at the time you select and look at the last 10 games you played, search for any updates, then the next time it will be the 10 games after that. I can only think that the timing was really bad in this case and an update came up before the PS3 updated again for you.

&

I will check out the Auto download feature as it isn’t supposed to download demos of games you have already played. If there is a bug I will make sure it gets fixed.
Lisään teoriaan vielä vähän omaa mutuiluani ja väitän, että tuo pelattujen pelien lista alkaa kertyä vasta ajalta ensimmäisen automaattisen päivityksen jälkeen. Eli kun Plus-jäseneksi on ryhtynyt ja automaagin laittanut päälle, on hyvä käyttää jokaista omistamaansa PS3/PSN-peliä päällä kertaalleen. Tuolla lailla ne varmasti rekisteröityvät myös automaattitonttujen mieleen.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mä en oikeasti ymmärrä tuota, että miksi päivitykset tarkistetaan vain joka toinen päivä. Käytännössähän toi tarkoittaa sitä, että noin 50% todennäköisyydellä hiljattain päivitettyyn peliin joutuu lataamaan sen päivityksen käsin.

Ihme logiikka.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mä en oikeasti ymmärrä tuota, että miksi päivitykset tarkistetaan vain joka toinen päivä.
Hattuarvaukseni liittyy PSN:n kapasiteettiongelmiin. Ehkä ne pelkää, että PSN:ään tulee liian paljon päivityskyselyjä, jos automaatti toimisi joka päivä kerran.

Tai sitten asialle löytyy jokin ihan järjetön syy, jota ei kehdata julkisuudessa edes kertoa.
 
Ylös Bottom